Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ostaa broilerinsuikaleita?

Vierailija
12.01.2017 |

En lakkaa ihmettelemästä, kuka niitä kammotuksia viitsii ostaa? Vähävaraisetko, kun ne ovat jatkuvasti tarjouksessa? Eihän ne edes ole mitään suikaleita vaan jollain koneella leikattuja riekaleita ja broilerin muruja. Kammottavaa moskaa! Minä leikkaan suikaleet itse rintafileistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran grilliltä bloirelin leikettä,monta kertaa yritin mutta aina vaan tuli suusta bloireli.

Vierailija
22/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vissiin Suomessa suosittuja, viimeksi lomalla ihmettelin kun lihahyllyssä oli vaikka kuinka montaa sorttia. Täällä Keski-Euroopassa ei edes myydä suikaleita, pelkästään paloja ja kokonaisia broilereita tai kananpoikia.

t. ulkosuomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hinta hitusen halvempi, ostan joskus. Eihän se priimalihaa ole, mutta kyllä kaikki pitää eläimestä käyttää mitä irti lähtee kamaraa myöten.

Ei se siitä lihan laadusta kiinni ole vaan ne on käsitelty aivan päin persettä. Toisin sanoen, paketissa ei ole suikaleita vaan riekaleita.

Ne missä on riekaleita on koneellisesti raavittu, lienee ihan ymmärrettävää.

Ostan minäkin jos halvalla saa, ja todellakin kannatan sitä että kaikki käytetään, kun eläin kerran on kasvatettu ja tapettu. No, kinkun nahkat ei taaskaan menneet alas, mutta ehkä joskus.

Vierailija
24/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan fileesuikaleita. Ei eroa itse paloitelluista muuten kuin hinnaltaan. Ovat usein kilohinnaltaan paljon halvelmpia kuin kokonaiset fileet ja lisäksi säästää paloittelun "vaivan".[/quoteöhöp

Höpö höpö, samoja riekaleita ja murusia on nekin paketit täynnä. Hinnaltaan kyllä erottuvat kokonaisista fileistä eikä ole ihmekään.

Kyllä broilerin fileen erottaa koipilihoista silmälläkin helposti, ihan eri väristä

Mutta joo, ostavathan monet jopa jauhelihaa, sikaa, nautaa, sikanautaa, karitsaa, lammasta ja broileriakin. Kummallista.

Vierailija
25/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan broilerin fileenä ja suikaloin itse. Mutta en todellakaan välitä mitä muut ostavat. Jos kaupassa on vielä ne suikaleet marinadissa, kyllä niitä monetkin ostavat, eivät ne muuten siellä hyllyssä ole. Mitäpä jos ap ostat ihan rauhassa mitä haluat ja annat toistenkin tehdä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan