Pikkukakkosen 40-vuotislähetys eilen
Katsoitteko, tuliko nostalginen fiilis? Mitä mieltä noin muuten ohjelmasta kokonaisuutena? Häiritsikö ketään noin valintana tämä valkoviiniä pullosta naukkaileva mies, jota haastateltiin kotonaan Pikkukakkosen katselusta...
Kommentit (26)
Sekava pintaraapaisu, liikaa kaikkea. Suurin osa katsojien osuuksista oli aivan liian pitkiä tai kokonaan turhia, vähempi olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
tuli ihanan nostalginen olo, mutta sitä en tajunnut miksi Siskonpedin Pikku kakkosta pilkkaava "klitorislaulu" ja viiniä vetävä vammainen piti ottaa mukaan ohjelmaan ! :O
Enemmän mua ihmetytti se interseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuli ihanan nostalginen olo, mutta sitä en tajunnut miksi Siskonpedin Pikku kakkosta pilkkaava "klitorislaulu" ja viiniä vetävä vammainen piti ottaa mukaan ohjelmaan ! :O
Luulin hetken että ohjelma oli vaihtunut, kun se tyttö puhui niin kauan vaikeasta lapsuudestaan ja seksuaalisuudestaan. Mutta oliko sitten muiltakin osin haluttu lasten lisäksi valita jotenkin erikoisia katsojia esittelyyn, viestinä että Pikku Kakkonen antaa marginalisoituneille ihmisille jotain? Siellä oli ainakin pakolaisia, vammainen, dementikkoja ja tämä muunsukupuolinen.
Se sexi valistus - laulun alkuosa sai minut melkein pissaamaan naurusta housuihini. Kuuntelin laulun youtubesta tänään ja olin "kuolla" nauruun. Mitä mieltä olette, aloittaisitteko lapsenne seksivalistuksen tuolla laululla esim. 8 - 9 - vuotiaana?
Ohjelmassa mielestäni liian pitkiä haastatteluosuuksia.
Lasse Pöystistä meni minultakin hiukan maku, kun myönsi viskin olleen apuna osuuksiensa teossa.
Tottakai tuli nostalginen olo ja olen oman lapseni myötä todellinen pikkukakkos -fani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin hetken että ohjelma oli vaihtunut, kun se tyttö puhui niin kauan vaikeasta lapsuudestaan ja seksuaalisuudestaan. Mutta oliko sitten muiltakin osin haluttu lasten lisäksi valita jotenkin erikoisia katsojia esittelyyn, viestinä että Pikku Kakkonen antaa marginalisoituneille ihmisille jotain? Siellä oli ainakin pakolaisia, vammainen, dementikkoja ja tämä muunsukupuolinen.
Tuntu kyllä vähän joo irtonaiselta se muunsukupuolisuudesta maininta