Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko tänään kuntosalilla? Jos et, mikä on tekosyysi?

Fit_nigga
11.01.2017 |

Oletko läski vai skinny fat? Miksi et tee mitään asialle? Omistatko peilin? Oletko landejuntti?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aamust koirien ulkoiluu käytiin kiertää sella ne 10 kilsan lenkki ihanvaan lepsuun tahtiin. Sitte mä vein koirulit himaan samalla itte kouluun. No lounaan jälkeen mikä oli tosi mahtavaa härkkis pataa! Reetalle peukut!!! salille siellä you know perustreenit pakarat kiittää!!! Loppupäivä ois niinkus ollut jotain no en muista ees mitä koulussa... mut Hanna soitti ja mentiin käymään teellä ihan silleen eksä tempores tyylillä. Himassa sitten koirulit lenkille ja niidenkin piti saada hieman jotain äksöniä päivään niin tehtiin se kymppi kilsan lenkki tuplat sekä hieman hallissa agia. Oma iltareeni pitäs vetää vielä sekä iltalääkkeet sitten paapimaan!

22/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski. Olen laiska. En omista. Olen Porista, eli olen landejuntti.

Mäkin oon Porista, siirsin muutaman kymmenen tonnia tavaraa käsipelillä ja olen myös laiska.

Homot ja läskit käy salilla pelleilemällä viiden kilon painoilla ja syö banaaneja.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset.

Terkuin laihaläski 163/55

Vierailija
24/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön 55v eukko. Meidän työttömienhän täytyy maata perse homeessa sohvalla, tekemättä yhtään mitään, odotellen te-toimistosta tulevaa puhelua. (Ai niin, unohdin sen kalja laatikon). Sorry, en voi käydä kuntosalilla, se voidaan te-keskuksessa katsoa liialliseksi omaehtoiseksi aktivoinniksi, jolloin joudun karenssiin. Käyn salaa kävelylenkeillä metsässä, teen isäni luona puutarhahommia, siivoan, teen lumityöt yms. Hys hys. Etten saa karenssia.

Vierailija
25/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen. Tänään olen kävellyt 8 km ja siivonnut asunnon. 

kyllä sossupummilla on aikaa kävellä 8 km...

Se oli kylläkin työmatka, 4 km/suunta. Menee 45 min, koska matkalla on useat valot ja vilkkaita risteyksiä. Yleensä ajan pyörällä, mutta tänään en viitsinyt kovan tuulen vuoksi ja koska luvattiin illaksi räntää. 

Vierailija
26/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin niinkuin eilenkin ja sunnuntaina jne. Painan 89 kg mut olen isoluinen ja pitkä. Kuitenkin rasvaton esim. vatsasta. Reisissä ja pyllyssä sopivasti pyöreyttä.

Voit nuo isot luut jättää laakista pois tekosyynä. Aikuisen luusto painaa noin 7 kg.

Mites kun esim. Lonkkaluut toisella 20 cm lähempänä toisiaan kuin toisella, tai lapaluut? Sama rasvaprosentti mut toinen painaa paljon enemmän kun luut todella isot? Tuo ei ole totta etteikö olisi isoluisia ja pieniluisia. Esim. Vatsasta munsta ei saa sormien väliin yhtään rasvaa vaikka ympärys 100 cm koska lonkkaluut tosi kaukana toisistaan. Tuo siis lonkkaluiden kohdalla. Vyötärö vain 63 cm vaikka painan melkein 90 kg.

27/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyyni on että en pidä kuntosaleista. Pääosin pinnallisia paikkoja. Naiset reenaa itselleen isoa peppua ja miehet isoa hauberia, jotta näytetään hyvältä. Liikun mielummin luonnossa ja muutenkin hyötyliikun. Mikä on sinun tekosyysi ettet ollut tänään metsässä juoksemassa?

Vierailija
28/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on vaivaa, joka tekee liikkumisesti epämiellyttävää ja jokseenkin typerääkin tällä hetkellä. Sitten jos/kun saan tämän viimein parannettua, niin olisi tarkoitus mennä kyykkäämään, vetämään maasta ja tekemään penkkiä.

Vierailija
29/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vastata, jos ap kertoisi mikä ero on syyllä ja tekosyyllä?

Vierailija
30/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut, tekosyynä rv30 ja kotona oleva pikkulapsi (ei riitä aika eikä vointi).

Oikeasti ei vain kiinnosta. Lääkäri on kieltänyt treenaamasta reisilihaksia yhtään enempää kun jänteet eivät kestä ja treeni (kuten oikeastaan kaikki muukin) on ihan paskaa jos sitä ei voi tehdä kunnolla ja kokonaisvaltaisesti. Palaan salille vuosien päästä jos lihakset lössähtävät ja on taas varaa treenata ilman rikkimenemisen vaaraa.

Vierailija
31/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiihtämässä kunnon lenkin joten eiköhän se riitä tälle päivää.

Vierailija
32/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta salilla. Hyötyliikunta on tärkein. Kotona venyttely ja kahvakuulailu lisänä.

Vierailija
33/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen jumpassa :)

Tänään iltavuorossa, vielä pukukopilla ja koetan saada vaatteet vaihdettua sekä hurauttaa autolla kotiin 24 km.

En pidä kuntosalitreenistä ryhmäliikuntatunteja lukuunottamatta. Kotitreenistä pidän ja enemmän tarviis tehdä.

N 41v

168 cm / 61 kg

Vierailija
34/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa! Paitsi se on ihan oikea syy.

Edellisestä flunssasta tuli vakavia jälkitauteja, kun lähdin treenaamaan kipeänä.

Omaa kehoa kannattaa kuunnella. Jos joku päivä ei vaan pysty, niin ei pysty.

Toisena päivänä sitten.

Vierailija
35/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Ikeassa ja salin kuuluu olla kotona. Kuka hullu sitä lähtee päivässä 6 kertaa salille..

Vierailija
36/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästetä sisään, joten turha mennä. En ole jäsen.

Vierailija
37/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hiihtämässä

Vierailija
38/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin laiska etten jaksanut luentojen 8-16 ainejärjestön kokouksen 16:30-18:00 ja kuorotreenien 18-21 jälkeen ku laittaa ruuan uuniin ja nukkuun kun on syönyt.

Vierailija
39/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski. Kerran yritin mennä hakunilan ostarin kuntosalille, minua ei haluttu sinne. Ylimielinen ukko sanoi että täytyy varata aika. Se siitä.

Vierailija
40/61 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuntonyrkkeilyssä, niin en enää salille jaksanut.