**PARAS ASUINPAIKKA SUOMESSA?**
Mikä kaupunki ihastuttaa, mikä vihastuttaa? Miksi? Nyt haetaan sitä idyllisyyden ja onnen kehtoa, auvoisinta asuinpaikkaa! Miksi juuri sinun kotipaikkasi?
Itse olen kiertänyt pääkaupunkiseudut sun muut, tällä hetkellä pohjoisessa, paras asuinpaikka kaikista mielestäni oli SEINÄJOKI. Keskisuuri kaupunki, hyvät yhteydet joka puolelle. Älyttömästi kesätapahtumia, todella kaunis luonto, olen kotoisin pohjanmaalta:)
JAtka sinä!
Kommentit (7)
Merenrantakaupunki, ei liian pieni eikä liian suuri, historiallinen vanha Rauma (jossa siis asutaan ja elellään, mahtava sekä kesällä että talvella), luontoa lähellä, suuremmat kaupungit suhteellisen lähellä tarvittaessa (mm. pori ja turku), kaikki palvelut on mitä tarvitaan sekä nuoren että vanhan näkökulmasta. Tervetuloa tutustumaan!!
Ei tosi mielestään ole mikään nätti kaupunki, vaan aika ruma. Maisemillakaan ei voi kehua. Mutta jotenkin kiva kumminkin.
Paljon tekemistä ja helppo lähteä esim. ulkomaille, kun lentokenttä lähellä. Samoin helppo tehdä risteilyjä vaikka Tallinnaan. Selkeä keskusta, ei sellainen " autopakkoinen" kuin vaikkapa Espoo.
Köyhälläkin on enemmän virkistys- ja näkemismahdollisuuksia kuin jos asuisi köyhänä jossain pikkupaikassa.
keskimäärin kahdeksaa kuukautta joka vuosi
Minä olen Helsingin kannalla. Tosi tyypillisenä stadilaisena en ole koskaan muualla asunutkaan.
eteenpäin menevä, avoin kaupunki, missä ollaan jalat maassa ja pää pilvissä.
Kamalimpia, missä olen käynyt tai ollut ovat Turku ja... no, en nyt heti keksi muita.
Vanhan Porvoon pienet kaupat, kauniit näkymät, lapsuutenkotini viereinen metsä, luonto, kuitenkin keskusta kauppoineen ja palveluineen lähellä... HILJAISUUS! Ei ole sellaista jatkuvaa taustakohinaa kuin täällä pk-seudulla.
T. Espoolainen mutta aina sydämeltään porvoolainen