Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies ei osaa yhtään tukea mua

Vierailija
12.01.2017 |

Eilen satutti tosi paljon parin ihmisen jutut. Kerroin.miehelle mutta ei tippaakaan empatiaa herunut. Miksi ihmeessä se ei ole yhtään empaattinen?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatia on naisten ase. Naisten suurempi tunneherkkyys ja ilmaisukyky sallii paremmin käyttää henkistä väkivaltaa. Se voi mennä vaikka siten että kohteeksi valitulta urkitaan empaattisia taitoja käyttäen hänen herkkä kohtansa ja isketään siihen käyttäen samaa taitoa hankkia liittolaisia, kuten miehiä, manipuloiden heitä samalla empaattisella kyvyllä.

No, ap...

Eilen satutti tosi paljon parin ihmisen jutut...oliko he naisia?

Oli.

Vierailija
22/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä tuet häntä hänelle tärkeissä asioissa?

Vierailija
24/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä tuet häntä hänelle tärkeissä asioissa?

Kuuntelen, lohdutan ja yritämme keksiä yhdessä ratkaisuja ongelmiin.

Vierailija
25/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tapani tukea on yrittää ratkaista ongelmia. Jos ei ole ongelmia ratkaistavaksi, en oikein osaa tehdä mitään. Mutta eivät ystäväni esimerkiksi minulta hae mitään voivottelua vaan järjen ääntä ja potkua perseelle.

Vierailija
26/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LP

Vierailija kirjoitti:

Empatia ja sympatiaa saa tyttökavereilta. Jokin idea siinä on, että elämässämme on muitakin ihmisiä kuin se mies jonka kautta elää. Jokaisella meillä on tarpeita, joita ei tyydytetä vain yhden ihmisen kanssa.

Mutta puolison pitäisi olla se ensisijainen tukija tai yksi niistä. Kammottavaa jos lähin ihminen on jääkalikka. En jäisi.

En minäkään jäisi suhteeseen lapsimorsiammen kanssa, joka ei osaa laitaa pahoja sanoja sanojan puutteellisuuden piikkiin. Eiköhän tässä ole ihan hyvä syy eroon. Toinen on säälittävät tuettava, jota toinen ei osaa tukea.  Ap voisi etsiä itselleen jonkun kivan tytön puolisoksi.

Vierailija
27/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empatia on naisten ase. Naisten suurempi tunneherkkyys ja ilmaisukyky sallii paremmin käyttää henkistä väkivaltaa. Se voi mennä vaikka siten että kohteeksi valitulta urkitaan empaattisia taitoja käyttäen hänen herkkä kohtansa ja isketään siihen käyttäen samaa taitoa hankkia liittolaisia, kuten miehiä, manipuloiden heitä samalla empaattisella kyvyllä.

No, ap...

Eilen satutti tosi paljon parin ihmisen jutut...oliko he naisia?

Oli.

Aihe vapaalla?

Vierailija
28/28 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavani on itkuherkkä nainen. Kysyin kerran miltä hänestä tuntuisi, jos hänen miehensäkin itkeskelisi usein. Hän kauhistui ajatusta.

Useimmiten tuentarve kulkee naiselta miehelle. Naiset tarvitsevat paijausta ja olkapäätä. Miehet eivät. Vaimitensenytoli?

No, mäpäs kerron. Mies on ratkaishakuinen, minä olen ratkaisuhakuinen, ei ongelmaa? Niinhän sitä luulisi. Jos mies saa jonkun leivänmurun kokoisen haavan tai nirhauman, hän haluaa kanssavoivotusta ja hössönsössötystä ja on pettynyt, jos ei saa. Ei saa siis sanoa, että no voi, otapa laastari tai eihän siitä edes tule verta. Itse en edes noteeraa jokaista pikkuriikkistä haavaa. Toimiiko se miesten ratkaisuhakuisuus vaan yhteen suuntaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi