Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

I saw that - karma! Tarinoita kuuluisasta karmasta!

Vierailija
12.01.2017 |

Miehen exä oli aikoinaan todella ilkeä minulle, meillä ei ollut miehen kanssa tavatessamme juurikaan ylimääräistä rahaa, oli miehen vanha talo myymättä, minä otin loparit vanhasta työstäni ja lähdin uudelle alalle..
Ja tosiaan, ostin tai jouduin ostamaan kaikki vaatteeni ja lasten vaatteet kirpparilta usein ja sain kuulla mieheltä exänsä suusta sanottuna "exä sanoi, ettei hänen lapselleen osteta kirpparilta mitään.." ja myös muuta inhottavaa, lähinnä henkilökohtaisuuksia meidän elämästä ja sai minut pari kertaa itkemään.

No, tämä exänsä tapasi uuden miehen ja pari kuukautta ja oli tälle raskaana, hänen miehestään tuli yrittäjä ja kas kummaa - rupesi perheen varat hupenemaan, ei ole enää rahaa ostaa yli 100 e haalareita lapsilleen, vaatteet käytettyjä ja nukkaisia ja kengät kokoa liian pienet, tyttö on itkenyt äidiltään luistimia, muttei kuulemma ole rahaa ostaa sopivan kokoisia eikä ole edes sopivan kokoisia suksia tai monoja.
Onneksi on päässyt meillä luistelemaan ja hiihtämään.
Ja kyllä, mies maksaa elareita lapsestaan, siitä ei ole kyse, ja sen rahan pitäisi riittää noihinkin kuluihin.

Ja nautin tästä, sillä meillä on tällä hetkellä rahaa, käytössä ja säästössä, lapset saavat harrastaa, on laadukkaat haalarit ja sisävaatteet, minä opiskelen ja olen kohta saavuttamassa unelmieni ammatin, matkustetaan ja nautitaan.

"I saw that - karma". Kyllä.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä noi ylemmät kommentoijat kitisee, nimenomaan karma oli pelissä ap:n jutussa :D Ja exä alunperin oli se joka suhtautui ylimielisesti.

Siis kuoliko AP:n vihollinen ja uudelleensyntyi heikompaan kastiin? Tai peräti kastittomaksi??

Vierailija
22/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt laittaa sen karmansa kiertämään oudolla tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri uudelleensyntyi koppakuoriaiseksi, kun kiilasi kauppajonossa.

Päivän paras:)

Vierailija
24/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sairastui vakavaan kuolemaan johtavaan sairauteen (ALS) ja osastonhoitaja tk:n vuodeosastolla jolla hän oli lyhyen aikaa hoidettavana haukkui minut pystyyn, koska vaadin äidilleni parempaa hoitoa- käyttäytyi todella törkeästi (loppujen lopuksi hoidettiin loppuun itse kotona koska tuolla ei olisi jätetty ravinnotta makaamaan ja tukehtumaan omaan limaansa ). Muutamaa vuotta myöhemmin samainen osastonhoitaja kuoli itse samaan tautiin. Karma is a bitch...

Vierailija
25/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäys vielä, minun ei tarvitse mennä irvistelemään, koska karma hoitaa ;)

- Ap

Luuletko, että tuo on nyt karmaa? Tai jos on karmaa, niin se loppuisi nyt? seuraavaksi on taas sun vuoro olla nöyrä. Nyt olet vain ilkeä ja vahingoniloinen.

Seuraavassa elämässä AP saattaa olla esim. sika.

Vierailija
26/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

cscfsf kirjoitti:

Äitini sairastui vakavaan kuolemaan johtavaan sairauteen (ALS) ja osastonhoitaja tk:n vuodeosastolla jolla hän oli lyhyen aikaa hoidettavana haukkui minut pystyyn, koska vaadin äidilleni parempaa hoitoa- käyttäytyi todella törkeästi (loppujen lopuksi hoidettiin loppuun itse kotona koska tuolla ei olisi jätetty ravinnotta makaamaan ja tukehtumaan omaan limaansa ). Muutamaa vuotta myöhemmin samainen osastonhoitaja kuoli itse samaan tautiin. Karma is a bitch...

Syntyikö hän uudelleen heikompaan kastiin, vai miten tämä karmaan liittyy?

Vierailija
27/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottiin miehen kanssa kavereina, yhteinen lapsi. Uusi, nuori tyttöystävä vaati välien rikkomista ja muun muassa pimitti lapsen papereita ja valehteli kadonneen, hävitti ristiäislahjaksi saatuja tinaesineitä ja vauvasormukset sekä heivasi mun perintökamoja jätesäkissä roskiin ennen kuin olin ehtinyt hakea. Kiusaamista kesti vuosia, yritin pitää välejä exään joka sitten tyttiksensä selän takana viestitteli lapseen liittyvissä asioissa. Naisen takia avoimia välejä ei ollut ja hän mm.uhkasi lähestymiskiellolla minua, mutta mies sai sen rauhoitettua.

Nyt ovat jo avioliitossa ja nainen on hyväksynyt sen, että ollaan miehen kanssa yhteyksissä. Ex kertoi mulle viime kesänä kuinka paljon riitoja lapsen takia on tullut ja nainen on uhannut omaisuuden viemisellä, jos mies pitää yhteyttä minuun..

