Sinä joka käytät kokoa 46-48, paljonko painat?
Kommentit (94)
167 cm, 100 kg, liivit 90 I, vaatekoko 46-48.
163cm, 89kg.
Käytän kokoja 44-46.
Vaatteissa pitää olla vähän väljyyttä, kun on pehmeät muodot 😉
Vierailija kirjoitti:
Pituus 160 cm paino 65kg, 42-46 housut. Paidat L missä mättää...?
Ei voi kyllä olla, vaa'assasi taitaa olla jotain vikaa. Minä olen 163 cm ja 60 kg, vaatekoko 34-36, farkkukoko 27.
Vierailija kirjoitti:
167cm, 90kg, vaatekoko 44-46 tai XL. Joidenkin liikkeiden vaatteista L sopii hyvin (outoa).
Ei siinä mitään outoa ole muuta kuin se, että nykyään vähän jokainen vaatebrändi käyttää mitä-sattuu mitoitusta. Omat paidat M-XL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaatteet 42-44 kun painoin 90kg. Joten veikkaisin sellasta 100kg itselleni painoksi, että vaatekoko olisi tuo.
Pituutta 161cm.161cm/ 90 kg ja vaatekoko 42-44. Vaikea uskoa.
Olen pidempi ja painan 10 kiloa vähemmän, mutten mahtuisi tuon kokoisiin vaatteisiin, korkeintaan nilkkasukka voisi olla kokoa 42.
En usko minäkään. Olen 168 cm ja paino 58 kg. Käytän kokoa M ja mekoissa ja takeissa ym. koko on 40. Ei voi mitenkään pitää paikkaansa tuo.
Pituus 169 cm ja painoa 105 kg, koko xxl tai 48.
Eli n. 160cm pitkällä paino koossa 46 olisi n. 100kg? Siitä pari numeroa ylöspäin se olisi 120-125 kg?
Pituus 167 ja painoa joku 95-96. Vaatekoko vaatteesta riippuen 46-48
165cm, paino 72kiloa, 80e, vaatekoko 42-44 , m-xl riippuen mitotuksesta. Farkut 32". Voisin kuvitella, että tämmösenä minun mittasena 46-48 kokoa käyttäessä painaisin jotain 80kiloa tai yli. Riippuu varmaan aika paljon ihmisen vartalon mallistakin nuo koot. Itsellä isompi ylä- kuin alaosa. Paidaat, varsinkin napilliset pitää olla tosi isoa kokoa.
Kummallista, osa vastaajista on suunnilleen saman pituisia & painoisia kuin minä (173 cm / 84 kg), mutta itse olen vaatekokoa 38 tai M.
32,No mun mielestä taas on kummaa, että tuolla pituus/painolla mahdut kokoon m/38. Mutta tässä sen näkee, että vartaloita on niin eri mallisia
Pituutta 170 cm, painoa noin 84-85 kiloa (siitä on aikaa, kun viimeksi punnitsin itseni, mutta vaatekoko ei ole muuttunut). Rintaliivien koko 95C.
Vaatekoko valmistajasta riippuen 46-52. Yläosissa, etenkin takeissa, joudun käyttämään isompia kokoja, koska jostain syystä rinnanympärys ja etenkin hihat ovat isokokoisissakin vaatteissa ihan liian tiukkoja. (Oikeasti, mille tikkukäsille nuo hihat oikein suunnitellaan? Mä en meinaa pystyä taivuttamaan kyynärpäitäni, vaikka takki olisi muuten mallia soputeltta!)
Nykyään, kun olen lihonut mulla on yllättäen helpompaa löytää vaatteita kuin sporttisempina aikoina. Olen luustoltani varsin "miehekäs"; leveä rintakehä ja selkä, pitkät raajat, lihasmassaa tulee helposti. Voin kertoa, että oli tuskallista etsiä rintaliivejä, joiden koko olisi 100B tai 105B (ei, kuppikoon kasvattaminen ja rinnanympäryksen pienentäminen ei mun kropallani valitettavasti toimi, vaikka kuinka yrittäisi). Käytin sitten vain venyviä sporttitoppeja ja stretch-vaatteita. Ja miesten vaatteita aina välillä. Housujen kanssa meinasi välillä tulla itku, sillä vyötärö oli silloin kokoa 38-40, mutta reidet kokoa 46... Klassisissa paitapuseroissa ei ollut toivoakaan, sillä hartiani ja kyynärvarteni olivat ihan liian isot jopa koon 48 paitoihin. Onneksi ei tarvinnut edustaa.
Painoin muuten tuolloin yli 93 kiloa, vaikka mahduin M-koon vaatteisiin - olen elävä todiste siitä, että lihasmassa painaa enemmän kuin läski. :D
Nyt sentään olen kunnolla plussakokoinen, eli menen paremmin naistenvaatteiden kokotaulukoihin, vaikka olen edelleenkin "vääränmallinen", en sellainen klassinen isorintainen ja -pyllyinen "naisellinen pullukka" tms.
160 cm, 61 kg, farkut kokoa 44, rintsikat 80E, yläosat kokoja L-XL tai 46-48.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus 160 cm paino 65kg, 42-46 housut. Paidat L missä mättää...?
Ei voi kyllä olla, vaa'assasi taitaa olla jotain vikaa. Minä olen 163 cm ja 60 kg, vaatekoko 34-36, farkkukoko 27.
Ei vaaka ole viallinen. Olen saman mittainen eli 160 cm, painan 61 kg ja kokoni ovat samaa luokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Eli n. 160cm pitkällä paino koossa 46 olisi n. 100kg? Siitä pari numeroa ylöspäin se olisi 120-125 kg?
Riippuu todella paljon vartalotyypistä ja luuston rakenteesta. Toiset ovat sirorakenteisempia kuin toiset - jos kroppa on luonnostaan enemmän "kaappi", niin koko 46 tulee pienemmälläkin painonlisäyksellä eteen.
(Ja tietysti myös rintojen koko vaikuttaa aika paljon.)
Pituus 170 cm, paino 85 kg. Housut kokoa 46-48, paidat 44.
siis.... housut on 40 ja paita on 48? wow.. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/f7/bb/97/f7bb97ef462c42f… tämä on vartalotyyppisi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaatteet 42-44 kun painoin 90kg. Joten veikkaisin sellasta 100kg itselleni painoksi, että vaatekoko olisi tuo.
Pituutta 161cm.
Minulla taas 162 cm pitkänä ja miltei 100 kg painavana vaatteiden koko oli 46 - 48.
Nyt painan 79 kg ja vaatekoko on yllättävän väljäksi jäävä 42.
165 cm, 103 kg, liivikoko 100B, vaatekoko 46/48 menee useimmiten.