Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti olemassa introvertti naisia jotka viihtyy yksin?

Vierailija
11.01.2017 |

Onko olemassa naisia jotka tykkäävät viettää aikaa yksin, tykkäävät miehestä joka tykkää olla yksin tai kahdestaan? Kaikki näkemäni naiset aina kiihottuvat kun näkevät minut laumassa tai jonkun muodon sosiaalisessa tilanteessa. Myöskin ansiotöissä naiset ovat aina sosiaalisia ilovirkkoja eikä ikinä löydy vapaaehtoisesti hiljaista naista.

Missä on introvertti naiset jotka vihaavat laumoja tai sosiaalisia kohtaamisia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö, että on introvertti vai pitääkö myös olla autisti kuten sinä?

Vierailija
2/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat turvassa kotonaan. Omalta reviiriltä poistutaan maksimissaan pakollisen töissä- ja kaupassakäynnin ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona piilossa niiltä laumoilta ja sosiaalisilta tilanteilta.

Vierailija
4/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ihan täysin introvertti, mutta todellakin tarvitsen välillä myös omaa aikaa.

Vierailija
5/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa naisia jotka tykkäävät viettää aikaa yksin, tykkäävät miehestä joka tykkää olla yksin tai kahdestaan? Kaikki näkemäni naiset aina kiihottuvat kun näkevät minut laumassa tai jonkun muodon sosiaalisessa tilanteessa. Myöskin ansiotöissä naiset ovat aina sosiaalisia ilovirkkoja eikä ikinä löydy vapaaehtoisesti hiljaista naista.

Wow, melkoinen mies olet.

Vierailija
6/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan ihmisiä ja olen ollut nyt viikon yhteen menoon asunnossani, vain lähikaupassa käynyt. Ystävä on ollut viimeksi ala-asteella, seurustelusuhdetta ei koskaan. N23

Vierailija
7/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viihdyn mainiosti  kahdestaan mieheni seurassa.

En kyllä  usko että naiset kiihottuvat nähdessäsi sinut naislauman ympäröimänä, sinulla on turhan suuret luulot itsestäsi.

Vierailija
8/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istun kotona sohvalla ja kohta lähden myrskyä uhmaten pururadalle. Mutta minulla on jo mies, jonka löysin teini-iässä. Baareissa tai vastaavissa en käy koskaan.

Vierailija
9/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mun työparina on yksi. Viiskymppinen vanhapiika, ei ikinä kerro itsestään ja arjestaan mitään. Ei osallistu mihinkään yhteisiin juttuihin, kaipaa paljon omaa tilaa ympärilleen. Kelpaisko?

Vierailija
10/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin nauroin samalle. :'D

Vierailija
11/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen introvertti ja viihdyn yksin.

Olen sosiaalisissa tilanteissa puhelias ja avoin, mutten jaksaisi kotonani muita ihmisiä vaan tarvitsen palautumisaikaa yksinäni. Siksi olen omavalintaisesti sinkku.

Vierailija
12/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etälukeva kosteusmittari.

Vierailija
13/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muotisana tämä introvertti oikein on? Jokapaikassa viljellään, että olen syrjäänvetäytyvää kusipää siksi, koska olen introvertti. Ei minun tarvitse edes yrittää tulla ihmisten kanssa toimeen, kas kun olen introvertti.

Vierailija
14/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalisissa tilanteissa puhelias ja avoin, mutten jaksaisi kotonani muita ihmisiä vaan tarvitsen palautumisaikaa yksinäni. Siksi olen omavalintaisesti sinkku.

Minä olen ekstrovertti. Olen puhelias ja avoin, mutten jaksaisi kotonani muita ihmisiä, vaan tarvitsen palautumisaikaa yksinäni. Siksi olen omavaltintaisesti sinkku.

Ja tämä ei ollut provo.

Vierailija
15/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ekstrovertti. Olen puhelias ja avoin, mutten jaksaisi kotonani muita ihmisiä, vaan tarvitsen palautumisaikaa yksinäni. Siksi olen omavaltintaisesti sinkku.

Ja tämä ei ollut provo.

= olet introvertti.

Vierailija
16/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä ei ollut provo.

= olet introvertti.

Tai ambivertti. ;)

Vierailija
17/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä istun kotona sohvalla ja kohta lähden myrskyä uhmaten pururadalle. Mutta minulla on jo mies, jonka löysin teini-iässä. Baareissa tai vastaavissa en käy koskaan.

Marita. Käy Paltamon kameralla, klikkaa kuvat ja siirry alaspäin ,tulee sinun kaunis isolepinkäinen,…

Vierailija
18/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yt on Marita niin, jotta porukkaa on niin paljon liikenteessä, että viipyy.

Nuo sieltä pesältä ottamani kuvat, tulivat palstalle puolen tunnin viiveellä.

Vierailija
19/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona mä aika paljon olen, jos en ole koulussa. Tai joskus kaupassa, elokuvissa, kahvilassa.

Vierailija
20/34 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotona piilossa niiltä laumoilta ja sosiaalisilta tilanteilta.

Sama täällä. Yritys kotona niin ei tarvitse edes työkavereiden kotkotuksia kuunnella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan