Mikäs teitä nyt vaivaa??? " KAMALIN NIMI LAPSELLE" -ketjussa ei vieläkään ole meidän lapsen nimeä!
Vaikka se yleensä aina haukutaan näissä nimi ketjuissa =)
Kommentit (14)
Ja ihan yhtä kaunis se on edelleen..varsinkin noin kahdella aalla kirjoitettuna. Minkä ikäinen sinun Aadasi on?
Meilläkin se oli top vitosessa, mutta hylkäsimme sen juuri tuon yleisyyden takia.
Nyt sitten kun tyttö saatiin niin ei edes mietitty muita vaihtoehtoja. Meidän sukulais- ja tuttavapiirissä ei ole muita Aadoja. Tytöllä on tällä hetkellä ikää 2v.
ap
Ei ole kyllä meillä Aadaa/Adaa, mutta voisin antaakin lapselleni nimeksi.
Minusta Aada-nimi ei edes ole niin kovin yleinen mitä puhutaan. Ei ole edes vrk:n top10 listalla.
ap
Meillä on toinenkin tyttö, jonka nimi myös löytyi inhokkilistalta, Helmi. Minulle sekin on niitä kauneimpia nimiä ja sopii täydellisesti meidän 1v keikistelijälle. Pojan nimeä ei vielä äsken listasta löytynyt, mielenkiinnolla odotan.. =) Onneksi jokainen saa itse valita lastensa nimet..!
12
Lapsen nimen perusteellako päättelet, että ap on lyllerö? En nyt oikein tajua.
meidän pimuilla suht yleiset nimet mut ei tullut mieleenkään vaihtaa omia suosikki nimiä sen takia et niistä muutkin tykkää. eikä ne sillon kyl vielä näin yleisiä olleet mut kuitenki... eihän se itse nimeä muuta mihinkään onpa se yleinen tai ei. musta ikävimpiä ne väkisin väännetyn kuuloiset tekaistut nimet.
Aada on nätti nimi. Itse en olisi valinnut omalle lapselle, mutta nimi on kaunis ja sopii varmasti monelle pikku tytölle. Toisaalta, mun pojan nimi onkin Miko, joten mähän en nimistä ymmärrä mitään..:D
Iidahan siellä ketjussa jo haukuttiin... On kyllä mun mielestäni nätti nimi ja tuota Aadaakin odotusaikana 3 v. sitten harkitsin, mutta sitten luin juuri av-sivuilta, kuinka sekin haukuttiin lyttyyn... No enpä siinä menettänyt mitään, kun sainkin ihanan pojan, jolle laitoin nimen, jota ihme kyllä ei täällä ole kertaakaan haukuttu... Ainakaan ei ole silmään osunut.
ap