Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua kiusataan aina? :(

Vierailija
12.01.2017 |

Olen jaksanut monen vuoden ajan uskotella, ettei vika ole minussa, mutta kyllä se sittenkin taitaa olla. Olen yrittänyt muuttaa itseäni ja olla näkymätön, mutta kiusaajat eivät lopeta. Kiusaaminen alkoi päiväkodissa ja jatkuu yhä, eikä se varmaan koskaan lopu. Olen lihava, idiootti, haiseva, vammainen, luontoäidin hauskin vitsi, ääliö, ruma, pitsanaama, autisti, norsu ja nurkan hylkiö. Näin minulle on kerrottu koko pienen ikäni ajan. En myöskään ansaitse elämää ja minua on hauska kiusata, koska olen niin typerä. :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En sano että syy on sinussa, mutta minua aina ihmetyttää nämä lihavat joita kiusataan lihavuutensa takia. Siis miksi et laihduta? Eikö elämä olisi paljon parempaa jos laihduttaisit? Sama vanhemmat jotka syöttävät lapsensa lihaviksi..En vaan ymmärrä. Yrittävät oikein pilata toisen elämän.

Vierailija
2/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, niinpä teinkin. :D Ongelma ratkaistu.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surullista ja niin väärin. On paljon ihmisiä, jotka saavat energiansa päiviinsä kiusaamalla muita.

Minulla hyvin samanlaisia kokemuksia. Minua kiusattiin kotona, koulussa ja hiukan työpaikoillakin. Sain kuulla olevani tyhmä ja ruma. Kai sitten olen. Olen sisäistänyt nuo ominaisuudet osaksi identiteettiäni.

Tsemppiä sinulle. Koeta löytää ihmisiä, jotka kohtelevat sinua hyvin. Kaikki eivät ole pahoja, mutta voit tiedostamattasi hakeutua pahojen seuraan, koska olet tottunut siihen, että sinua kohdellaan huonosti.

Olet yhtä arvokas kuin jokainen muukin.

Vierailija
4/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole lihava. Olen normaalipainoinen, kiusaajat sanovat lihavaksi. Olen 169cm ja 52kg.

Vierailija
5/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole lihava. Olen normaalipainoinen, kiusaajat sanovat lihavaksi. Olen 169cm ja 52kg.

Sinähän olet alipainoine. En kyllä ole ikinä kuullut että hoikkaa haukuttaisiin lihavaksi :o

Vierailija
6/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Hmm. En sano että syy on sinussa, mutta minua aina ihmetyttää nämä lihavat joita kiusataan lihavuutensa takia. Siis miksi et laihduta? Eikö elämä olisi paljon parempaa jos laihduttaisit? Sama vanhemmat jotka syöttävät lapsensa lihaviksi..En vaan ymmärrä. Yrittävät oikein pilata toisen elämän.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Ei tietenkään ole oikein kiusata mistään syystä, mutta jos elämä on kiusattuna niin helvettiä kuin moni sanoo, niin eikö pienemmän riesan tie olisi laihduttaa? Ja jos ajattelee että sitten "kiusaajat voittivat" niin ei.. Sinä siinä olet voittaja. Terveys ja elämänlaatu.

Vierailija
7/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän olet alipainoine. En kyllä ole ikinä kuullut että hoikkaa haukuttaisiin lihavaksi :o

Minä olin myös aivan normaalipainoinen teininä (terkkari epäili jotain syömisoneglmaa enkä ymmärrä miksi), mutta isäni ja veljeni vihjaili minun olevan pyöreä.. Siitä alkoikin sitten itsetunto-ongelmat..

Vierailija
8/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vika ei ole sinussa. Kenellekään ei saisi sanoa tuollaisia. Olen niin pahoillani puolestasi ja muidenkin kiusattujen. Pitää olla massaa että kelpaa, jos olet hieman erilainen pudotetaan joukosta pois.

Minusta tuli myös muita karttava erakko kun en jaksa enää yrittää kuulua joukkoon mihin en kuulu. Toisaalta helpottavaa kun ei tarvitse aina kuulla olevansa sitä ja tätä, silti jään paljosta paitsi ja niin jää varmaan lapsenikin. Lapsieni eteen teen kaikkeni ettei kiusata ja että on kavereita.

Vierailija
9/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Ei tietenkään ole oikein kiusata mistään syystä, mutta jos elämä on kiusattuna niin helvettiä kuin moni sanoo, niin eikö pienemmän riesan tie olisi laihduttaa? Ja jos ajattelee että sitten "kiusaajat voittivat" niin ei.. Sinä siinä olet voittaja. Terveys ja elämänlaatu.

No jos et ymmärrä itse niin minkäs mahtaa.

Vierailija
10/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Miksei "väärin" pukeutuva vaan voi käyttää "normaaleja" vaatteita niin loppuisi se kiusaaminen? Niimpä niin... Uhrin pitäisi aina olla se joka muuttuu muiden mieliksi ja silti löytyy aina uusi kiusaamisen aihe. En sano etteikö ylipainoisen olisi hyvä laihtua, mutta sekin oman terveytensä takia. Ei vaan ole niin helppo tehdä elämäntapamuutosta jos niinkuin itsekin sanoit, vanhemmat on pienestä pitäen syöttäneet lihavaksi. Ja kuinka moni "hyi vittu mikä ruma läski"-huutelija oikeasti välittää paskaakaan ylipainoisen terveydestä?

Vierailija
11/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Huomasin juuri lihonneeni 10kg. Kilot tulleet vähän varkain kun oli tosi rankka jakso, enkä jaksanut katsoa mitä syön.

