Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia siveysvyöstä.

Vierailija
10.01.2017 |

Kertokaa kokemuksia siveysvyöstä miehillä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi alkuun uskonut tätä kirjoittavani, mutta nyt muutaman vuoden kokemuksella siveysvyön kantamisesta siihen on jo tottunut niin että ilman oleminen tuntuu jotenkin alastomalta. Meillä on käytössä kaksi laitetta, metallinen ja muovinen. Vaihdetaan pesun yhteydessä, jolloin myös itse laite pestään huolellisesti. Ja vielä se tunne kun huomaa avaiten olevan yöpöydällä ja tietää että kohta on jotain hauskaa luvassa.. =)

Vierailija
62/71 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä reilut 7kk kokemus siveysvyöstä. Sairaan kiihottavaa olla lukittuna ja päätäntä valta täysin vaimolla milloin avataan ja milloin saan laueta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olis sitten aina vyö auki, ei  anna vaimo hetken rauhaa! Ei siis kannattas meillä.

Vierailija
64/71 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä reilut 7kk kokemus siveysvyöstä. Sairaan kiihottavaa olla lukittuna ja päätäntä valta täysin vaimolla milloin avataan ja milloin saan laueta.

Onko käytössä jatkuvasti? Tarkoitan siis pakollisia pois ottamisa lukuunottamatta?

Vierailija
65/71 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko S kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko käytössä jatkuvasti? Tarkoitan siis pakollisia pois ottamisa lukuunottamatta?

Kyllä 24/7 käytössä. Viikossa pari kertaa otetaan pesun ajaksi pois.

Vierailija
66/71 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
67/71 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on vuoden verran kokemusta. Mitä haluat tietää?

Vierailija
68/71 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi `unohtanut` sinua lukkoon eli ollut pidempään kuin ei muistaisi. Itsellä muutaman kerran noin kuukausi ettei muuta kun arkea - silloin tuskastuu, että mihin on joutunut?

Vierailija
69/71 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vaimosi `unohtanut` sinua lukkoon eli ollut pidempään kuin ei muistaisi. Itsellä muutaman kerran noin kuukausi ettei muuta kun arkea - silloin tuskastuu, että mihin on joutunut?

Ei ole unohtanu. Kyllä se vähintää kerran viikossa haluaa munaa. Monesti kyllä nuolen vaimolle monet orgut.

Vierailija
70/71 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä olen siveysvyössä, muutamia päiviä. Yöt on taukoa. Nyt on vyö päällä.

Kyllähän siveysvyö aika paljon arkea rajoittaa, liikuntaa ei pysty harrastamaan ja muutenkaan ei ihan mahdottomia määriä kannata / voi olla liikkeellä, kun alkaa tulemaan hiertymiä haaroväliin. Välillä vyö menee huonosti ja sitä pitää mennä esimerkiksi vessaan korjailemaan / suoristamaan.

Itsellä on ketju vyössä, munan ympärillä, joka vielä varmistaa, ettei vyötä voi vetää pois päältä huomaamatta, muuten munan voisi vyöstä sujauttaa ja runkata halutessaan. Tämä on todella tärkeä asia, että vyöstä ei oikeasta pääse pois, ilman että siitä jää kiinni.

Joskus olen koittanut yön pitää, mutta nukkumisesta ei ole tullut mitään, niin tästä asiasta on luovuttu.

Vierailija
71/71 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/h7 Olen lukittuna ollut  8 vuotta. Avain on vaimon kaulassa, saan kyllä vaimoltani seksiä kun vaan muistan olla ihmisiksi. Pisimmän  ajan olen ollu 6 viikkoa ilman laukeamista, tietysti pesut 3krt viikossa vaimon valvoessa että en runkkaile.  Kyllä sitä vaan nöyrtyy vaimolle ja tekee kaiken mitä käsketään kuuliaisesti. Toisaalta nautin itse alisteisesta asemastani, kun on pieni kiima ja naisen kunnioitus päällä koko ajan.