Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia siveysvyöstä.

Vierailija
10.01.2017 |

Kertokaa kokemuksia siveysvyöstä miehillä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hanurista. eikö puolisot voi luottaa toisiinsa että pitää tuollaisia pitää, vai mikä on käyttötarkoitusM50+.

Vierailija
2/71 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut käytössä jo liki kaksi vuotta. Ei voi kuin suositella. Mies on paljon huomaavaisempi ja ahkerampi kotitöissä kuin ennen :) Minun ei tarvitse enää muista kotitöistä huolehtia kuin ruuanlaitosta ja sekin vain siksi, että pidän siitä ja ruoka on näin parempaa. Muuten pidämme sitä aina, mutta esim uimarannalla ei voi pitää kun vyön kikkeliosan "vanteet" näkyvät aika selvästi uimahousujen läpi. Parasta on kuitenkin se, että minä saan seksiä silloin kuin haluan ja mies on aina valmis rakasteluun (kun minä haluan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen kirjoitti:

Meillä on ollut käytössä jo liki kaksi vuotta. Ei voi kuin suositella. Mies on paljon huomaavaisempi ja ahkerampi kotitöissä kuin ennen :) Minun ei tarvitse enää muista kotitöistä huolehtia kuin ruuanlaitosta ja sekin vain siksi, että pidän siitä ja ruoka on näin parempaa. Muuten pidämme sitä aina, mutta esim uimarannalla ei voi pitää kun vyön kikkeliosan "vanteet" näkyvät aika selvästi uimahousujen läpi. Parasta on kuitenkin se, että minä saan seksiä silloin kuin haluan ja mies on aina valmis rakasteluun (kun minä haluan)

Onko se susta oikein että toinen pidetään orjana toiselle tuon takia? Pidätkö itse siveysvyötä? Jos et niin olet kaksinaismoralisti. On se nyt kumma kun kumppania pakotetaan johonkin tuollaiseen asiaan, jos se on siveysvyöstä kiinni niin onpa hyvä parisuhde... Onneksi minulle ei voi eikä saa sellaista laittaa koska minulla on todettu kiveskohjuja. 

AP, jos miehesi itse toivoo tätä, anna palaa! Mutta jos vain sinä haluat lukita hänet jotta hän olisi huomaavaisempi, ahkerampi ja että sinä saat kontrollin, niin älä tee sitä.

Vierailija
4/71 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai siinä tarvi olla kyse toisen pakottamisesta. Eiköhän suurin osa harrata tätä ihan yhdessä niin että molemmat suostuvat ja haluavat tätä!

Tämä on erinomainen leikki jota yhdessä leikitään. Tehdään asioita yhdessä sovitulla tavalla ja vain kun molemmat sitä haluaa. Sovitaan pelisäännöt molempien haluamalla tavalla.

Itse seuraan aiheeseen sopivaa kuvablogia: https://homeslave.tumblr.com/

Vierailija
5/71 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurasin blogia myös. Tämä oli todella kiihoittava http://myhappyhusband.tumblr.com/post

Haluisin kokeilla tuota.

Vierailija
6/71 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntäkää pois naiset, haluatte vain hallita miestänne oman pillinne mukaan tuon avulla. Säälittävää.

Vierailija
7/71 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä harrastus, toki molempien suostumus asiaan täytyy olla lähtökohtaisesti.

Tällaisen uuden blogin löysin kans toisesta topicista, jossa on asiasta juttua: https://siveydensipuli.wordpress.com/

Vierailija
8/71 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
9/71 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on hyvä kans. http://cleanupcrewworking.tumblr.com

Vierailija
10/71 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyö on todella tehokas. Se auttaa rauhoittumaan miestä ja toimimaan paremmin. Meillä se auttoi todella hyvin ja kaikki on sujunut hyvin. Nyt mies ei saa koskea minuun ja hän on todella muuttunut paremmaksi.

Vierailija
11/71 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siveysvyö on todella tehokas. Se auttaa rauhoittumaan miestä ja toimimaan paremmin. Meillä se auttoi todella hyvin ja kaikki on sujunut hyvin. Nyt mies ei saa koskea minuun ja hän on todella muuttunut paremmaksi.

Mieheni ehdotti äsken että hän voi etsiä minulle miehen jotta saisin nautintoa. Minun ei tarvinut alistaa häntä tai houkutella etsimään minulle miestä. Hän omasta toivosta ehdotteli minulle etsivänsä komean miehen minulle ja kertoi olonsa olevan parempi kuin hänellä on siveysvyö. Kysyin häneltä vielä jos hän haluaa nähdä järjestettyään minulle miehen kuin saan siemensyöksyn sisälleni ja hän vastasi että haluan nuolla ne sisältäsi ja kertoi sen olevan suurin syy miksi hän järjestää minulle kunnon panoa.

