Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua kiusataan aina? :(

Vierailija
12.01.2017 |

Olen jaksanut monen vuoden ajan uskotella, ettei vika ole minussa, mutta kyllä se sittenkin taitaa olla. Olen yrittänyt muuttaa itseäni ja olla näkymätön, mutta kiusaajat eivät lopeta. Kiusaaminen alkoi päiväkodissa ja jatkuu yhä, eikä se varmaan koskaan lopu. Olen lihava, idiootti, haiseva, vammainen, luontoäidin hauskin vitsi, ääliö, ruma, pitsanaama, autisti, norsu ja nurkan hylkiö. Näin minulle on kerrottu koko pienen ikäni ajan. En myöskään ansaitse elämää ja minua on hauska kiusata, koska olen niin typerä. :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla ovelampi kuin kiusaaja. Anna takaisin.

Vierailija
22/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Hmm. En sano että syy on sinussa, mutta minua aina ihmetyttää nämä lihavat joita kiusataan lihavuutensa takia. Siis miksi et laihduta? Eikö elämä olisi paljon parempaa jos laihduttaisit? Sama vanhemmat jotka syöttävät lapsensa lihaviksi..En vaan ymmärrä. Yrittävät oikein pilata toisen elämän.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Ei tietenkään ole oikein kiusata mistään syystä, mutta jos elämä on kiusattuna niin helvettiä kuin moni sanoo, niin eikö pienemmän riesan tie olisi laihduttaa? Ja jos ajattelee että sitten "kiusaajat voittivat" niin ei.. Sinä siinä olet voittaja. Terveys ja elämänlaatu.

Tutustuin laihaan tyttöön joka kertoi että hän oli ollut aiemmin lihava ja koulukiusattu. Oli sitten laihduttanut.

No, sitten häntä oli kiusattu silmälaseista. Oli hankkinut piilolinssit.

No, kiusaaminen vain jatkui.

Homman nimi on se että niin kauan kuin välittää, kiusaaminen jatkuu. Ja alettuaan varmaan jatkuu vaikka lakkaisi välittämästä.

Laihduttaminen ei siis ole mikään ratkaisu kiusaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kiusatut jää liian helposti vellomaan siihen, että joku alakoulussa sanoi nenää rumaksi. Kiusatuilla on joku tunnepuolen vajavaisuus päästä elämässä eteenpäin. Sitä kiusaamista nähdään liian herkästi asioissa joissa sitä ei ole. Ikään kuin kiusattu yrittää tehdä itsestään parempaa suhteessa kiusaajaan luulemalla, että itse ei koskaan loukkaa ketää ja tai osaa itse tehdä kaiken aina tismalleen oikein. Eikä itse tajua olevansa kiusaaja syyttämällä kaikista ongelmistaa muita paitsi itseään.

Ihmeen persläpi sinäkin olet.

Jotkut saavat olla koulussa ja töissä rauhassa, toisilla taas työnnetään pää vessanpönttöön, hakataan, kidutetaan henkisesti tai vain jätetään täysin yksin lopulta.

Tietyt ominaisuudet altistavat kiusaamiselle, mm. räjähtävä temperamentti, mutta ei se kiusaaminen auta sen temperamentin hanskaamisessa yhtään, pahentaa vain tilannetta.

Jos sinua on kutsuttu kiusaajaksi, niin mene itseesi ja tutkaile että mikähän sinussakin on vialla. Jos et löydä mitään niin hyvä homma.

Mutta mitään hyvää ei saavuteta sillä että tulet tänne kieltämään toisten ihmisten pahimpien kokemusten todenperän.

Vierailija
24/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat on säälittäviä idiootteja. Ihan kenestä tahansa löytää louskutettavaa jos on tarve löytää.

Vierailija
25/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole lihava. Olen normaalipainoinen, kiusaajat sanovat lihavaksi. Olen 169cm ja 52kg.

