Mitä vanhoja blogeja kaipaatte?
Niin. Eli sellaisia jotka lopettaneet/tai uusia tekstejä ei enää ilmesty.
Kommentit (477)
Olipa kiva kuulla Omamaamansikka- Johannasta, olen ihmetellyt mitä tapahtui kun blogi loppui yhtäkkiä. On kyllä sujuva kirjoittaja, toivottavasti ehtii vielä joskus jatkamaan.
Kiitos sinulle joka kerroit että on vain kiireestä kysymys.
Annin Tyylilyylin touhuja olisin lukenut mielelläni, itselläni samanikäinen tytär.
Lopetti kai jatkuvien ilkeilykommenttien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennin blogi Pusnus (?). Elämänmakuisia, kauniisti kirjoitettuja tekstejä.
Pusnus-Jenni teki itsemurhan muutamia vuosia sitten. Syynä parantumaton sairaus.
Kannattaa googlettaa "Geetzun muistoketju" jos kiinnostaa.
Mikä sairaus 😨
Nelliina silloin muinoin. Onhan hänellä aivan ihana tyyli edelleenkin ja blogi on yhä hyvä, mutta se sama ihana tunne puuttuu mikä siitä blogista silloin joskus huokui jotenkin vaan puuttuu. Ja se tyyli, ah ja voi. Kaikki. Olin ihan mieletön fani silloin aikoinaan.
More to Love. Asut eivät olleet mun tyyliä, mutta niin tavattoman ihana ja symppis blogi kuitenkin, ja niin mielettömän inspiroiva.
Converting Vegetarians. Silloin kauan sitten. Voi että miten se tyyli iski teini-ikäiseen minuun! Se oli jotain ihan täydellistä. Kyseisen mimmin nykyinen habitus ja meininki ei iske.
Kaipaan ylipäätään sitä aikaa, kun blogit oli pinnalla. Kun käytti Bloggeria, ja innoissaan sitä päivitti, ja hihkui innosta kun kivasta blogista tuli uusi postaus. Sitä kun kirjoitti itsekin blogia ja sai kommentin, tai jopa uuden lukijan.
Oli niin paljon luovempaa ja kehittävämpää puuhaa, kuin nää nykyset Snapchatit ja Periscopet. Harmittaa kun bloggaus on ihan vanha juttu :( ehkä se tulee vielä...
En nyt varsinaisesti kaipaa, mutta muistan blogin (jota sillon tällöin selasin), jota piti kaksostytöt. Teini-ikäisiä, ja tosi tosi hoikkia, oikeastaan laihoja. Blogin anti oli aika olematonta, ja tosi usein hehkuttivat kuinka ostivat taas jonkun kilon irtokarkkeja, aah ooh :D Tytöt olivat tosi nättejä, vähän erikoisen näköisiä, mallimaiset kasvot. Mutta tosiaan niin laihoja (etenki jalat), että varmasti saivat vastailla syömishäiriöepäilyihin aika usein. Ja sitten tosiaan kun oli toi korostetun "we bought so much candy again and we ate it all" -tapa. Olikohan blogi joku feel good, look cool tms.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden suora ja myöhemmin tirsat. Kirjoittaja oli muistaakseni Laura nimeltään. Ihanan ajankohtaisia ajatuksia, hyvin kirjoitettua ajatuksia herättäviä tekstejä ja aina yksi kaunis kuva postauksessa. Siinä oli blogit minun mieleeni. Harmi että lopetti.
Joo, tää oli aivan huippu blogi.Olin vaan unohtanut.
Kiitos! Oon pari päivää miettinyt, et kuka ja mikä...Eikös tää Laura kirjoittanut jossain vaiheessa myös kolumnia johonkin naistenlehteen?
Muistaako kukaan sellaista blogia kuin Sara's tms. Kirjoittaja oli nuori (alle 18??) tyttö, joka oli muuttanut pikkukaupungista pk-seudulle ja opiskeli muistaakseni jotain vaatetusalaa. Lähti sitten Afrikkaan työharjoitteluun ja löysi sieltä miehen. Jokin aika tämän jälkeen blogi ei enää päivittynyt. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä hänelle kuuluu nyt!
Nasun asu.
Mitä lie heille tapahtunut, lopetti vaan kirjoittamisen jokunen vuos sitte. Oli ihana blogi.
Vierailija kirjoitti:
- Se blogi, missä kirjoittaja suunnitteli itsemurhaa. Sitä kirjoitti sairaanhoitaja, jolla oli kaksi koiraa. En kaipaa blogia aiheen takia, vaan sen takia että olisin halunnut nähdä asioiden kääntyvän parempaan päin. Mutta ei ne kääntyneet :/
Muuten hyvä, mutta se blogi jossa se suunnitteli itsemurhaa, ei ollut näkyvillä kuin vasta juuri ennen kuin tappoi itsensä. Itsariblogia ei päässyt siis kukaan lukemaan etukäteen.
Bloggari piti kahta blogia, toinen oli ns. virallinen blogi jossa se kirjoitteli kaikenlaista arkipäiväistä diipadaapaa eikä ollenkaan vaikeuksistaan tai itsarisuunnitelmistaan. Sen lisäksi sillä oli toinen, salainen blogi, jota kukaan ulkopuolinen ei päässyt lukemaan ja jossa kirjoitteli itsarisuunnitelmistaan. Juuri ennen itsemurhaansa se laittoi sen salaisen itsariblogin julkiseksi. (Juuri ennen = minutteja aikaisemmin).
Koiriakin sillä oli kolme (vei ne kaikki lopetettaviksi ennen itsariaan), kissoja kaksi (kissat jätti henkiin koska arveli jonkun ne ottavan. Kissat muuttikin sitten uuteen kotiin).
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan sellaista blogia kuin Sara's tms. Kirjoittaja oli nuori (alle 18??) tyttö, joka oli muuttanut pikkukaupungista pk-seudulle ja opiskeli muistaakseni jotain vaatetusalaa. Lähti sitten Afrikkaan työharjoitteluun ja löysi sieltä miehen. Jokin aika tämän jälkeen blogi ei enää päivittynyt. Olisi mielenkiintoista kuulla mitä hänelle kuuluu nyt!
Kaipailen samaa blogia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tapahtui sille naiselle, joka kirjoitteli ja meni naimisiin sen elinkautisvangin Jenkeistä (jostain etelästä, Texas?) kanssa, muuttikohan sinne vai katkesiko suhde? Jotenkin epätodellinen tilanne mennä naimisiin jonkun kanssa, jonka kanssa on vain kirjoitellut ja ylipäätään, joku joka istuu elinkautista kahdesta murhasta toisella puolen maapalloa.
Piti muuttaa viime vuonna, mutta green cardin saaminen, kun on naimisissa tuomitun rikollisen kanssa, on osoittautunut vähän vaikeaksi.
Blogi on olemassa mutta salasanan takana.
Onko tästä vielä blogi olemassa, vai tunnetko naisen? On niin erikoinen tarina, että mielenkiintoinen seurata.
onkohan kyseessä tämä mies, näyttää, että heti kun on edellisen tuomion lusinut, on murhannut jonkun :(
MURDER 3/16/2000-> 35 years 4/25/2009
ROBBERY 4/18/1996 ->15years10/5/1996
AGG ASLT W/DDLY WPN 4/27/1996 ->15 years10/3/1996
ATT MURDER 1/26/1996 ->15 years 8/19/1996
Tuossa onkin vain 4 vuotta väliä, miten on mahdollista, vai onko USA:ssakin lomat heti pyörimässä. Vai murhasiko vankilassa.
Kyllä. Puukotti vankilassa toista venkulaa.
Jep. Sehän oli viikko/kuukausitolkulla valmistanut puukotusvälinettä tätä varten. Ei siis mikään hetken päähänpisto.
Kissatonta olen kaipaillut, luin blogia siihen asti kun se meni salasanan taakse. Tästä on jo vuosia. Jäi mietityttämään, että saatiinko tekijät koskaan tuomioistuimen eteen, miten Kissaton itse toipui jne.
(Blogi kertoi siis tytöstä joka oli Usassa vaihdossa kun hänet raiskattiin ja pahoinpideltiin raa'asti yliopiston kampuksella olevassa huoneessaan kahden miehen toimesta).
- Vendeta-Milja oli ensimmäinen blogi, jota kunnolla seurasin. Oli ihanan huumorintajuinen.
- Turisti, välillä ärsytti välillä nauratti, monta vuotta seurasin. Nyt kävin lukemassa pari uutta Turistin tekstiä ja tyyli on sama, mutta ei se enää iske. Ehkä olen aikuistunut, tai aika ajanut ohi Turistin keuhkoamisesta.
- Womppis, kiva sinkkublogia. Salkkarianalyysi huikea ja Womppiksen hiukset olivat täydelliset.
- Meille vai teille? tälle sai nauraa vedet silmissä, loistava kirjoitustyyli!
Sara's ei kyllä löytänyt miestä Afrikasta. Seurusteli pitkään ihan suomalaisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa Vaniljasuklaan? Sinkku, joka treffaili paljon, valitti miehistä, panosti ulkonäköön ja oli aika kireän oloinen?
Entäs Tristanin? Trisse oli aika erikoinen tapaus, tuhosi Haarakiilakonttorin Minhin ekan blogin, meuhasi känni- ja pilleripäissään ja haastoi riitaa vähän kaikkien kanssa? Sillä oli omat vainolaisensa, Kyllästynyt ja Komposti ja näitä. Kommenttiketjut venyivät satojen viestien pituisiksi, kun mt-potilaat väänsivät keskenään.
Trisse bloggaa kyllä edelleen. On käynyt täälläkin linkkaamassa bloginsa, kun oli joku vastaava muisteluketju.
Haarakiilakonttorin pitäjä lopetti bloginsa aika samoihin aikoihin, kun äitinsä aloitti.
Kyseessä lienee tämä ketju: http://www.vauva.fi/keskustelu/3834344/ketju/kuka_muistaa_blogien_alkua…
Itse olen kaikista menneisyyden bloggareista miettinyt ehkä eniten Hurmaava itsemurha -blogin Brimiä. Toivottavasti hänellä menee hyvin, ainakin hän oli bloginsa viimeisimmissä kirjoituksissa pääsemässä hyvin elämään kiinni. Blogin sulkemisenkin syy taisi olla se, ettei hänellä ollut tarvetta enää itsemurha-ajatuksia käsittelevälle blogille.
Brimin kuulumisia minäkin olen miettinyt. Samoin kiinnostaisi tietää Ruman naisen päiväkirjan Helenin, Katu ei puhu ei tunnusta mitään ja Kaaokseen kadonneiden sanojen kirjoittajien kuulumiset. Mielestäni nuo edustavatkin oikeita blogeja, toisin kuin nämä nykyiset naistenlehtisiirappikulissit...
Hitsi olin unohtanu ton Sara's blogin. Luin sitä, koska se ärsytti :D tuntui vähän sellaselta rasittavalta pyrkyriltä ja luuli olevansa tosi fashion ja piireissä, mutta oli lähinnä säälittävän trashy. Hehkutti vuositolkulla jotain yläasteen muotinäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö sinä olet rätti -blogia on ikävä. Kuulemma aloitti uuden blogin, mutta en minäkään ole onnistunut bongaamaan. Rättihän sairastui blogin loppuaikoina MS-tautiin, kiinnostaisi kuulla, miten hän voi.
Muistan ikuisesti Rätin tilitykset "Leijiksestä", jostain aivan sekopäisestä pomostaan. Kuulin kyllä myöhemmin, että Rätti oli itsekin hyvin vaikea ja ilkeästi muita kohtaan käyttäytyvä ihminen, ehkäpä monien vastoinkäymistensä takia.
Tuo sairastuminen oli minulle uutta tietoa. Eikö kukaan tietäisi rättiä seuranneesta blogista / tytön kuulumisista mitään?
- blogia kaipaamaan jäänyt
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan kuopiolaista Marikaa, joka tais opiskella jotakin lääke/biotiedettä. koira nimeltä Pusu. Pohjanmaalta alunperin. Tosi kivoja sisustusideoita! Katos ja lopetti yllättäen?
Erosi miehestään ja lopetti bloggauksen.
Kaitaliinan ja Alman blogeja olisin lukenut mielelläni, myös ihan eka Kalastajan vaimo oli ihana. Kiva hänen bloginsa toki nytkin on.