Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis MIKSI naisten pitäisi tasa-arvon nimissä alkaa tehdä aloitteita?

Vierailija
10.01.2017 |

Olen nyt yrittänyt ymmärtää tätä asiaa. Jos minua baarissa lähestyy vaikka 10 miestä, niin miksi ihmeessä minä hylkäisin heidät ja menisin itse iskemään jotain nurkassa istuvaa mököttäjää, joka ei katso päinkään? Ajattelevatko miehet, että tasa-arvon nimissä tänään jättävät sen kauneimman neidon rauhaan ja juttelevat sille lihavalle?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nyt varmaan ymmärtänyt vähän väärin :)

Vierailija
2/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yksinkertaisina olioina on lupa ja oikeus pitää miehiä, ymmärtämättä kuinka hölmöltä itse kuullostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerro mitä tässä tarkoitetaan? Jos kuitenkin minua iskee X määrä miehiä, ja ne jotka eivät iske eivät ole minusta kiinnostuneita tai turhan ujoja niin ketäminun sitten pitäisi tasa-arvon nimissä iskeä..?

Vierailija
4/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä mutta miehillä on sellainen tapa usein, että jos heille kertoo ongelman, kuten sen ettei millään löydä "hyvää miestä", he alkavat etsiä ratkaisua siihen. Miehet eivät yleensä suhtaudu ongelmiin sillä lailla että puhutaan nyt siitä kuinka on ongelma, vaan keksittyään ratkaisun keskittyvät kertomaan siitä ratkaisuehdotuksestaan.

Vierailija
5/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro mitä tässä tarkoitetaan? Jos kuitenkin minua iskee X määrä miehiä, ja ne jotka eivät iske eivät ole minusta kiinnostuneita tai turhan ujoja niin ketäminun sitten pitäisi tasa-arvon nimissä iskeä..?

No sitä että jos sinä olet kiinnostunut jostakin niin et odota että mies tekee aloitteen vaan teet sen itse.

Se ettei se mies tee aloitetta ei tarkoita etteikö se voisi olla kiinnostunut sinusta.

Äläkä sekoita tätä hommaa niihin baarin känniääliöihin!

Vierailija
6/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevintähän naisen on tehdä se aloite koska nainenhan kumminkin päättää kenet valitsee.

Vierailija
7/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta miehet saavat helpommin seksiä.

Vierailija
8/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä että jos sinä olet kiinnostunut jostakin niin et odota että mies tekee aloitteen vaan teet sen itse.

Se ettei se mies tee aloitetta ei tarkoita etteikö se voisi olla kiinnostunut sinusta.

Ymmärrän tämän. Jos olen ihastunut Penaan, voin pyytää penaa kahville vaikka olen nainen. Mutta mitä tekemistä tällä on tasa-arvon kannalta? Eihän kukaan pakota penaakaan pyytämään minua kahville? Silti penaa pyytää ja sitten marmattaa että hän joutui tekemään aloitteen..

Vierailija
9/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä taida tehdä. Käy varmaan taas niin että mies alkaa olla kanssani, mutta jossain vaiheessa kuin puskista toteaa ettei halua jatkaa koska ei oikein koskaan ollut erityisen kiinnostunut. Otti vain kun joku kaunis teki aloitteen.

Itse en alkaisi sellaisen kanssa joka ei juurikaan kiinnosta, joten en osannut tällaista ongelmaa odottaa.

Vierailija
10/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tämän. Jos olen ihastunut Penaan, voin pyytää penaa kahville vaikka olen nainen. Mutta mitä tekemistä tällä on tasa-arvon kannalta? Eihän kukaan pakota penaakaan pyytämään minua kahville? Silti penaa pyytää ja sitten marmattaa että hän joutui tekemään aloitteen..

Niin no siis en minä ole koskaan pyytänyt ketään treffeille. Heittelen vain mutulla miten homma olisi järkevintä. Ei noista tasa-arvohöpinöistä kannata niin välittää. Ne on pääasiassa provoa ja turhaa ulinaa netissä. Ei ne päde oikeassa elämässä...mutuilen taas :)

Vierailija
11/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Miehet jokatapauksessa tekevät sen aloitteen, jos heitä tarpeeksi kiinnostaa.

Vierailija
12/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Miehet jokatapauksessa tekevät sen aloitteen, jos heitä tarpeeksi kiinnostaa.

Ei tee jokatapauksessa aloitetta vaikka kuinka paljon kiinnostaisi,tämä logiikka ei toimi.

Vierailija
13/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko jos ei taho.

Mut saa jos haluu.

So simple.

Vierailija
14/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee jokatapauksessa aloitetta vaikka kuinka paljon kiinnostaisi,tämä logiikka ei toimi.

En teekkään, mutta ei se ole mikään tasa-arvo kysymys, vaan minä vaan en halua tehdä.

Vierailija
15/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä niin aataminaikainen seksistinen käsitys, ettei mitään rajaa.

Vierailija
16/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En teekkään, mutta ei se ole mikään tasa-arvo kysymys, vaan minä vaan en halua tehdä.

Niin,pitää miettiä kustannus-hyötysuhde hyvin tarkkaan.

Vierailija
17/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tee aina.

Vierailija
18/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin yksinkertaista: Jos olet kiinnostunut miehestä, menet tekemään aloitteen. Jos et mene, niin et valita että miehen olisi pitänyt tehdä aloite. Oli 100 % sinun vikasi, että et päätynyt juttelemaan miehen kanssa.

Vierailija
19/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meistä miehistä 100 % on pelottomia yksilöitä, jotka eivät jänistä kun näkevät kauniin naisen o_0

Voi vittu. Otatko lähimmän painavan esineen ja lyöt sillä itseäsi päähän. Tuo ajatus on niin typerä ja typistää miehet joksikin koneiksi.

Vierailija
20/61 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi naisen logiikallakin tajuta että kuka tahansa mies ei ota mitä tahansa riskiä tässä asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi