Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+20-vuotiaiden omaisuus

Vierailija
12.01.2017 |

Mitä teiltä löytyy ja miten saavutettu? Itse olen 23 vuotta, rahaa n.50t€ ja asusteissa / sisustuksessa jonkun verran kiinni rahaa. Rahat pääasiassa työnteolla ansaittua.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21v, rahaa osakkeissa ja kiinteistöissä n. 700-800t€.

Vierailija
2/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000e asp-tilillä. 21v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä n. 2€, käteisenä 70€ (loppukuun ruokarahat). Yksi rannekello löytyy, jonka voin tarvittaessa myydä. Siitä voisin parhaassa tapauksessa saada noin 50€ (kai tämäkin lasketaan omaisuudeksi?)

Huonekalut/kirjat/astiat tuskin ovat minkään arvoisia, monet aika vanhoja ja kuluneita.

T. Luu Seri

Vierailija
4/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilillä n. 2€, käteisenä 70€ (loppukuun ruokarahat). Yksi rannekello löytyy, jonka voin tarvittaessa myydä. Siitä voisin parhaassa tapauksessa saada noin 50€ (kai tämäkin lasketaan omaisuudeksi?)

Huonekalut/kirjat/astiat tuskin ovat minkään arvoisia, monet aika vanhoja ja kuluneita.

T. Luu Seri

Käytkö töissä? opiskeletko?

Vierailija
5/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v. eikä minkäänlaista omaisuutta, siis osakkeita tai muuta sellaista. Tilillä joku noin 600 euroa, kuukausitulot pelkän asumistuen verran. Tilanne johtuu siitä, että olen ollut opiskelija vuodesta 2008 asti. Kouluttauduin ensin alalle, jolta ei löytynytkään töitä, ja nyt kouluttaudun uudelleen.

Vierailija
6/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27v. eikä minkäänlaista omaisuutta, siis osakkeita tai muuta sellaista. Tilillä joku noin 600 euroa, kuukausitulot pelkän asumistuen verran. Tilanne johtuu siitä, että olen ollut opiskelija vuodesta 2008 asti. Kouluttauduin ensin alalle, jolta ei löytynytkään töitä, ja nyt kouluttaudun uudelleen.

Pidätkö omistusasuntoa todennäköisenä jossain vaiheessa?

Vierailija
7/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omaisuutta, tilillä 90e. 23v nainen.

Vierailija
8/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21v, rahaa osakkeissa ja kiinteistöissä n. 700-800t€.

Mielenkiinnosta vain kysyn, että ovatko nuo vanhempiesi sijoituksia sinulle vai kuinka?

Vierailija
9/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä 800. Säästäväinen opiskelija. Kesätöistä jää aina jotakin, joka kulutetaan opintovuoden aikana.

Vierailija
10/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako henkilökohtaisena pahana, mutta en voi ymmärtää teitä päälle 20-vuotiaita edes osa-aikaisesti työssäkäyviä ihmisiä, joille ei kerry ikinä kuin maksimissaan 600e säästöjä, joiden turvin lähdetään kerrran vuodessa viikoksi kanariansaarille rellestämään. How. Is. That. Possible. Aiotteko ostaa asunnon +50v?

Vierailija
11/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne ja samanikäinen olen myös. Kuitenkin on omistusasunto ja auto sekä hieno sisustus asunnossa. Melkein kaikki huonekalut on saatu ilmaiseksi. Mulla on lahja sisustaa halvalla kauniisti. Varmaan päälle päin ei uskois että olen persaukinen opiskelija :)

Vierailija
12/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v ja kiinteistöissä noin 7miljoonaa

Vierailija
13/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erityisen arvokasta omaisuutta, rahaa pari tonnia.

Vierailija
14/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuutta 0, velkaa -20t. Opiskelija N24

Vierailija
15/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako henkilökohtaisena pahana, mutta en voi ymmärtää teitä päälle 20-vuotiaita edes osa-aikaisesti työssäkäyviä ihmisiä, joille ei kerry ikinä kuin maksimissaan 600e säästöjä, joiden turvin lähdetään kerrran vuodessa viikoksi kanariansaarille rellestämään. How. Is. That. Possible. Aiotteko ostaa asunnon +50v?

Miksi oletat että kaikki haluaisivat ostaa oman asunnon? Minä ainakin mieluummin käyttäisin säästöni hauskoihin kokemuksiin kuten niihin ulkomaanmatkoihin kuin omaan asuntoon.

Vierailija
16/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidätkö omistusasuntoa todennäköisenä jossain vaiheessa?

En keksi, miksi välttämättä edes haluaisin omistusasunnon. Sen sen sijaan tiedän, että valmistumiseni jälkeen minulla on vielä noin 40 vuotta käypää aikaa tehdä töitä.

Vierailija
17/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat että kaikki haluaisivat ostaa oman asunnon? Minä ainakin mieluummin käyttäisin säästöni hauskoihin kokemuksiin kuten niihin ulkomaanmatkoihin kuin omaan asuntoon.

no voisi tuon kai muotoilla niinkin, että aiotteko kokea mitään kanariaa kummoisempaa ikinä.

Vierailija
18/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei kaikki mene suunnitelmien mukaan. Vastaan voi tulla vaikka mitä yllätyksiä, mihin voi upota paljonkin rahaa. Hienoa, että sinulla on sujunut taloudellisesti hyvin, mutta pliis hävitä  toi ylimielinen asenne muita kohtaan.

Vierailija
19/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina ei kaikki mene suunnitelmien mukaan. Vastaan voi tulla vaikka mitä yllätyksiä, mihin voi upota paljonkin rahaa. Hienoa, että sinulla on sujunut taloudellisesti hyvin, mutta pliis hävitä  toi ylimielinen asenne muita kohtaan.

Voi tulla yllätyksiä, mutta tuskin niin on käynyt kaikille sosiaalitukeen tukeutuville nuorille.

Vierailija
20/38 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no voisi tuon kai muotoilla niinkin, että aiotteko kokea mitään kanariaa kummoisempaa ikinä.

Se, ettei ole omaisuutta, ei ole sama asia kuin se, että olisi asunut tynnyrissä. Kyllä sitä on tähän mennessä reissattu Kanariaa kauemmaskin, ihan Jenkeissä ja Afrikassa asti. Ja jos olet opiskelija, niin minkäs teet, tuloja ei ole. Lainaa ei onneksi ole latin latia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi