Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka käytät kokoa 46-48, paljonko painat?

Vierailija
12.01.2017 |

Eli koko XXL, mitkä on mittasi?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/90

Vierailija
82/94 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihotin laihuusvuosien jälkeen muutamassa vuodessa painon 98kg:n ja olen 160cm pitkä. Vaatekoko nyt 46-48 enkä halua laihtua tai lihoa enempää. Juuri sopivat mitat.  Minusta pehmeän pyöreä maha on ihana eikä tarvitse stressata lenkillä käymisestä tai laskea minkä verran herkkuja syö.  Suosittelen!

Mites varpaankynsien leikkaus ja kengännauhojen sitominen onnistuu???

Jos niitä varpaankynsiä ei ole vuosikausiin nähnyt niin miksi niitä bikinityttö rantasandaaleita varten leikkelisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

172 cm, 100kg ja vaatekoko 46-48.

Mulla sama pituus ja paino, mutta koko 52.

Miten tämä on mahdollista

Minä olen 168cm ja 93kg, vaatekoko alaosasta 42, yläosa 44 (80F-G). Järjestäen koko 46 on aivan liian iso.

Minun logiikalla kyllä ihan ymmärrettävää tuo, itsellä aika pieni painonpudotus housukokoon 40. Ihmiset vaan ovat niin eri mallisia.

Vierailija
84/94 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

172 cm, 100kg ja vaatekoko 46-48.

Mulla sama pituus ja paino, mutta koko 52.

Miten tämä on mahdollista

Minä olen 168cm ja 93kg, vaatekoko alaosasta 42, yläosa 44 (80F-G). Järjestäen koko 46 on aivan liian iso.

Minun logiikalla kyllä ihan ymmärrettävää tuo, itsellä aika pieni painonpudotus housukokoon 40. Ihmiset vaan ovat niin eri mallisia.

Jep, esim. leveä lantio aiheuttaa että housuista menee mittaa jo siihen, jos ne mahtuu jalkaan. 

Ja sama jos on isommat rinnat, niin paita "lyhenee" kun mittaa menee rintojen kohdalle.

Vierailija
85/94 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 170 cm ja 116kg ja empin vaatteista 4xl sopiva.

Vierailija
86/94 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

167cm, 90kg, vaatekoko 44-46 tai XL. Joidenkin liikkeiden vaatteista L sopii hyvin (outoa).

Itse olen 164cm ja paino tuon 90kg. En ostele muotivaatteita vaan ihan perussettiä ja pääsääntöisesti housujen koko on ollut 44. Nyt kyllä farkut, joiden koko 42 (ja joustot tietysti). Paitojen koot ovat olleet M-L.  XL on yleensä sellainen löysä, josta en pidä.

Nuo markettien koot varmaankin heittelee monesti ja ovat ehkä reilumpia kuin mitä koko sanoo?  Itse olen tasaisesti paksu eli pohkeita ja reisiä löytyy, joten tuo paino jakautuu tasaisesti ja näin ollen yläkroppa ei ehkä ole niin tuhti. Moni on sanonut, jos painosta ollut puhe, ettei uskoisi minun painavan niin paljon. Että kai tuosta painon jakautumisesta on jotain hyötyä.

Itseäni ärsyttää paksut pohkeet ja reidet ja jos housuissa ei ole yhtään joustoa, niin turha kuvitellakaan, että joku 42-44 meni nilkoista ylöspäin. Tai että voisi ostaa kenkiä, joissa on yhtään vartta.

Vierailija
87/94 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL-XXL 169/104

Hyvin vielä onnistuu kyykistely ja kynsien leikkuu.

Vierailija
88/94 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 48, pituus 170 ja paino 113kg

Ihmetyttää kun jotkut 80kg painavat kertovat täällä käyttävänsä samaa kokoa kanssani (ja vielä naureskelevat kun muut pukeutuu liian pieniin vaatteisiin?). Mä olen aina ostanut sopivia ja istuvia vaatteita. Mallista riippuen löysempää tai ihonmyötäisempää. Toki olen myös aika standardi vartaloinen; läski kerääntyy tasaisesti, D kupin tissit, vyötärö löytyy (muttei mikään ihan tiimalasi kumminkaan). Toisaalta täällä varmaan vastailee suurimmaksi osaksi vanhemmat ihmiset, ja hoitotyössä on tullut huomattua, että 60kg mummelit käyttävät poikkeuksetta L-XXL vaatteita 

Vierailija
89/94 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm & 100kg.

Marketista saattaa mennä XL koon housut, mutta normaalisti XXL tai 48. Yläosat saattaa sopia 44-46, varsinkin neuleet tai college. Takit ja paitapuserot 48.

Hyvin sujuu kyykkiminen, salilla PT toppuuttelee, ettei niin syvälle tarvi kyykätä..

Vierailija
90/94 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm & 110kg

Paidoista yleensä XXL, housuista 48

Rinnat 95D 

Outoa, miten täällä jotkut 80kg painavat käyttää muka saman kokoisia vaatteita kuin minä. Koon 50 farkut ainakin tippuu multa päältä. Ja sama oli myös 6kg painavampana. En muista tarkalleen minkä painoisena olen pienempiä vaatteita käyttänyt, mutta veikkaan, että 100kg koko olisi XL / 46

Kiinnostaisi kyllä muiden vastaajien kehon malli, mulla kertyy läski tasapaksusti joka puolelle, ja vaatteiden osto on aina ollut naurettavan helppoa. Ehkä erilaisella kropan muodolla tarvitaan isompaa vaatekokoakin? 

Vierailija
91/94 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm pitkä, painoa 90kg, rintsikat 90E, vaatekoko 44-46, joskus napillisissa paidoissa 48. xl-l , riippuen vaatemerkistä.

Vierailija
92/94 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä painoani, mutta olen pitkä jotain 170 cm:n tienoilla ja olen siis huolella ylipainoinen. En ymmärrä, miten pientä kokoa vaatteissa jotkut isokokoiset tuntuvat käyttävän ja miten mahtuu päälle. Silloin kun joudun itse vaatteita ostamaan ostan mahdollisimman ison koon ja paidoissa ihan vaan miesten paitoja koossa XXL. Vaatteita ostan vain harvoin ja tarpeeseen. Kaikki näyttää päälläni hirveältä ja vanhemmiten olen lähinnä pelkkää riippurintaa ja pömppömahaa. Laihdutus ei onnistu ja hirveältä näytän. Oikeaa kokoani en oikein edes tiedä ja parempi niin kun ei niin isoja kokoja varmaan oikein missään olisikaan naisille. 

Vierailija
93/94 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 165 ja 88kg. Minulla on tiimalasi vartalo ja ns ylimääräinen on jakaantunut tasaisesti kroppaan. On tissit ja perse mutta myös vyötärö. Irtona löllyvää ei hirveästi ole, lihastakin on.

Kokoni on 42-44. (L-XL)

Monet paidat menisi pienempikin koko mutta tissien kohdalta napit irvistää jos on vyötäröstä sopiva. Samoin housut- kun on persiin ja reisien kohdalta sopivat niin vyötärönauha on löysällä.

Anoppini painaa minua 10kg vähemmän mutta käyttää kahta numeroa isompia vaatteita kuin minä, koska hänellä ei ole yhtään lihasta vaan löysää.

Vierailija
94/94 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/85 vaatekoko 46-48. Xl-XXL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme