Minne voi 50-kymppinen nainen mennä "viihteelle"?
Kommentit (77)
Miksi kaikki puhuvat 50-vuotiaista, vaikka ap kertoi olevansa 500-vuotias? Koettakaa nyt ymmärtää lukemanne!
Itse en kyllä osaa antaa vinkkejä 500-vuotiaille sopivista paikoista, kun olen itse yli 450 vuotta nuorempi. Jännityksellä odotan olenko itse hyvin säilynyt ap:n iässä!
Vierailija kirjoitti:
Eihän eläkeläiset missään viihteellä käy ...
Eläkeläisethän eivät muuta teekään. Viisikymppiset ovat työuransa puolessa välissä. Katsos, tämän päivän viisikymppiset jäävät eläkkeelle aikaisintaan seitsemänkymppisinä. Tämän päivän kaksikymppiset tosin eivät välttämättä eläkään viisikymppisiksi, koska ilmansaasteet ja ympäristömyrkyt.
Aika hassua, kun täällä vastataan viisikymppiselle ikään kuin hän olisi satavuotias. HAHHAH! Siinä on kuulkaa vielä toinen mokoma elämää edessä ennen kuin päästään Gandalfin ja Dumbledoren ikää lähellekään. (Dumbledore oli Harry Potter ja viisastenkivi-kirjan alussa 100v.)
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän eläkeläiset missään viihteellä käy ...
Eläkeläisethän eivät muuta teekään. Viisikymppiset ovat työuransa puolessa välissä. Katsos, tämän päivän viisikymppiset jäävät eläkkeelle aikaisintaan seitsemänkymppisinä. Tämän päivän kaksikymppiset tosin eivät välttämättä eläkään viisikymppisiksi, koska ilmansaasteet ja ympäristömyrkyt.
Aika hassua, kun täällä vastataan viisikymppiselle ikään kuin hän olisi satavuotias. HAHHAH! Siinä on kuulkaa vielä toinen mokoma elämää edessä ennen kuin päästään Gandalfin ja Dumbledoren ikää lähellekään. (Dumbledore oli Harry Potter ja viisastenkivi-kirjan alussa 100v.)
N47
Et sitten osaa lukea?
Tai ehkä et osaa laskea?
Mitä ihmettä nyt? Olen kuusikymppinen mies ja käyn yksin tai puolisoni kanssa ostoksilla, ajelemassa, baarissa, elokuvissa, teatterissa, konsertissa, markkinoilla, näyttelyissä, museossa, kävelyllä, ravintolassa jne. enkä ole koskaan huomannut, että ikäni olisi jotakuta haitannut. Ei ole tullut mieleenkään, että esim. jotkin anniskelupaikat olisivat vanhemmilta henkilöiltä 'kiellettyjä'. Toki joskus, jos paikassa on musiikki kovalla estäen juttelun, katson mielläni jonkin hiukan rauhallisemman paikan, mutta näin menettelin nuorempanakin. :)
Tässä taas nähdään, että keskustelupalstallekin kirjoittaessa on syytä oikolukea viestinsä, vaikka monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että asia ymmärretään virheistä huolimatta. Kannattaa silti näemmä vähän kiinnittää huomiota siihen, miten kirjoittaa, ainakin jos haluaa saada asiallisia vastauksia :D
"museosta löysin elämäni naisen..."
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään, että keskustelupalstallekin kirjoittaessa on syytä oikolukea viestinsä, vaikka monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että asia ymmärretään virheistä huolimatta. Kannattaa silti näemmä vähän kiinnittää huomiota siihen, miten kirjoittaa, ainakin jos haluaa saada asiallisia vastauksia :D[/quote
Ainakin naisvaltaisella palstalla asia on näin. Miehet osaavat keskittyä olennaiseen.
Helsingissä on yli 50-vuotiaille discoja. Ovella pitää todistaa ikänsä henkkareilla. :D
Mä voisin lähteä sun kans bilettää ;)
M42
Parhaat päiväsi olet jo nähnyt, pysy kotona. T. 24v nainen
Ulkomaille, Intia, Australiaan, sinne talveksi, ja köyhät lähibaariin kaljalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Gandalf Tinderissä? Tai Dumbledore?
Gandalf on ihana. Tosi hot niin vanhaksi. Dumbledorekin on ihana.
Muita noin vanhoja ei tule äkkiseltään mieleen. Toisaalta ne voi kyllä tykätä nuoremmista naisista, vaikka 30-kymppisistä.
Molemmat itseasiassa tykkäävät kylläkin miehistä.
Hyvä, että sain joillekkin hyvän mielen, kirjoitusvirheelläni. Tosin tuntui olevan myös kiusaajahenkisiäkin vastaajia.
Olin Viking Gracella ja oli juuri tuon/meidänikäistä porukkaa, hurja bilebändi ja kova meno päällä. Suosittelen! Samoin katsoisin sellaiset klubi/Areenakonsertit jossa bändi on meidän aikakautta. Pori jazzin jazzkatu on ollut hyvä.
Kuulemma Hesassa joku Kaarle/Kalle..? Aikuiseen makuun.
T. Nainen 50 eronnut myös
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on yli 50-vuotiaille discoja. Ovella pitää todistaa ikänsä henkkareilla. :D
Kuulostaa hyvältä, voiko joku antaa nimiä?
Vierailija kirjoitti:
Mummotunneli stadissa toimii ainakin kesäisin. Mutta eihän tässä monta kuukautta siihen.
Riippuu kovasti olemuksestasi, mihin olet yli-ikäinen. Moni viisikymppinen on nuorekkaampi olemukseltaan kuin kolmevitonen ja toisin päin.
Miten niin olemuksesta riippuu, onko yli-ikäinen? Yli-ikäinen mihin? Jos tarkoitat sitä, saako aloittaja irtoseuraa halutessaan, niin silloin tällä on merkitystä suotuisan lopputuloksen kannalta. Muuten voi kyllä halutessaan mennä ihan mihin vaan ja vielä viihtyäkin.
Olen urheilullinen ja rento. Näytän ikäistäni nuoremmalta.