Tuntuu kuitenkin vaikealle laihduttaa kun on se sokerikoukku päällä, vaatii suurta itsekuria. Mutta heillä, jotka ovat pienestä asti olleet isompia kooltaan, on vaikeampaa laihdutus. Se on ollut jo tapana syödä kaikkea epäterveellistä ym, vaatii isomman työn muuttaa jo lapsuudesta asti totutut tavat. Ja arvaa vain onko maahan poljetuilla ja kiusatuilla ihmisillä tätä motivaatiota? Ja jotkut ovat tyytyväisiä kokoonsa, usko tai älä. Sekään ei meille kellekkään muulle kuulu.

Vierailija
12/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinun mahdollista aloittaa jokin harrastus? Ei mitään joukkuelajia vaan vaikka jokin itsepuolustusharrastus, jossa ollaan yhdessä mutta jokanen on vastuussa itsestään ja edistymisestään. Itseluottamuksesi kasvaisi kun näkisit, että pärjäät aivan kuin muutkin. Voisit samalla päästä uusiin piireihin ja ottaisit etäisyyttä kiusaajiisi. Huomaisit ja sisäistäisit, että vika on heissä eikä sinussa.

Vierailija
13/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen tosi pahoillani puolestasi. Et varmasti ole ruma tai tyhmä. :(

Vierailija
14/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Miksei "väärin" pukeutuva vaan voi käyttää "normaaleja" vaatteita niin loppuisi se kiusaaminen? Niimpä niin... Uhrin pitäisi aina olla se joka muuttuu muiden mieliksi ja silti löytyy aina uusi kiusaamisen aihe. En sano etteikö ylipainoisen olisi hyvä laihtua, mutta sekin oman terveytensä takia. Ei vaan ole niin helppo tehdä elämäntapamuutosta jos niinkuin itsekin sanoit, vanhemmat on pienestä pitäen syöttäneet lihavaksi. Ja kuinka moni "hyi vittu mikä ruma läski"-huutelija oikeasti välittää paskaakaan ylipainoisen terveydestä?

Mutta jos "kaikki" ongelmat johtuvat tästä yhdestä asiasta, niin miksei sitä muuta oman itsensä takia? Ei kiusaajat välitä tietenkään, mutta luulisi että itse välittäisi. Saa olla sellainen kuin haluaa, mutta jos se johtaa kiusaamiseen ja pahimmillaan itsemurhaan niin oliko se sen arvoista.. Minusta ei.

Vierailija
15/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

No kun tiedäthän että on monia jotka ovat lapsesta asti laihduttaneet ja seuraus on se että koko elämä on mahdollisesti jojoiltu painon kanssa. Minä onnistuin esimerkiksi laihduttamaan aika paljon mutta en edes alipainoiseksi ja koko suku nosti siitä hirveän haloon ja väitti että on syömishäiriö ja herkkuja ja ruokaa tuputettiin ja syyllistettiin jos syö vaan yhden lautasellisen yms yms... Sitten taas lihosin takaisin jossain vaiheessa kun oli masennusta... sitten taas laihduin, sitten taas lihosin, vuodet vieri oravan pyörä pyörii edelleen...

Vierailija
16/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatut yleensä on liian tosikoita. Eivät osaa ottaa asioita huumorilla, eikä vastata huumorilla.

Vierailija
17/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aloittaa syksyllä tanssin, koska olen ennenkin harrastanut ja pidin siitä. Itsevarmuuskin kasvaa kun on mukava harrastus :) Kiitos ihanista kommenteista ja tuesta, tsemppiä myös muille kiusatuille.

Ap

Vierailija
18/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiusatut jää liian helposti vellomaan siihen, että joku alakoulussa sanoi nenää rumaksi. Kiusatuilla on joku tunnepuolen vajavaisuus päästä elämässä eteenpäin. Sitä kiusaamista nähdään liian herkästi asioissa joissa sitä ei ole. Ikään kuin kiusattu yrittää tehdä itsestään parempaa suhteessa kiusaajaan luulemalla, että itse ei koskaan loukkaa ketää ja tai osaa itse tehdä kaiken aina tismalleen oikein. Eikä itse tajua olevansa kiusaaja syyttämällä kaikista ongelmistaa muita paitsi itseään.

Vierailija
19/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Eiköhän pointti alapeukuissa ole se ettei lähde muuttamaan itseään kiusaajien takia, vaan itsensä. Ja siitäkös kiusaajat riemastuu eniten kun näkevät että heidän louskutuksilla on vaikutus kiusattuun. Voihan sitä laihdutella joo, kiusaaminen ei vain lopu. Seuraavaksi saa kuulla olevansa väärän värinen, liian lyhyt, liian pitkä. Oma elämähän siinä menee jos toisten pillin mukaan tanssii. Pitäisi vain yrittää kasvattaa teflonpinnoitus itselleen ja löytää sisäinen rauha. Maailma on iso paikka johon mahtuu kivoja ihmisiä ja paskapäitä, kumpaakaan porukkaa ei kannata ottaa vakavasti.

Vierailija
20/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin aloittaa syksyllä tanssin, koska olen ennenkin harrastanut ja pidin siitä. Itsevarmuuskin kasvaa kun on mukava harrastus :) Kiitos ihanista kommenteista ja tuesta, tsemppiä myös muille kiusatuille.

Ap

Entä me jotka on nimetty kiusaajiksi ilman mitään todellista syytä? Emme ole tsempin arvoisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän