Minne voi 50-kymppinen nainen mennä "viihteelle"?
Kommentit (77)
Millaista viihdettä ajattelit? Konserttia, stand uppia, leffaa, liikuntaa....?
Eihän eläkeläiset missään viihteellä käy ...
Vierailija kirjoitti:
Eihän eläkeläiset missään viihteellä käy ...
50- vuotias ei välttämättä ole mikän eläkeläinen...
Onkohan Gandalf Tinderissä? Tai Dumbledore?
Minne tahansa. Olen 57-vuotias ja käynyt kuukauden sisään hevikeikalla, rokkipubissa ja katsomassa standuppia. Tee mitä tahdot, miten se ikä siihen liittyy?
En usko, että tuon ikäisille on erityisemmin omia viihdepaikkoja, kun on sen verran harvinaista elää tuohon ikään. Mutta kokeile vaikka lavatansseja, teatteria tai viinibaaria. Muut tosin saattavat olla sua 10 kertaa nuorempia, mutta eivät nyt mitään ihan teinejä, vaikka tuosta iästä katsottuna kyllä varmaan satavuotiaskin on vielä ihan baby.
Juupajoella toimii kalastusseura. Naisia kuulemma kaivataan porukoihin.
Mutta jos olet Helsingistä vaihtoehtoja on hieman enemmän. Eli kerropa nyt ensiksi asuinympäristösi luonne. Onko se suuri tai suurehko kaupunki Suomen mittapuulla vai jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Gandalf on ihana. Tosi hot niin vanhaksi. Dumbledorekin on ihana.
Kiitos ideoista. Tähän asti olen ollut vain töissä ja harrastanut liikuntaa.
Viihteelle-sana viittaa baaritouhuihin?
Ei kukaan voi sanoa mitään ennen kuin kerrot asuinpaikkasi. Helsingissä suosittelisin äkkipäätä esim. Storyvilleä. Nuorimmat ovat nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gandalf on ihana. Tosi hot niin vanhaksi. Dumbledorekin on ihana.
Muita noin vanhoja ei tule äkkiseltään mieleen. Toisaalta ne voi kyllä tykätä nuoremmista naisista, vaikka 30-kymppisistä.
Mummotunneli stadissa toimii ainakin kesäisin. Mutta eihän tässä monta kuukautta siihen.
Riippuu kovasti olemuksestasi, mihin olet yli-ikäinen. Moni viisikymppinen on nuorekkaampi olemukseltaan kuin kolmevitonen ja toisin päin.
Tanssiravintolaan, keikoille, pianobaareihin, pubeihin tuli eka mieleen.
Sen ikäinen olen itsekin.
5-kymppinen