Mitä vanhoja blogeja kaipaatte?
Niin. Eli sellaisia jotka lopettaneet/tai uusia tekstejä ei enää ilmesty.
Kommentit (477)
Muistaako kukaan kuopiolaista Marikaa, joka tais opiskella jotakin lääke/biotiedettä. koira nimeltä Pusu. Pohjanmaalta alunperin. Tosi kivoja sisustusideoita! Katos ja lopetti yllättäen?
Muistaako kukaan Pieniä ihania asioita blogin Lottieta noin kymmenen vuoden takaa? Oli kotoisin Helsingistä mutta asui ja opiskeli Turussa lääkäriksi. Lopetti aika yhtäkkiä ja jäi vaivaamaan. Samoin Beyond Contemporaryn lopetus oli tosi outo. Mitähän hänelle kuuluu nykyään.
Tuntuu että ensimmäisellä ja toisella bloggaajasukupolvella ja lukijoilla on kirjoitus- ja lukuhalut loppumassa. Teinit ottaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan Pieniä ihania asioita blogin Lottieta noin kymmenen vuoden takaa? Oli kotoisin Helsingistä mutta asui ja opiskeli Turussa lääkäriksi. Lopetti aika yhtäkkiä ja jäi vaivaamaan. Samoin Beyond Contemporaryn lopetus oli tosi outo. Mitähän hänelle kuuluu nykyään.
Tuntuu että ensimmäisellä ja toisella bloggaajasukupolvella ja lukijoilla on kirjoitus- ja lukuhalut loppumassa. Teinit ottaa tilaa.
Muistan Lottien! Lopetti yhtakkia!! Ompeli vaatteita itselleen. Muista jopa jotenkin friikisti sen yksityiskohdan, etta aitinsa oli saanut hanet teinin....
Rilla ja All I ever wanted. Eeva Kolun entinen blogi. Tyyliä metsästämässä ennen. Nykyään bloggaaja on tod. epäkohtelian kärtty.
Liinailua ja ALman blogia!
Rillan blogia!
Tyttö sinä olet rätti oli ihan paras!
Ja muistan kans tämän pohjanmaalaisen lääkiksen opiskelijan, joka muutti Tampereelle. Erosi miehensä kanssa ja lopetti blogin siihen. Harmi!
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kuopiolaista Marikaa, joka tais opiskella jotakin lääke/biotiedettä. koira nimeltä Pusu. Pohjanmaalta alunperin. Tosi kivoja sisustusideoita! Katos ja lopetti yllättäen?
Sen blogi oli yksi mun suosikkeja suomalaisista blogeista, erosi tosiaan ja suuttui lukijoilleen, sillä on jollain toisella nimellä insta, en muista sitä uutta instanimeä. Se sen tärkkelysvapaa ruokablogikin oli hyvä.
Buttermilk bisquits on instassa tulppaanipuu nimellä.
Itse kaipailen myös through the looking glass blogia, ei päivitä enää ja sillä ei kai ole instaa?
🐹
Vierailija kirjoitti:
Tara banxx
Taralla on vieläkin blogi, en muista osoitetta, sillä on joku uusi mies ja on raskaana.
Vierailija kirjoitti:
Auroran henkarit..oli samaan aikaan ainakin mulla "in" kuin Fashionweek. Joskus 2008-2010 :)
Sillä on edelleen blogi, on edelleen tosi tyylikäs ja osti asunnon kruununhaasta, olen tykännyt katsoa sen sisustustyyliä.
Mitähän Rillalle kuuluu? Toivottavasti on onnellinen.
Sinkku- ja seksiblogeja kaipailen. Ilmeisesti makuni on vähä erilaine kuin täällä.
Mieskännit. MaaruK (?) muistaakseni kirjoitti deittailusta.
Rakkautta vailla. Vaihtui äitiysblogiksi kun kirjoittaja löysi miehen, lakkasin seuraamasta.
Lutkataivas/Narttuilua. Sinkkusekoilua Helsingissä
Lutkapäiväkirja. Hyviä juttuja seksistä, poistui netistä.
Vanilly Sky. Avoin suhde blogi.
Precious me(?) tai jotain vastaavaa, oli ihan ekoja asukuvablogeja mitä aloin seuraamaan.. <3
Kyllä mä kaipaan Eeva Kolu blogia. Uusi muusa on ihan hyvä yritys, mutta ei vaan oikein lähde lentoon.
MBC. Etenkin comman-do kurssi oli ihan legendaarinen.
On nykyään naimisissa ja odottaa lasta :)
Far from perfect
Funlight/marykate
Kolmas pyörä (trolliblogi, kuka muistaa?)