Missä olit, kun kuulit Teri Niitin kuolemasta?
Itse olin koulussa menossa oppitunnille kun luin palstalta asiasta. Luulin ensin provoksi. Se oli täydellinen sattuma, pelottaa ihan, että se näkyi siinä ylimpänä, eli joku oli juuri kirjoittanut siihen vastauksen kun minä klikkasin palstan auki. Olisi tullut uutissovelluksesta push-ilmoitus jo aiemmin, mutta olin sattumalta poistanut sovelluksen. Ajatelkaa, palsta voi vaikuttaa elämään näin paljon. Hrrr.
Kommentit (26)
Ei kyllä vaikuttanut mun elämään niin paljoa ettäkö muistaisin missä olin. Varmaan paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä vaikuttanut mun elämään niin paljoa ettäkö muistaisin missä olin. Varmaan paskalla.
Onko tapanasi plarata nettiä pöntöllä istuessakin, vai radiotako kuuntelet vessassa? Jos pidät mahdollisena, että paskalla ollessasi kuulit asiasta.
ohis
Wikipediassa on lyhyt ja suppea esittely, jos ei tiedä kenestä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tapanasi plarata nettiä pöntöllä istuessakin, vai radiotako kuuntelet vessassa? Jos pidät mahdollisena, että paskalla ollessasi kuulit asiasta.
ohis
Älypuhelin on siitä hieno keksintö että voi vaikka pöntöllä tsekata uutiset. ;)
Töissä. Työkaveri puuskahti itsekseen, että no voi perkele. Kysyin, että mitä nyt, vastasi, että Teri Niitti on kuollut. Työkaveri siis tunsi Terin.