Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko tänään kuntosalilla? Jos et, mikä on tekosyysi?

Fit_nigga
11.01.2017 |

Oletko läski vai skinny fat? Miksi et tee mitään asialle? Omistatko peilin? Oletko landejuntti?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. En ole läski enkä skinny fat. En ihan ymmärtänyt mille asialle pitäisi tehdä jotain, sille ettei käynyt salilla vai sille, jos on läski tai skinny fat? Joka tapauksessa salitreeni ei kuulunut suunnitelmiin. Miksi pitäisi olla tekosyy jollekin joka ei kuulu suunnitelmiin? Siivositko itse kotisi tai kävitkö 10 km lenkillä? Pesetitkö autosi? Jos et, mikä sinun tekosyysi on?

Vierailija
42/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen läski. Kerran yritin mennä hakunilan ostarin kuntosalille, minua ei haluttu sinne. Ylimielinen ukko sanoi että täytyy varata aika. Se siitä.

Koska olisit rikkonut laitteet ja varannut kaksi paikkaa yhden hinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamusta, mutta se oli yhtä turhan kanssa koska viivyin vain tunnin laitteissa.

Vierailija
44/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tällä viikolla tehny kotijumppaa jo komena päivänä peräkkäin. Salille sitten joku toinen kerta.

Vierailija
45/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat, työ, lapsi. Aamulla pue lapsi ja ulos koiria viemään. 30min kävelyä lapsi rattaissa. Lapsi hoitoon ja koirat kotiin. Ota polkupyörä ja aja töihin 9km noin 25min. Töissä 8h, siivoojana saa kivasti liikuntaa. Aja töistä kotiin, ota koirat mukaan hakemaan lapsi hoidosta. Teen aamuvuoroa aina, joten haen lapsen välipalan jälkeen. Lapsi rattaisiin (nukahtaa yleensä kyytiin) tunnin tai puolentoista kävelylenkki n. 10km. Kotona ruuan laittoa, syömistä ja leikkimistä lapsen kanssa. Koirat ilta pissalle pieni lenkki, jonka lapsikin jaksaa kävellä 15-30min. Nukkumaan ja sama uudestaan aamulla. Missä välissä salille? Vapaat tahdon käyttää lapsen kanssa yhdessä oloon.

Vierailija
46/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy ollenkaan.

En minäkään. Kaikki lähistön salit ovat niin kalliita ja vaativat jäsenyyden. Hoitovapaalla ei ole varaa.

Vierailija
47/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat, työ, lapsi. Aamulla pue lapsi ja ulos koiria viemään. 30min kävelyä lapsi rattaissa. Lapsi hoitoon ja koirat kotiin. Ota polkupyörä ja aja töihin 9km noin 25min. Töissä 8h, siivoojana saa kivasti liikuntaa. Aja töistä kotiin, ota koirat mukaan hakemaan lapsi hoidosta. Teen aamuvuoroa aina, joten haen lapsen välipalan jälkeen. Lapsi rattaisiin (nukahtaa yleensä kyytiin) tunnin tai puolentoista kävelylenkki n. 10km. Kotona ruuan laittoa, syömistä ja leikkimistä lapsen kanssa. Koirat ilta pissalle pieni lenkki, jonka lapsikin jaksaa kävellä 15-30min. Nukkumaan ja sama uudestaan aamulla. Missä välissä salille? Vapaat tahdon käyttää lapsen kanssa yhdessä oloon.

Eikö mies voi katsoa lasta välillä?

Vierailija
48/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit_nigga kirjoitti:

Oletko läski vai skinny fat? Miksi et tee mitään asialle? Omistatko peilin? Oletko landejuntti?

Olitko tänään nypläämässä pitsiä? Mikä on tekosyysi? Miksi et tee mitään asialle?

Vierailija
49/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla 3 krt viikossa nyt raskaana ollessani, muina päivinä teen sitten n. tunnin kävelylenkkejä. 

Vierailija
50/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun kävin juoksulenkillä.Eilen kävin salilla.Pelkkä salitreeni liian yksipuolista.

Vierailija
51/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen läski. Kerran yritin mennä hakunilan ostarin kuntosalille, minua ei haluttu sinne. Ylimielinen ukko sanoi että täytyy varata aika. Se siitä.

Koska olisit rikkonut laitteet ja varannut kaksi paikkaa yhden hinnalla.[/quote

Erikoista. En ollut koskaan käynyt kyseisessä paikassa,olin juuri muuttanut hakunilaan ja ensimmäistä kertaa kävin naapurien suosituksesta tässä paikassa. Tämä paikkahan on lopettanut. Huono maine kuuluu kauas. Asiakkaat äänestävät jaloillaan.

Vierailija
52/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa että fit_nigga tulee kadulla vastaan ja raiskaa

Vierailija
53/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies voi katsoa lasta välillä?

Olen yh. Emme pidä yhteyttä lapsen isän kanssa. Ja lapsella on muutenkin pitkä päivä hoidossa, eli todellakin pidän lapsen kanssa olemista tärkeämpänä kuin salille menoa ja lastenvahdin järjestämistä.

Vierailija
54/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan salilla, en ole halukas maksamaan itseäni kipeäksi liikuntamuodosta jonka koen äärimmäisen epämiellyttävänä. Liikuntaa voi harrastaa niin monella muullakin tavalla. Hoikkana ja kunnossa olen pysynyt ihan hyötyliikunnalla, reippaalla ulkoilulla ja kotijumpalla.

Vierailija
55/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt salilla niin miksi tänäänkään menisin.

Kävely, juoksu, pyöräily, ratsastus ja uiminen on mielekkäämpiä. Ja talvella luistelu on aivan ihanaa mutta jäät ei meinaa täällä etelässä kunnossa pysyä.

Ja mikä parasta, näihin ei mene juurikaan rahaa. Talvella täytyy maksaa uimahallissa käynnistä ja ostaa kerran pari vuodessa uudet jarrupalat polkupyörään.

Vierailija
56/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olisit rikkonut laitteet ja varannut kaksi paikkaa yhden hinnalla.[/quote

Erikoista. En ollut koskaan käynyt kyseisessä paikassa,olin juuri muuttanut hakunilaan ja ensimmäistä kertaa kävin naapurien suosituksesta tässä paikassa. Tämä paikkahan on lopettanut. Huono maine kuuluu kauas. Asiakkaat äänestävät jaloillaan.

Tahdot sanoa, että naapurisi eivät pidä sinusta?

Vierailija
57/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet siitä mieltä, että naapurisi lähettivät sinut huonomaineiseen paikkaan? 

Vierailija
58/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt, kun ei muutenkaan ole tapana eikä vois vähempää kiinnostaa. Lenkillä kyllä kävin heti aamusta ennen töiden alkua.

Vierailija
59/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käynyt salilla enkä tarvitse tekosyitä. Kuntosalit ei vaan kiinnosta yhtään. Mielummin uin tai kävelen.

Uin taikka kävelen, perse soittaa sävelen.

Vierailija
60/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3x viikossa. Tosin teen siellä ihan muuta kuin kuntoilen☺...