Sinähän olet alipainoine. En kyllä ole ikinä kuullut että hoikkaa haukuttaisiin lihavaksi :o

En ole aloittaja mutta kerronpa omalta kohdaltani että kyllä, se on mahdollista että täysin normaalipainoista tai jopa hoikkaa ihmistä haukutaan lihavaksi. Kun olin normaalipainossa, sain jatkuvasti kuulla kuinka olen muka lihonut ja minua myös nimiteltiin läskiksi. No, nyt kun painan yli sata kiloa, kukaan ei huomauttele painostani. Ironista eikö? Ja niin sairasta ja kieroutunutta kuin olla ja voi.

Vierailija
26/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole lihava. Olen normaalipainoinen, kiusaajat sanovat lihavaksi. Olen 169cm ja 52kg.

Sinähän olet alipainoine. En kyllä ole ikinä kuullut että hoikkaa haukuttaisiin lihavaksi :o

En ole aloittaja mutta kerronpa omalta kohdaltani että kyllä, se on mahdollista että täysin normaalipainoista tai jopa hoikkaa ihmistä haukutaan lihavaksi. Kun olin normaalipainossa, sain jatkuvasti kuulla kuinka olen muka lihonut ja minua myös nimiteltiin läskiksi. No, nyt kun painan yli sata kiloa, kukaan ei huomauttele painostani. Ironista eikö? Ja niin sairasta ja kieroutunutta kuin olla ja voi.

Sama täällä. Olen normaalipainoinen ja hyväkuntoinen, tosin en varsinaisesti hoikka ruumiinrakenteeltani, selvästi enemmän vahva kuin siro ja kyllä vaan olen isokokoinen läskiperse. Nää nyt ei sinänsä mua haittaa, jostain syystä mulla on hyvä itsetunto mitä ulkoiseen olemukseeni tulee. Mutta olen kyllä oppinut välttämään ihmisiä niin paljon kuin mahdollista. Onni ja siunaus tässä on että mun ei tarvii välttämättä kovin paljon työelämässä rimpuilla toimeentulon saadakseni.

Tuo joka toteaa että kiusatut kuvittelevat etteivät itse koskaan loukkaa ketään: en kuvittele, mutta jos joku loukkaa siitä kannattaa sanoa suoraan sille jolle loukkaantuu, mieluummin kuin ruveta kyräilemään. Joskus ne loukkaukset on ihan tahattomia ja melkein silloinkin kun eivät ole, niihin ehkä kannattaa suhtautua kuin olisivat.

Vierailija
27/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa kuinka helppoa on herkässä iässä ottaa huumorilla tuollaisia? Ja jos sitä joutuu kestämään päivittäin, se on yhtä helvettiä lapselle.

Vierailija
28/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan sä just luettelit syitä :D ne "kiusaajat" on vaan rehellisii

Häpeä paskaläjä puheitas! Toivottavasti karma kostaa sulle mulkulle noi puhees.

N30

Vierailija
29/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on se hyvä puoli että jos on vähänkin lihaksia, niin harvemmin tulee kukaan huomauttelemaan, vaikka olis vähän ylipainoa.

Vierailija
30/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu, AP. Olen itsekin kokenut millaista helvettiä jokapäiväinen kiusaaminen on, etenkin kun se vaan jatkuu ja jatkuu, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Siinä tavallaan kadottaa itsensä kun yrittää tuloksetta muuttaa itseään niin mitäänsanomattoman persoonattomaksi osaksi massaa, ettei kukaan kusipää enää löytäisi mitään tarttumapintaa mistä vittuilla.

Mulla nää arvet on vielä melko tuoreita, olen parikymppinen. En halua pelotella, mutten myöskään kaunistella; kiusaamisesta syntyneet mielenterveysongelmat vaikuttavat jokapäiväiseen elämääni vielä varsin vahvasti. Masentaa, sosiaaliset tilanteet ahdistaa, ihmisiin luottaminen on vaikeaa, itsetunto on pirstaleina, ajoittain kaikki tuntuu joko sietämättömän pahalta ja toivottomalta tai sitten vain aivan täysin merkityksettömältä ja tyhjältä. En sano että sinun tulevaisuutesi olisi tällainen, voi kai tämä olla jotain ns. mielen heikkouttakin, en minä tiedä.

Mutta. Hitaasti, päivä päivältä, elämä alkaa pikku hiljaa voittaa. Minulla käänteentekevä hetki oli se kun löysin nykyisen avopuolisoni, jonka kanssa olen opetellut hyväksymään itseäni nyt viiden vuoden ajan. En edelleenkään valtaosana päivistä pidä itseäni seksikkäänä tai edes siedettävänä, mutta kun etenee kärsivällisesti, askel kerrallaan, niin uskon että jonain päivänä voin katsoa itseäni peilistä ja sanoa vilpittömästi: "olen riittävä, olen arvokas, olen hyvä tällaisena."

Olen varma että sinäkin pystyt vielä joskus jättämään kiusaajiesi sanat omaan arvoonsa. He ovat ahdasmielisiä, ajattelemattomia, julmia ja aivan vitun säälittäviä juntteja. Jo se, että jaksat päivästä toiseen mennä heidän haukuttavakseen kertoo siitä, että olet tuhat kertaa vahvempi ihminen kuin ne paskaläjät yhteensä. Voimia sinulle, AP, ja kaikkea hyvää elämääsi. Et ole välttämättä ehjä vielä huomenna, tai kuukauden päästä, tai vuodenkaan, mutta jonain päivänä olet. Aivan varmasti. Tsemppiä <3

Vierailija
31/33 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Hmm. En sano että syy on sinussa, mutta minua aina ihmetyttää nämä lihavat joita kiusataan lihavuutensa takia. Siis miksi et laihduta? Eikö elämä olisi paljon parempaa jos laihduttaisit? Sama vanhemmat jotka syöttävät lapsensa lihaviksi..En vaan ymmärrä. Yrittävät oikein pilata toisen elämän.

Miksi tämä on saanut niin paljon alapeukkuja? Ei tietenkään ole oikein kiusata mistään syystä, mutta jos elämä on kiusattuna niin helvettiä kuin moni sanoo, niin eikö pienemmän riesan tie olisi laihduttaa? Ja jos ajattelee että sitten "kiusaajat voittivat" niin ei.. Sinä siinä olet voittaja. Terveys ja elämänlaatu.

Tutustuin laihaan tyttöön joka kertoi että hän oli ollut aiemmin lihava ja koulukiusattu. Oli sitten laihduttanut.

No, sitten häntä oli kiusattu silmälaseista. Oli hankkinut piilolinssit.

No, kiusaaminen vain jatkui.

Homman nimi on se että niin kauan kuin välittää, kiusaaminen jatkuu. Ja alettuaan varmaan jatkuu vaikka lakkaisi välittämästä.

Laihduttaminen ei siis ole mikään ratkaisu kiusaamiseen.

Mutta itsessä ei voi olla mitään syytä miksi kiusataan? Kiusatut ihan randomisti valitaan? Vaikka usein kerran kiusattu, kokee sitä eripaikoissa koko elämänsä.. Miksiköhän? Saa olla muuttamatta itseään, mutta erilaisia lähes aina kiusataan. Itseään voi muuttaa, mutta muita ei.

Vierailija
32/33 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kiusaajaksi väittää niin koittaapa katsoa peiliin eikä keskittyä syyttelemään muita niistä asioista mihin itse syyllistyy.

Mitä tulee loukkauksiin reagoimiseen niin kuvitellaan että joku loukkaa tahallisesti ja menet sille sanomaan että "hei, en yhtään usko että sulla oli tarkoitus loukata mua mutta ei tuntunut yhtään hyvältä kun sanoit/teit noin". Homma kääntyy jännällä tavalla noloksi tölvijälle itselleen. Varsinaisiin kiusaamistapauksiin tää ei tosin toimi mutta lievimpiin konflikteihin ehkä.

Vierailija
33/33 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän