Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ostaa broilerinsuikaleita?

Vierailija
12.01.2017 |

En lakkaa ihmettelemästä, kuka niitä kammotuksia viitsii ostaa? Vähävaraisetko, kun ne ovat jatkuvasti tarjouksessa? Eihän ne edes ole mitään suikaleita vaan jollain koneella leikattuja riekaleita ja broilerin muruja. Kammottavaa moskaa! Minä leikkaan suikaleet itse rintafileistä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viitsii ylipäänsä syödä broileria?

Vierailija
2/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ostaa, joille niitten laatu välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan fileesuikaleita. Ei eroa itse paloitelluista muuten kuin hinnaltaan. Ovat usein kilohinnaltaan paljon halvelmpia kuin kokonaiset fileet ja lisäksi säästää paloittelun "vaivan".

Vierailija
4/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka viitsii ylipäänsä syödä broileria?

\o_

Vierailija
5/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja MINÄ taas syön pelkkää riikinkukonkieltä ja belugaa. Kuka köyhä syö jotain broilerin rintafileitä?

Vierailija
6/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua, miksi ne on sellaista silppua. Ostin pitkästä aikaa muutama kuukausi sitten ja sai jäädä viimeiseksi kerraksi.

Vierailija
7/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta hitusen halvempi, ostan joskus. Eihän se priimalihaa ole, mutta kyllä kaikki pitää eläimestä käyttää mitä irti lähtee kamaraa myöten.

Vierailija
8/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä pientä lasta niin aika usein ostan suikaleita, jotka marinoin itse. Sori :-)

Vierailija
9/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan fileesuikaleita. Ei eroa itse paloitelluista muuten kuin hinnaltaan. Ovat usein kilohinnaltaan paljon halvelmpia kuin kokonaiset fileet ja lisäksi säästää paloittelun "vaivan".[/quoteöhöp

Höpö höpö, samoja riekaleita ja murusia on nekin paketit täynnä. Hinnaltaan kyllä erottuvat kokonaisista fileistä eikä ole ihmekään.

Vierailija
10/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja MINÄ taas syön pelkkää riikinkukonkieltä ja belugaa.

Vain luomuna, kiitos. Saukonkuonot maistuvat myös, kunhan ovat eettisesti tuotettuja.

Vierailija
11/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ostan paistisuikaleitakin! :D

Vierailija
12/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistisuikaleet ovat epämääräistä silppua ja joukossa on usein myös luun palasia, ovat usein tarjouksessa.

Fileesuikaleet ovat kunnon suikaleita eikä sisällä mitään ylimääräistä.

Vierailija
13/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotain pitää syödä. Ei arkiruoalla tarvitse aina "päteä".

Vierailija
14/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön juuri nalle pastaa ja broulerinsuikaleita. Ihan ok on

Vierailija
15/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö susta ap olisi älytöntä jos eläimestä käytettäisiin vaan ne parhaat osat?

Vierailija
16/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamattomia fileesuikaleita ostan, eivät ole mitään retkuja.

Vierailija
17/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta hitusen halvempi, ostan joskus. Eihän se priimalihaa ole, mutta kyllä kaikki pitää eläimestä käyttää mitä irti lähtee kamaraa myöten.

Ei se siitä lihan laadusta kiinni ole vaan ne on käsitelty aivan päin persettä. Toisin sanoen, paketissa ei ole suikaleita vaan riekaleita.

Vierailija
18/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Tallinnassa suikaleita olisi hankala löytää, samoin marinoitu kana on harvassa. Myynnissä on isompia leikkeitä maustamatta.

Vierailija
19/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan fileesuikaleita. Ei eroa itse paloitelluista muuten kuin hinnaltaan. Ovat usein kilohinnaltaan paljon halvelmpia kuin kokonaiset fileet ja lisäksi säästää paloittelun "vaivan".[/quoteöhöp

Höpö höpö, samoja riekaleita ja murusia on nekin paketit täynnä. Hinnaltaan kyllä erottuvat kokonaisista fileistä eikä ole ihmekään.

Justiin tänään tein filee suikaleista ruokaa. Ei kyllä mistään riekaleista ja murusista ollut tietoakaan.

Vierailija
20/25 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja ajattelepa, että monet ostavat ne suikaleet lilluvina jossakin keltaisessa tai oranssissa liemessä. Harvoin ostan edes rintaleikkeitä. Mieluiten valitsen kalkkunaa, jos lintua haluan syödä. Kas kun se suuri valkoinen metsästäjä loistaa poissaolollaan meikäläisen perheestä, niin on pakko ostaa kaupan lintua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä