Mitä se kertoo naisesta, kun hänellä on aknea vielä yli 25-vuotiaana?
Huonot ihonhoitorutiinit ja elämäntavat? Syökö epäterveellisesti ja ryyppää? Eikö ole varaa käydä ihotautilääkärillä?
Kommentit (52)
Se kertoo sen, että aivot valuu siltä pihalle näppyjen kautta. Tämän se kertoo. Kuka on se joka kertoo..onkin sitten ihan eri juttu,
Finnimammat pillastuivat. Klassikkoainesta tämä ketju :D
Vierailija kirjoitti:
Hei, aloittaja voi itse kärsiä aknesta ja kysyy saadakseen selville mitä hänestä ajatellaan, ei häntä tarvitse haukkua. Hänellä voi olla huono itsetunto ja olettaa että hänestä ajatellaan kuten hän viestissään kysyy.
Mulle huono iho kertoo sen, että ihmisellä on huono iho mutta syytä en tiedä.!
Tässä murkun näppylänaamaa katsellessa en osaa sanoa muuta kuin, että näppyjä on. Ja ihme, ne eivät ole myrkulle edes ongelma?
Haista nyt paska oikeesti.
Mulla on pcos, mikä aiheuttaa aknea. Syön terveellisesti (olen vegaani), "ryyppään" muutaman kerran vuodessa, meikkaan hyvin kevyesti ja pesen kasvoni joka ilta. En tupakoi. Oon hoikka ja harrastan liikuntaa. Ja ei ole ollut varaa ihotautilääkäriin, koska olen opiskelija, nyt onneksi pääsin lopulta yths:n kautta. Ja ihan sulle tiedoksi, akne ei johdu ruokavaliosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä perää, että naisella on silloin kovat testosteronitasot eli olisi halukkaampi?
SinkkumNo mulla on paska iho ja uskoisin olevani keskivertonaista halukkaampi...
Joo sama täällä ;D
Nyt vaan miehet baarissa lähestymään niitä huonoihoisempia naisia!
Nyt sitten kivitetään aknesta kärsivätkin. Hyvä Suomi ja hyvä ap! Olet idioottiainesta😀
Mullakin ollut huono iho aina, nyt olen jo yli nelikymppinen. Söin aikoinaan e-pillereitä ja iho oli uskomattoman hyvä. Valitettavasti ne aiheutti mulle sivuoireina pahoivointia ja oksentelua, joten lopulta oli pakko lopettaa. Useita vuosia yritin eri merkkisten pillerien kanssa sinnitellä, mutta ei...mielummin sitten finnit kuin jokailtainen kuvotus. Ja kyllähän sillä ruokavaliolla ja ihonhoidolla jotain merkitystä voi olla, muttei kuitenkaan sitä ratkaisevaa. Ne on ne hormonit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä perää, että naisella on silloin kovat testosteronitasot eli olisi halukkaampi?
SinkkumNo mulla on paska iho ja uskoisin olevani keskivertonaista halukkaampi...
Joo sama täällä ;D
Nyt vaan miehet baarissa lähestymään niitä huonoihoisempia naisia!
Eikös teidän pitäisi lähestyä miehiä, jos kerran himoja on kuin roinakuurilla?
Tutkitusti ruokavalion sokerit/hiilarit aiheuttavat aknea.
Ja kyllä, akneihoisilla on enemmän testosteronia.
Minulla akne on hormonaalinen, siinä ei paljoa ruokavaliot auta (kokeiltu on). E-pillerit saattaisivat auttaa mutta veritulppariskin vuoksi en voi syödä niitä. Joten jatkossakin mennään finnisen naaman kanssa. Kaikkeen tottuu, tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
Luonto ei ole tasapuolinen!!! Iho on sellainen, kun on. Miksi jotkut miehet kaljuuntuvat aikaisin- tyylinen asia. Minkäs tekee?
Osuvampi vertailukohde olisi hampaiden reikiintyminen. Molemmisssa bakteerien liikakasvu ja hygienia ovat avainasemassa.
Mä en jaksa näitä idioottien aloituksia.
Susta ainakin kertoo sun aloitus, että olet todella tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Saisko lähdettä? Lääketieteen näkökulmasta akne ei kyllä liity ruokavalioon mitenkään.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Ei mulla sentään aknea ole, mutta helvetinmoisia paiseita tulee leukaan. Nytkin kaksi herkkua muhimassa.
Että mitähän se nyt sitten kertoisi. Että mullla on ehkäisy käytössä?
T. N29, kierukka laitettu 10kk sitten
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla testosteronitaso mitenkään kohonnut. Mulla on pcos ja joidenkin sukupuolihormonien määrät miten sattuu, mutta testo ihan normaali
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tämä aloitus kertoo susta ap?
Ootko tyhmä vai etkö oo. Oot nainen. Oot lapsellinen ja pinnallinen. Elämäs on aika virikkeetöntä kunnes keksi parempaa.
Jos oot mies niin sitten sua ei voi auttaa...
Lisäksi mitä luultavimmin olet ap omahyväinen paskiainen, joka peilailee omaa kauneuttaan kaikista peilipinnoista, mitä on lähettyvillä. Narsistin vikaa, veikkaan.
Aloitin e-pillerit 15-vuotiaana, eikä iho-ongelmia ole ollut. Olen nyt kolmekymppinen ja jouduin gynekologin suosituksesta pitämään puolen vuoden tauon hormonaalisesta ehkäisystä. Nyt kun sain luvan taas pillereihin ja kuukausi on takana, niin naama kukkii kun teini-ikäisellä! Mä todella toivon, että iho tulee kuntoon, jahka kroppa taas tottuu hormooneihin. Iho on kun hiekkapaperia, sellasta pientä näppyä täynnä. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonto ei ole tasapuolinen!!! Iho on sellainen, kun on. Miksi jotkut miehet kaljuuntuvat aikaisin- tyylinen asia. Minkäs tekee?
Osuvampi vertailukohde olisi hampaiden reikiintyminen. Molemmisssa bakteerien liikakasvu ja hygienia ovat avainasemassa.
Älä viitti provoilla! Keksi parempaa tekemistä, nosta läskip'''''si ylös ja mene ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitti provoilla! Keksi parempaa tekemistä, nosta läskip'''''si ylös ja mene ulos.
Älä nyt stressaa, ettei naama vallan räjähdä. :D
Hei, aloittaja voi itse kärsiä aknesta ja kysyy saadakseen selville mitä hänestä ajatellaan, ei häntä tarvitse haukkua. Hänellä voi olla huono itsetunto ja olettaa että hänestä ajatellaan kuten hän viestissään kysyy.