Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

I saw that - karma! Tarinoita kuuluisasta karmasta!

Vierailija
12.01.2017 |

Miehen exä oli aikoinaan todella ilkeä minulle, meillä ei ollut miehen kanssa tavatessamme juurikaan ylimääräistä rahaa, oli miehen vanha talo myymättä, minä otin loparit vanhasta työstäni ja lähdin uudelle alalle..
Ja tosiaan, ostin tai jouduin ostamaan kaikki vaatteeni ja lasten vaatteet kirpparilta usein ja sain kuulla mieheltä exänsä suusta sanottuna "exä sanoi, ettei hänen lapselleen osteta kirpparilta mitään.." ja myös muuta inhottavaa, lähinnä henkilökohtaisuuksia meidän elämästä ja sai minut pari kertaa itkemään.

No, tämä exänsä tapasi uuden miehen ja pari kuukautta ja oli tälle raskaana, hänen miehestään tuli yrittäjä ja kas kummaa - rupesi perheen varat hupenemaan, ei ole enää rahaa ostaa yli 100 e haalareita lapsilleen, vaatteet käytettyjä ja nukkaisia ja kengät kokoa liian pienet, tyttö on itkenyt äidiltään luistimia, muttei kuulemma ole rahaa ostaa sopivan kokoisia eikä ole edes sopivan kokoisia suksia tai monoja.
Onneksi on päässyt meillä luistelemaan ja hiihtämään.
Ja kyllä, mies maksaa elareita lapsestaan, siitä ei ole kyse, ja sen rahan pitäisi riittää noihinkin kuluihin.

Ja nautin tästä, sillä meillä on tällä hetkellä rahaa, käytössä ja säästössä, lapset saavat harrastaa, on laadukkaat haalarit ja sisävaatteet, minä opiskelen ja olen kohta saavuttamassa unelmieni ammatin, matkustetaan ja nautitaan.

"I saw that - karma". Kyllä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö, tuo ei ole karmaa.

Ja vahingonilo etenkin lasten kustannuksella on rumaa.

T. Köyhä ja kipee

Vierailija
2/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha saa palkkansa, niinkuin tässäkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot iloinen kun muilla menee huonosti. Ompa hienoa.

Vierailija
4/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exä oli julkisesti puhunut, että HÄN nauttii meidän perheen huonosta tilanteesta, ei pysty ymmärtämään ellei tilanne satu omalle kohdalle, nyt varmasti hänkin ymmärtää millaista on olla köyhä.

Myönnän, että nautin, en nauti, että lapsilla ei ole rahaa, nautin siitä, että tuo nainen tajuaa, ettei kaikkeen voi itse vaikuttaa ja nautin siitä kun on alkanut muuttua nöyremmäksi.

Hän kun tuli joskus kotiovelleni hän katsoi ostamani siistit, mutta käytetyt tytön vaatteet läpi ja näin hänen ilmeestään paljon.

Ei tulisi siltikään mieleen mennä hänen kotinsa ovelle irvistelemään, vaikka voisinkin nyt.

- Ap

Vierailija
5/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys vielä, minun ei tarvitse mennä irvistelemään, koska karma hoitaa ;)

- Ap

Vierailija
6/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö mies aiemman vaimonsa sinun vuoksesi vai mikä sain kyseisen naisen käyttäytymään tuolla tavalla?

Vierailija
7/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun täällä puhutaan karmasta huomaan ajattelevani siitä aika eri tavalla... Mun mielestä karma on lähinnä ihmisen mielen tasapainoa jota hän voi horjuttaa omalla toiminnallaan. Ei siis minusta liity mitenkään ulkoiseen varallisuuteen tai ole muutenkaan mikään onnettomuusautomaatti.

Vierailija
8/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö yhtään, että tuo pilkka osuus myös lapsiin? 

Mieheni saisi tuntuvan korvapuustin , jos ei ostaisi tytölleen esim. niitä luistimia.

Vierailija
9/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Ja lapset elää sitä samaa arkea tämän exän kanssa. Olet säälittävä!

Vierailija
10/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun hyvät ajat on nyt ikuisiksi ajoiksi ansaittua? 

Pahoiksi teoiksi lasketaan myös ajatukset ja sanat, joten varo sitä karmaa!

Vierailija
11/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vika? Tunnepuolen köyhyydessä? Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan? Vai onko kyse ihan vain yleistä välinpitämättömyydestä? Luulisi isän huolehtivan lapsistaan, että heillä on riittävä elatus ja läsnä aikuisia jotka kykenee normaanliin tunne elämään. Sekä äiti, että äitipuoli on jotain lapsen tasolla olevia lällättelijöitä, jotka saa ilonsa lasten hyvinvoinnin kustannuksella.

Vierailija
12/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon lapset on teillä?

Vierailija
13/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä noi ylemmät kommentoijat kitisee, nimenomaan karma oli pelissä ap:n jutussa :D Ja exä alunperin oli se joka suhtautui ylimielisesti.

Mun ex petti mua muutamia kuukausia nyksänsä kanssa ennen kuin ilmoitti haluavansa erota. Kysyin monta kertaa onko toista, halusin kuulla totuuden. Valehteli ettei oo ketään toista. Me oltiin suunnitelmia perheen perustamista jo pari vuotta, ja ex sanoi mulle julmasti, että ei hän halua kenenkään kanssa lapsia jne. Halusin ennen totuuden paljastumista epätoivoisena vielä korjata suhteen, ja suostuin sitten kerran vielä sänkyynkin hänen kanssaan (joo opin kerrasta, ei koskaan seksiä kun ero)... Mulle paljastui nolosti kaikki, kun exällä oli mun koneella jäänyt FB päälle, mistä näin parin kuukauden kiihkeät viestittelyt jonkun hemmetin yh-mutsin kanssa. Ex uhkasi mua poliisilla kun olin lukenut jonkun matkaa heidän viestejä... Mä uhkasin petturivalehtelijaa karmalla ja menetin kaiken kunnioituksen häntä kohtaan iäksi.

Tää nainen on ihan mitäänsanomattoman näköinen, lisäksi lihava. Alhainen koulutustaso. Tiedän että hänellä on nyt tarhaikäinen lapsi jonka isän kanssa erosivat kun lapsi oli vauva. Tää lapsi oli just ja just 2-v kun tapasi mun exän. Vuoden yhdessä oltuaan nainen raskautui mun exälle (pikkulinnut lauloi että mahdollisesti tahallaan "unohti ehkäisyn") ja lapsen synnyttyä menivät heti naimisiin. Olen edelleen hyvissä väleissä exän sisaruksiin (meillä on yhteistä kaveripiiriä muutoinkin), jotka on kertoneet suoraan että välit veljeen on hyvin etäiset ja tulehtuneet, koska nyksä ja nyksän äiti on vaikeita ihmisiä. Kuulemma nyksä jotenkin manipuloi ja eristää exän muista ihmisistä kokonaan.

Lisäksi ex kävi haluamansa koulutuksen tässä välissä, mutta ei löydä alan töitä millään.

Sillä välin minä matkustelin, löysin haluamani työn ja seurustelen nykyään aivan ihanan miehen kanssa, ja me edetään hitaasti vaihe vaiheelta kohti sitä yhteistä perhettä :)

Vierailija
14/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun täällä puhutaan karmasta huomaan ajattelevani siitä aika eri tavalla... Mun mielestä karma on lähinnä ihmisen mielen tasapainoa jota hän voi horjuttaa omalla toiminnallaan. Ei siis minusta liity mitenkään ulkoiseen varallisuuteen tai ole muutenkaan mikään onnettomuusautomaatti.

http://giphy.com/gifs/the-office-thank-you-michael-scott-1Z02vuppxP1Pa

Vierailija
15/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Luuletko, että tuo on nyt karmaa? Tai jos on karmaa, niin se loppuisi nyt? seuraavaksi on taas sun vuoro olla nöyrä. Nyt olet vain ilkeä ja vahingoniloinen.

Vierailija
16/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin miehen kanssa kavereina, yhteinen lapsi. Uusi, nuori tyttöystävä vaati välien rikkomista ja muun muassa pimitti lapsen papereita ja valehteli kadonneen, hävitti ristiäislahjaksi saatuja tinaesineitä ja vauvasormukset sekä heivasi mun perintökamoja jätesäkissä roskiin ennen kuin olin ehtinyt hakea. Kiusaamista kesti vuosia, yritin pitää välejä exään joka sitten tyttiksensä selän takana viestitteli lapseen liittyvissä asioissa. Naisen takia avoimia välejä ei ollut ja hän mm.uhkasi lähestymiskiellolla minua, mutta mies sai sen rauhoitettua.

Nyt ovat jo avioliitossa ja nainen on hyväksynyt sen, että ollaan miehen kanssa yhteyksissä. Ex kertoi mulle viime kesänä kuinka paljon riitoja lapsen takia on tullut ja nainen on uhannut omaisuuden viemisellä, jos mies pitää yhteyttä minuun..

Ex on rakastunut minuun uudestaan ja minä häneen, ja ollaan nyt vietetty jo yhteinen viikonloppu yhdessä. Ex katuu sitä, että päästi naisen lapsen edelle mutta arvostaa sitä, että mä en ole koskaan antanut hänen nykyisensä vaikuttaa meidän väliin vanhempina. Ikinä en ole miestä haukkunut lapselle enkä haukkunut nykyistä emäntääkään.

En aio kertoa naiselle koska katsellaan nyt, tuleeko meistä mitään mutta sen vaan sanon, että ei kannata lyödä kiilaa lapsen vanhempien väliin tai yrittää kiristää lapsen etua vaativilla asioilla. Se kostautuu kyllä. Lapset tulee ensin, minä vasta sitten.

Vierailija
17/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri uudelleensyntyi koppakuoriaiseksi, kun kiilasi kauppajonossa.

Vierailija
18/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei muuten uskota karman lakiin.

Vierailija
19/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Ööööö..... Karma hoitaa sen, että sielunvaelluksessa syntyy joksikin alempitasoiseksi eläimeksi, eikä esimerkiksi lehmäksi.

Vierailija
20/84 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa säälittävä juntti. Iloitset toisen vastoinkäymisestä. Onneksi olet vain kiero poikkeus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme