Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua hävettää... en tajunnut että yks työtuttu on viimeisillään raskaana, kun on todella lihava.

Vierailija
12.01.2017 |

Tää ihminen kertoi jäävänsä lomalle ens viikolla, ja mä tyhmänä kysyin mihin menee, kun yleensä hän lomailee ulkomailla. siis ei tullut pieneen tyhmään mieleenkään että hän on jäämässä äitiyslomalle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, itse aina kokeilen työkaverin masssua ensteeks, pokkitteleeko?!

Vierailija
2/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Itse olen hoikka mutta maha oli niin pieni ettei sitä juuri näkynyt, Jotkut työkaverit ihmettelivät kuinka pitkällä saikella oikein olen kun olin jo jäänyt äitiyslomalle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut kovin paha, turhaan olet nolona. Jos et siis ratkaissut tilannetta sanomalla jotain "ai, en tajunnut että oot raskaana kun oot niin läski"...

Vierailija
4/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainut nolo juttu tuossa on se, että noin läski ihminen kehtaa tehdä lapsen.

Pitäisi ajatella ensin omaa terveyttä ja elintapoja, sitten kun ne on kunnossa niin saattaa olla valmis ottamaan vastuuta uudesta elämästä.

Onhan se selvää, ettei reilusti ylipainoinen voi olla yhtä hyvä vanhempi kuin normaalipainoinen.

Se on faktaa. Ja turha vääntää "mutku laiha voi olla narkkarikin!". Tarkoitan siis jos on muuten samaa tasoa, niin hoikka voi osallistua paremmin leikkeihin/jaksaa kaikenlaista muuta paremmin ja lapsi saa virikkeitä.

Ehkä lapsentekoon pitäisi olla ajokortti, jossa olisi vaatimuksena että osaa ensin huolehtia itsestään?

Vierailija
5/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lihavuus siihen vauvamasun kokoon hirveesti vaikuta. Toki se tulee vähän huonommin esiin. Itse olen hoikkarakenteinen ja kun menin synnytyttämään, niin vastaanotolla multa kysyttiin, että millä asialla olen. Vähän yllättyi, kun sanoin että tulin synnyttämään. Olin 41 viikolla :D

Vierailija
6/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ylipainoa ja silti maha on nyt todella iso pyöreä meloni ja kiinteäntuntuinen. Siis sellainen ettei kellään nyt tällaista mahaa voi olla vaikka olisi kuinka lihava, joten ärsyttäisi kyllä jos joku luulis että mulla nyt tämmöinen "kaljamaha" on yhtäkkiä :D

Vierailija
7/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te useimmat naiset olette NIIN LIHAVIA ja EPÄSEKSIKKÄITÄ?

Vierailija
8/8 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minä en edes ollut kovin lihava, kun minua onniteltiin raskaudesta. Kiitin onnittelijaa, jotta hän ei turhaan nolostelisi. Oikeasti yritin lasta, mutta en tiennyt vielä olevani raskaana;)

Tiesin, että esikoisesta oli jäänyt vatsaan pömppää, muutama ylimääräinen kilokin. Toinen raskaus korjasi kyllä pömpän ja kuntouduin sen jälkeen aivan eri tavalla kuin ekasta. Raskaudet ovat kovin erilaisia. Erilaiset hormonitasot tms? Eka tyttö toka poika, onkohan sukupuolella vaikutusta? Vaikutti ainakin syömisiini raskausaikana. Poika vaati enemmän lihaa ja tyttö kasviksia.