Ex on rakastunut minuun uudestaan ja minä häneen, ja ollaan nyt vietetty jo yhteinen viikonloppu yhdessä. Ex katuu sitä, että päästi naisen lapsen edelle mutta arvostaa sitä, että mä en ole koskaan antanut hänen nykyisensä vaikuttaa meidän väliin vanhempina. Ikinä en ole miestä haukkunut lapselle enkä haukkunut nykyistä emäntääkään.

En aio kertoa naiselle koska katsellaan nyt, tuleeko meistä mitään mutta sen vaan sanon, että ei kannata lyödä kiilaa lapsen vanhempien väliin tai yrittää kiristää lapsen etua vaativilla asioilla. Se kostautuu kyllä. Lapset tulee ensin, minä vasta sitten.

Älä tee sitä! Etkö näe selvää kaavaa? Sä olet seuraavaksi tuo exän tyttis jätettynä!

c'moon, jos joku lyö sua kerran pesäpallolla naamaan niin menetkö pyytämään että tekee sen uudestaan?

Vierailija
28/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras:)

Nauratti ihan kauheasti tämä :D

Vierailija
29/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

cscfsf kirjoitti:

Syntyikö hän uudelleen heikompaan kastiin, vai miten tämä karmaan liittyy?

Ymmärrä jo, että puhekielessä sanoilla voi olla eri merkitys kuin mitä sana oikeasti tarkoittaa.

Vierailija
30/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella eräs ilkeä oppilas lällätti ja näytti kieltä luokkatoverilleen, eikä siksi huomannut katsoa kynnystä johon iski varpaansa mikä murtui rusahtaen.

Vierailija
31/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika söpöö. Tunnistitko kaverin pihakivellä, vai miten tää karma sulle selvis?

Vierailija
32/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei muuten uskota karman lakiin.

Sinähän sen päätät :)

Vierailija
33/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

cscfsf kirjoitti:

Eli jos oh ei olisi haukkunut sinua ja äidillesi olisi annettu parempaa hoitoa, niin oh EI olisi sairastunut ja kuollut. Niinkö? Mieti nyt.

Vierailija
34/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinani hetken aikaa töissä yrittäjäpariskunnalla jotka olivat täysiä hirviöitä, kohtelivat työntekijöitä kuin roskaa ja pitivät työväenluokan ihmisiä alempiarvoisina. Noin vuosi sitten pariskunnan mies kuoli ja firma meni konkursiin. Ihan oikein heille, sanoo kaikki entiset työkaverit joita olen nähnyt.

Vierailija
35/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaajani (ainakin kaikki pahimmat) ovat kaikki päätyneet paskaduuneihin, työttömäksi, jääneet aloilleen kotipaikkakunnallani. Osa heistä on masentuneita tai päihteiden käyttäjiä ilman tietoa paremmasta. On yh-äitejäkin. Yksi kuoli epilepsiakohtaukseen. Ei sureta.

Käydessäni kotipaikkakunnallani voin viimein katsoa näitä pellejä alaspäin. He tekivät kouluajoistani helvetin. Opiskelen lääkäriksi, minulla on ihana mies ja perhe. Elämä hymyilee. Elämä hymyilee vielä pikkuisen enemmän nähdessäni, miten kiusaajani kärsivät typeristä valinnoistaan.

Vierailija
37/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/84 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaajani (ainakin kaikki pahimmat) ovat kaikki päätyneet paskaduuneihin, työttömäksi, jääneet aloilleen kotipaikkakunnallani. Osa heistä on masentuneita tai päihteiden käyttäjiä ilman tietoa paremmasta. On yh-äitejäkin. Yksi kuoli epilepsiakohtaukseen. Ei sureta.

Käydessäni kotipaikkakunnallani voin viimein katsoa näitä pellejä alaspäin. He tekivät kouluajoistani helvetin. Opiskelen lääkäriksi, minulla on ihana mies ja perhe. Elämä hymyilee. Elämä hymyilee vielä pikkuisen enemmän nähdessäni, miten kiusaajani kärsivät typeristä valinnoistaan.

Minkähänlainen lääkäri sinusta tulee, osaatko kohdella ihmisiä tasavertaisesti? Jos vaikka paskaduunareita tai yksinhuoltajia käy vastaanotolla. En tiedä miten osaat sanoa, että heillä menee huonosti. Se että sinä arvotat ihmisiä työn tai muun statuksen avulla, on aika surullista. Olen pahoillani, että sinua on kiusattu, mutta tuollainen ikuinen katkeruus ja pahansuopaisuus jäytää sisältä. Voit olla vaikka lääkäri, tuomari ja lentäjä, mutta ihmisenä et sen kummempi kuin kukaan muukaan.

Vierailija
39/84 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku! Minkä takia joidenkin mielestä on näköjään hurjan herkullista nyt hakata ap:a hänen mielipiteestään?! 

Jos ap on tätä mieltä karmasta niin antakaa hänen pitää katsantokantansa. 

Kyllä teillä hakkaajoilla jonkinlaista karmaa kerääntyy tuollaisesta. Lopettakaa noi ilkeydet. 

Vierailija
40/84 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä karma siis tarkoittaa? Olen luullut että juuri tuollaista, niin kuin aloituksessa. Että itselle käy köpelösti, ehkä samalla tavalla kuin mitä ylenkatsoi/kiusasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan