Xttu mua ottaa aivoon
Erosin vähän alle vuosi sitten. Erosta on kestänyt toipua kauan. Asunto ei ole mennyt kaupaksi ja joudun väkisin olemaan yhteydessä entiseen mieheen.
Tuntuu siltä, että hän tekee kaikkensa, jotta asiat olisivat mahdollisimman vaikeita. Ei maksa laskuja, käy uuden naisensa kanssa valikoimassa meillä tavaroita, mustamaalaa minua yhteisille ystäville, välillä on yhteydessä taukoamatta ja välillä taas todella välinpitämätön esim juuri niiden laskujen suhteen. Ensin halusi itse jäädä asumaan meidän asuntoon ja juuri kun minä sain asunnon ja muuton tehtyä, muuttikin uuden naisensa luokse asumaan. Lopulta päädyttiin siihen, että asunto on myynnin ajan tyhjillään ja minä hoidan sitä,lumityöt, pihatyöt, lämmityksen. Siitä huolimatta yllätyin lemmenparin omasta sängystäni ja toistuvasti sain siivoilla heidän jälkiään omistamastani asunnosta.
Eniten korpeaa ne ystävät. Mies on todella sosiaalinen ja pitää näemmä yhteyttä myös niihin joihin on minun kauttani tutustunut. Lähinnä siis lapsuuden kavereita ja heidän puolisoitaan. En seuraa miestä missään somessa tms koska aina alkaa ärsyttämään. Nyt kuitenkin bongasin sattumalta erään "dinnerin " missä hän on ollut uuden naisensa kanssa entisessä kotikaupungissani lapsuuden ystävieni kanssa. Alkoi ärsyttämään. Mies on aikoinaan näitä ystäviäni arvostellut kovin sanoin miten ovat "kermaperseitä" jne ja nyt yhtäkkiä illastetaan yhdessä. Fine diningia vaikka miestä ei ennen saanut kirveelläkään näihin tapaamisiin. Tuntuu ikävä kyllä siltä, että mies tekee tämän kiusallaan. Ihan kuin yrittäisi viedä minulta kaiken. Ystävistä lähtien.
Kääk! !