Sinä joka käytät kokoa 46-48, paljonko painat?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
172 cm, 100kg ja vaatekoko 46-48.
Mulla sama pituus ja paino, mutta koko 52.
Miten tämä on mahdollista
Eikö 46-48 ole kengän koko? Ainakin minulla ja vaatekoko taas 56, pituutta 190, paino 100. Lapsilla joskus oli alle 50 kokoa, mutta olivat tosi pieniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaatteet 42-44 kun painoin 90kg. Joten veikkaisin sellasta 100kg itselleni painoksi, että vaatekoko olisi tuo.
Pituutta 161cm.161cm/ 90 kg ja vaatekoko 42-44. Vaikea uskoa.
Olen pidempi ja painan 10 kiloa vähemmän, mutten mahtuisi tuon kokoisiin vaatteisiin, korkeintaan nilkkasukka voisi olla kokoa 42.
Ihan mahdollista. Itse 175cm/90kg. Koko juurikin 42-44 vaikka olen pidempi. Toki pitkällä toisaalta on läskillä enemmän vartta sijoittua, mutta siis äkkiseltään kuvittelisi, että isommalla isompi vaatekoko.
Vierailija kirjoitti:
Eikö 46-48 ole kengän koko? Ainakin minulla ja vaatekoko taas 56, pituutta 190, paino 100. Lapsilla joskus oli alle 50 kokoa, mutta olivat tosi pieniä.
Miesten koot on ihan erikseen vaatteissa. Eivät vertautuu naisten kokoihin.
Kummallista kyllä.
Kengän koko 47 ja painan 76kg. Sain syntymälahjaksi suojalat.
Höh! kuinka jotakin kiinnostaa kengänkoko ja paino?
Vierailija kirjoitti:
Kengän koko 47 ja painan 76kg. Sain syntymälahjaksi suojalat.
Olet mies.
Kun puhumme vaatteista, pitää laittaa erikseen, onko kyseessä mies vai nainen.
Kun olin työmaalla ja vaatekokoni oli naisena 42, niin haalarit oli kokoa 50, eli miesten mitoitus.
Nyt olen jo naisten kokoa 50. En ole kokeillut miesten vaatteita enää, mutta samalla logiikalla olisi sitten 58 miesten koossa.
Vierailija kirjoitti:
Lihotin laihuusvuosien jälkeen muutamassa vuodessa painon 98kg:n ja olen 160cm pitkä. Vaatekoko nyt 46-48 enkä halua laihtua tai lihoa enempää. Juuri sopivat mitat. Minusta pehmeän pyöreä maha on ihana eikä tarvitse stressata lenkillä käymisestä tai laskea minkä verran herkkuja syö. Suosittelen!
Mites varpaankynsien leikkaus ja kengännauhojen sitominen onnistuu???
171 cm, 85 kg.
Yläosat XXL koska olen rintava.
Alaosat XL.
Joihinkin väljämitoituksisiin vaatteisiin mahdun koossa L.
Numerokoko 46-48.
168cm, 71 kg, housut 44-46, koska muuten nilkat tai selkä vilkkuu.
Paidoissa on ihan mitä sattuu kokoa, helpoiten ostan koon L.
Erikoista, että minulla on parisenkymmentä vuotta vanha untuvatakki, joka on kokoa 36 :D silti sen hihat ja lantionympärys riittää. Nykyään jos kokeilen tuon kokoista vaatetta niin ei menisi varmaan edes käsi sisään hihasta ja hiha loppuisi johonkin kyynärpään lähettyville.
Vaateliikkeessä kerran tuskailin, kun takki koosta huolimatta kinnasi lantiolta, mutta myyjä opasti, että ne ovat "eurooppalaista" mallia ja niitä ei kuulukaan pitää kiinni, vaan sitä pidetään auki. Tämän jälkeen kävin Saksassa ja yleisimmin ihmiset kulkivatkin takki auki. (Itse pyöräilen työmatkat talvisinkin, niin ei ole ihan niin kätevää.)
Käytän yleensä 48 numeron keskieurooppalaisia kenkiä. Painoa nyt 87,5 kg, pituutta 192, kauluspaidat kokoa XXL Slim fit, kondomit on Mysize 72, eli tietääkseni maailman levein sarjavalmisteinen ja pariteetissa egoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
48 on jo aika iso jalka :D
Miehellä on miehen vehkeet muutenkin, K-18...
Vierailija kirjoitti:
Höh! kuinka jotakin kiinnostaa kengänkoko ja paino?
Mitä sitten itse teet keskustelussa jossa kysytään koosta ja painosta?
Olen 163 cm ja 100 kg. Paidat kokoa 50-52 ja housut aina joku xxl tai isompi.
170 cm, 86 kg,
Yläosa 46-48, 85H-J, menossa rinnan pienennys leikkaukseen keväällä
Alaosa 42-44
Vierailija kirjoitti:
171 cm, 85 kg.
Yläosat XXL koska olen rintava.
Alaosat XL.
Joihinkin väljämitoituksisiin vaatteisiin mahdun koossa L.
Numerokoko 46-48.
Aika lähellä minun mittojani. Tosin pituuteni on 192 ja olen mies ja kenkien numerokoko on 47. Yläosani on myös XXL, ja rintoja minulla ei ole. Housut on kai jotain L pitkälahkeisia.
Hauska vitsi...oikeasti olet ruma kotiäiti.