Vierailija
12/71 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on olla miehen kanssa yhdessä jos hän ei edes saa koskea sinuun? Miksi teillä naisilla onjatkuva tarve "parantaa" teidän miestänne? Itse olette heidät valinneet ja toista ei koin vain saa muuttaa.

Vierailija
13/71 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näin miehenä pakko myöntää että onhan sillä vaikutusta. Olen nyt kantanut siveysvälinettä kohta kaksi viikkoa yhtäjaksoisesti ja alkaa olla kyllä halut pinnassa. Olen jo ehdotellut avaamista mutta tuloksetta toistaiseksi.

Olen siis vasta-alkaja laitteeni kanssa, ennen tämä ei ole meillä käytössä ollut.

Vierailija
14/71 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyväinen kirjoitti:

Onko se susta oikein että toinen pidetään orjana toiselle tuon takia? Pidätkö itse siveysvyötä? Jos et niin olet kaksinaismoralisti. On se nyt kumma kun kumppania pakotetaan johonkin tuollaiseen asiaan, jos se on siveysvyöstä kiinni niin onpa hyvä parisuhde... Onneksi minulle ei voi eikä saa sellaista laittaa koska minulla on todettu kiveskohjuja. 

AP, jos miehesi itse toivoo tätä, anna palaa! Mutta jos vain sinä haluat lukita hänet jotta hän olisi huomaavaisempi, ahkerampi ja että sinä saat kontrollin, niin älä tee sitä.

Kappas vaan, "kiveskohju" on tullut taas kommentoimaan siveysvyöketjuun. Taitaisi miestä(?) kutkutella ajatus päästä lukituksi kun jokaisessa ketjussa pitää käydä kertomassa kohjuistaan.

Itse olen aikanaan lukkoa vaimolleni ehdottanut ja sitä pidän aina kun hän niin haluaa. Joskus pidempään, joskus lyhemmän aikaa. Ja kun tietää avaimen olevan vain hänen hallussaan, niin kyllähän se saa ajatukset kummasti keskittymään hänen hyvään oloonsa.

Vierailija
15/71 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyväinen kirjoitti:

Kappas vaan, "kiveskohju" on tullut taas kommentoimaan siveysvyöketjuun. Taitaisi miestä(?) kutkutella ajatus päästä lukituksi kun jokaisessa ketjussa pitää käydä kertomassa kohjuistaan.

Itse olen aikanaan lukkoa vaimolleni ehdottanut ja sitä pidän aina kun hän niin haluaa. Joskus pidempään, joskus lyhemmän aikaa. Ja kun tietää avaimen olevan vain hänen hallussaan, niin kyllähän se saa ajatukset kummasti keskittymään hänen hyvään oloonsa.

Heh, meinasin ihan samaa kommentoida kiveskohju-kaverin uudesta tulemisesta. Taitaa tosiaan poltella päästä liittymään meidän lukittujen kastiin. Tänä vuonna ei ole avaimenhaltijani vielä avaintaan vaivautunut käyttämäänkään muuhun kuin kiusoitteluun.

Vierailija
16/71 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on lukittuna, niin koko ajan minulla on jotenkin kiihottava tunne alapäässä. Kuitenkin siveysväline muistuttaa jatkuvasti olemassaolostaan - ja tietäisivätpä kaverit palaverissa mitä housuistani löytyy:)

Tämä on vain kahden vähän eri tavalla seksistä nauttivan aikuisen roolileikkiä! Ei tätä kaikki ymmärrä eikä tarvitsekaan, mutta meille tämä pieni erikoisuuus antaa kivan säväyksen ja jännitteen petipuuhiin:)

Ei muuten kannata hankkia mitään muovisia tai silikonisia välineitä, melkein samalla hinnalla löytyy sopivia metallisia tuotteita. Voi olla, että eka ostos ei toimi, mutta toinen on täydellinen, näin minullekin kävi.

Vierailija
17/71 |
14.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen metallinen häkki sinulla on?

Kokeiltu muovista mutta ei istuva ja mukava.

Vierailija
18/71 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen metallinen häkki sinulla on?

Kokeiltu muovista mutta ei istuva ja mukava.

Minulla on sellainen muovinen. 2.0 Regular merkiltään. Käytössä ihan melko mukava ja istuu hyvin, sen olemassaolon melkein unohtaa välillä! Tätä vi kyllä suositella!

Vierailija
19/71 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.aliexpress.com/item/Stainless-Steel-Male-Chastity-Device-Wi…

Eli tällainen, tosin sen virtsaputken tapin olen ruuvaillut pois.

Vierailija
20/71 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette hoitaneet hygienia-asiat laitteittenne kanssa? Meillä tämä puoli jostain kumman syystä korostuu, emäntä kun on alan ihmisiä.. Suihkussa minulla on laite yllä ja pestään silloin mahdollisimman tarkoin. Kolmesti viikossa se irrotetaan perusteellista pesua varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän