Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono lahjaidea 30-vuotta täyttävälle ystävälleni (nainen)?

Vierailija
15.03.2006 |

" Lahjakortti" , jossa luvataan tarjota 30 euron arvoinen ravintolaillallinen synttärisankarin valitsemassa ravintolassa minun seurassa.

Onko huono lahjaidea?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä tavara ym. on aina vääränlaista tai on jo sellainen...

Vierailija
2/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ainakin ihan iloinen tuollaisesta lahjasta. Varsinkin jos ette saa viettää aikaa kovin usein kahdestaan niin tuo olisi loistava juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaan, että jos meinaatte juoda viiniä, ottaa jälkkärit jne niin voi olla että 30 euroa ei riitä.

Mitä jos vaan viet sen syömään etkö puhu summasta mitään? tai siis en tarkoita että sun pitäs tarjota kuinka kalliilla vaan, mutta tuskin sun kaveri nyt alkaa hulluna tilaamaan kaikkea listalta ja kaikista kalleinta..

Vierailija
4/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaverillasi on sitten häpyä pysyä kohtuudessa. ;)

Vierailija
5/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että jos ei summaa mainitse, niin ystävä ei kehtaa tilata oikein mitään, jos ei tiedä kuinka paljon olet valmis laittamaan. Minusta summa selväksi, voihan sitten sanoa, ettei se ole niin pennin päälle.

Vierailija
6/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaivaannuttava tilanne, kun ystävä maksaa sapuskat ja lisäksi tuo 30¿ on ravintolassa aika vaikea summa.

Vierailija
7/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsenvahdiksi tarjoutuminen ei maksaisi sulle yhtään mitään.

Vierailija
8/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun ystävä on yhtään sen tyylinen niin se saattaa ehdottaa että tarjoaa sitten vaikka jälkkärit päälle jos tuntuu ettei se 30¿ riitä.

Sitä paitsi jos ette mee mihinkään huippu kalliiseen vaan vaikka Chicosin hintaiseen paikkaan saat kyllä 30¿ ruuan ja pari lasia viiniä ja ehkä jälkkärinkin.

Mutta jos sun ystävä valitsee jonkun hienomman paikan niin voi olla että mitään ei saa alle 20¿ niin sitten se 30¿ ei riitä kun just ruokaan ja yhteen lasiin viiniä, mutta haittaako se?

Nyt tiiä että täällä aletaan kauhistelemaan tota Chicosia ja sanotaan että kas kun ei Rossoon, mutta mä ainakin ilahtuisin siitä yhteisestä ajasta eikä sillä paikkalla olisi mulle väliä!

Vierailija
9/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit voitte tarjota vimpan päälle. Tuo 30e on aika pieni summa, jos illallisesta puhutaan...

Vierailija
10/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivointa mun mielestä sun ideassa on se että tarkoitus on että sinä ja ystäväsi vietätte aikaa yhdessä!

Saisinpa mäkin joskus tollaisen lahjan.

Vierailija
11/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosimme mieheni kanssa yhdelle pariskunnalle ravintolaillallisen ja se mies otti kaikkein kalleimman ökyannoksen, vaikka tiesi, että olemme melko vähävaraisia.

Vierailija
12/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on musta kiva. Jos 30 e eo sit riitäkään, niin toki maksaisin just sen mitä kaveri haluaa tilata.

Vierailija
13/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja lapsenvahdiksi tarjoutuminen ei maksaisi sulle yhtään mitään.

Onko a) jossakin mainittu, että lahjan saajalla on kumppani tai b) hänellä/heillä on lapsia?

Minusta on oikein kiva idea, ja jos menette johonkin kohtuuhintaiseen paikkaan (kuten esim. jo mainittu chicos), niin kolmellakympillä saa jo ihan mukavan aterian.

Vierailija
14/14 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni summa on hyvä mainita, niin ei tule kiusallista tilannetta, en mä ainakaan kehtais tilata mitään jos en tietäis kuinka paljon toinen on ajatellut siihen sijottaa! Ja mä ainakin maksaisin sit omasta pussista loput, jos tykkäisin viineistä tai menis sen yli! Tosi kivan idean oot keksinyt!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi