Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia siveysvyöstä.

Vierailija
10.01.2017 |

Kertokaa kokemuksia siveysvyöstä miehillä.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vielä sen verran edellisen lisäksi filosofoida, että tavallaan tämänhetkisen parisuhteettoman miehen siveyslaite munissa on jonkun sortin naisen korvike:) Ei ole naisen kiihkeää kättä tai sykkivää pimppiä, mutta joku haalea tunne ja puristus siellä kalustossa kuitenkin vallitsee...

Vierailija
42/71 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lähti hiihtolomille keskiviikkoon asti työkavereidensa kanssa, itse jäin töitä tekemään. No muka ihan hupimielessä laittoi pari vuotta kaapissa lojuneen siveyslaitteen minulle, että olisin kotona kiltisti.

Nyt yksin ollessa ja saunoessa hiipi epäilys mieleen. Minut tavallaan kuohittiin - ja naiset laskettelupaikan after ski -jatkoilla vapaana miehiä iskemässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita kesäleskiä laitettu siveysvöihin?

Vierailija
44/71 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin olevani

Vierailija
45/71 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kesällä usein toisinpäin eli pääsen muutamiksi päiviksi kerrallaan vapauteen, kun Avaimenhaltija on kontrolloimassa vapautta. Muutamassa päivässä ehtii jo tottua niin, että nyt taas häkkiin palaaminen tuntuu aluksi vaikealta aamustondiksien takia. Nopeasti sitä taas mukautuu kuitenkin arkeen...

Vierailija
46/71 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei naiset/sinkkunaiset olla yhtään kiinnostuneita tälläsestä?

Vierailija
47/71 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat kyllä olla. Eivät tiedä mitä menettävät. Ainakin minun mielestä se olisi win win tilanne, jos mies kerran itse haluaa olla siveysvyössä. Terveisin sinkku mies siveysvyössä.

Vierailija
48/71 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on ollut koko kesän ilman lukitusjaksoja. Nyt on taas ollu vällyjen välissä hiljaisempaa, koti-illat jääneet minimiin kun lauantai "matsikaljat" tuntuu tänäänkin venyvän. 

Olisikoha aika tänään nostaa siveysväline, liukkari ja dildo olohuoneen pöydeääle odotamaan miehen kotiinpaluuta? Alkaa olla pahat mielessä... joskos itse saisi ja mies voisi vähän aikaa hakea motivaatiota "kotitöihin".

hmmm....

Vierailija
49/71 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyöttäjä kirjoitti:

Äijä on ollut koko kesän ilman lukitusjaksoja. Nyt on taas ollu vällyjen välissä hiljaisempaa, koti-illat jääneet minimiin kun lauantai "matsikaljat" tuntuu tänäänkin venyvän. 

Tuo on oikea asenne! Meillä mies sai vain parin viikon vapausjakson kesällä ja silloinkin meinasi jo mopo keulia... On se vaan uskomaton vaikutus, minkä pelkällä pippelin lukitsemisella saa aikaan.

Vierailija
50/71 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä onkin. Kotiin tullessa äijä oli, että "katsotaanko aamulla, kun tuli sovittua sitä ja on keskiviikkona peli ja...".

Minä pidin pintani ja sovittiin, että aamulla katsotaan millä ehdoin seuraavat viikot mennään. Jokaiseen peliin ja treeneihin pääsee ja turvallisuus syistä siveysvyö pitää tietysti silloin poistaa. Mutta ennen kun avaimen saa pitää olla tietyt asiat hoidettuna, muuten kiristetään sääntöjä. Niin keittiössä kuin makuuhuoneessakin.

Kyllä mies sen muistaa, että alku on aina vähän hankala, mutta viikon sisällä ollaan taas ihan arjessa mukana. Vaikka kumpanakin yönä sen verran kiemurtelua on ollut sängyssä, että jotain siellä mielessä pyörii. Tänään on ensimmäinen suihkupäivä. Taidan käydä itse antamassa vain kylmän suihkun...

Vierailija
51/71 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rajua menoa näköjään jossain...

Vierailija
52/71 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha näitä siveyslaiteleikkejä ja muita vastaavia juttuja on lähetyssaarnaajahommia lauantaina saunan jälkeen peiton alla nysvääjille selitellä:) Parisuhteeseen saa aivan toisenlaista kipinää, kun keksitään kaikenlaisia uusia leikkejä.  Seksihän on vain aikuisten telmintää, joka vahvistaa ja pitää yllä parisuhdetta!

Meillä siveyshäkin pitoon liittyy tiettyä hyväntahtoista kiusoittelua ja lupausta räjäyttävästä seksistä muutaman päivän päästä - tai sitten vähän tai paljon myöhemmin:)

Välillä leikitään sidontaleikkejä, jolloin vaimo on ottavana osapuolena. Ei näissä leikeissä toista mitenkään vahingoiteta, mutta jotenkin meitä molempia kiihottaa välillä antaa kumppanille määräysvalta toteuttaa omia mielihalujaan. Ja vaikka arkielämässä olen ehkä perheen pää, niin hyvää tekee olla tossun allakin häkitettynä. Joo, piiskakin lämmittää mukavasti pakaroita, molemmilla...

Miksi vain lasten pitäisi leikkiä? Meillä on kolme tummaa 15 litran SmartStore-muovilaatikollista aikuisten leluja ja asusteita:)

Vierailija
53/71 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokemusta jo useamman vuoden ajalta siveysvyöstä. Oma tarina on se, että olin johtavassa asemassa, käytin alkoholia rentoutumiseen ja paneminen oli vain oman nautintoni hakemista. Toki seksilelut ja asut olivat jo tuttuja. Mutta eipä ollut vaimolla juuri kivaa, kun samalla komennolla hoidin joukot kotona ja töissä sekä vedin pään täyteen ja sitten määräsin tahdin seksissäkin.

Sitten löysin netistä näitä kuvia ja tarinoita femdom, sissy, trans aiheisia. Ja jonkinlainen ajatus heräsi, että jospa antaisi toisen ottaa kerrankin ohjat.

Vaimo innostui ajatuksesta, mutta syttyi vasta todella kun alistuin pitämään siveysvyötä, pikkuhosuja, sukkiksia tai stayuppeja yms töissä, en saanut vapautusta kuin hänen valvonnassaan jne. Ja mikä ihana domina vaimostani löytyikään. Noin puoli vuotta myöhemmin asetelma oli aikaisempaa ihan toisinpäin.

Ja minä nautin kun hän dominoi, istuu naamalla, panee sträpärillä, anaaliorkut ovat energisoivia! Laukeamisen jälkeen olen heti valmis uudestaan seksiin jne. Ja paino on pudonnut vähentyneen alkoholin ja seksiin keskittyvän elämäntavan vuoksi melkein 10 kg!

Vierailija
54/71 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on metallinen siveyslaite ollut kolme vuorokautta paikoillaan, siis ensimmäistä kertaa muutamaa tuntia enemmän. Vähän oli rengasosa kokeiluissa teräväreunainen, joten siihen pujotettiin silikoniletku. Kaluosa on tässä mallissa aika lyhyt, joten se lyttää kalunkin aika suppuun. Tämä on kuitenkin tärkeää, ettei housuista mitään isoa pullistumaa ulospäin näy ainakaan töissä!

Yllättävän mukavalta olo on tuntunut, vaikka jossain kalua paisuttavassa tilanteessa painetta on ollut havaittavissa:) Kiihottavalta tämä kuitenkin oikeastaan on tuntunut! Ainut hieman negatiivinen kokemus oli käynti kävellen parin kilometrin päässä olevassa kaupassa. Paluumatkalla alkoi tuntua hiertymistä ja pientä kirvelyä kivesten alla, mutta ei siitä mitään isompaa seurannut. Ehkä olisi kannattanut kiveksiin jotain voidetta sivellä.

No tänä iltana vapaus saunomisen yhteydessä koittaa, ajatuskin panoista saa jo painetta kertymään! Ja se on tuntunut jotenkin hyvällä tavalla erikoiselta, että tässä ihan arjessa hommien ohella on muiden silmien alla seksileikki meneillään:)

Vierailija
55/71 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ihan niin kuin yksi ja sama tyyppi kirjoittelisi tätä ketjua.

Jos, niin sairasta on... heh-heh ja cheers)

Vierailija
56/71 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kumma? kirjoitti:

(Ihan niin kuin yksi ja sama tyyppi kirjoittelisi tätä ketjua.

Jos, niin sairasta on... heh-heh ja cheers)

Sinuakin on asia kiihottanut sen verran kuitenkin, että olet lukenut ketjun jokaisen viestin läpi ja analysoinut viestit saman henkilön kirjoittamiksi.. ketä tässä pitäisi sairaaksi kutsua...? Taitaa poltella päästä kokemaan siveysvyön ilot ja surut ja Oman Ihanan Avaimenhaltijan kontrolli.

Vierailija
57/71 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi olen nuori miehen alku 18v ja mulla 17v tyttöystävä .ja me ei olla vielä oltu yhdynnässä .niin olin yksi ilta himojeni kasvaessa hänen pikkupöksyt kädessä vessassa koskettelemassa itseäni.kun hän minut yllätti .hän suuttui totaalisesti ja vaatii nyt minun käyttää seksiliikkeestä saatavaa siveysvyötä jotta juttumme voi jatkua .hänen mielestään miesten masturbaatio ei ole hyväksyttävää ilman naisen lupaa ....joten olen nyt ollut lukittuna kyseiseen siveysvyöhön jo 3 viikkoa ..tyttöystäväni kertoi touhuiluistani myös äidilleen ja hän oli myös sillä kannalla että lukitseminen on oikea vaihtoehto....onko tälläinen normaalia ??

Vierailija
58/71 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, miten kiihottava ketju :)

Vierailija
59/71 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut nyt kolme viikkoa lukittuna ja tuntuu, että pahin on takana. Olo ei enää ole niin turhautunut kuin alussa, ja tuntuu jopa tavallaan ihan luonnolliselta olotilalta. Ajatukset ihan muussa kuin seksissä.

Vierailija
60/71 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v mies ja tällä hetkellä lukittuna naimisissa olevan 32v naisen toimesta, hänen miehensä ei tiedä leikeistämme. Nyt jo toista viikkoa lukossa eikä pysty paljon ajattelemaan muuta kuin seksiä...

Kerran ollaan tavattu ja viimeksi hän laittoi avaimen koodilukolla olevaan rasiaan joka jäi minulle, mutta vain hän tietää koodin. En pysty edes kovettumaan ilman hänen lupaa. Molemmat ollaan kyllä nautittu paljon leikeistä ja lukittuna olen valmis tekemään melkein mitä tahansa. Hän voi käskeä minun siivoamaan asuntoni, mennä töihin naisten alkkarit päällä, laittaa kotiarestiin illaksi tai kuntoilemaan. Lukittuna tietenkin tottelen, muuten tulee lisäaikaa. Samalla hän kiusoittelee lähettämällä seksikkäitä kuvia tai jopa kuvan miehensä mällit naamallaan.

Miehenä tämä on samalla nautintoa ja kidutusta, tulee niin epätoivoinen olo kun en pysty itse avaamaan lukkoa vaikka haluaisin.Yhtenä iltana piti pyytää luvan WC käynteihin ja silloinkin pissata suihkussa kuin koira...