Nainen, jos et halua lapsia, niin käytä e-pillereitä kondomin lisäksi
Muuten se on ihan oma häpeä jos kondomi pettää tai jos siihen on vaikka tahallaan tehty reikiä.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Just :D
Söin ennen gestinylin 20/75mg, siitä siirryin gestinylin 30/75mg. Sitten kokeilin ehkäisyrengasta ja siitä taas syömään e-pillereitä. Olen haluton, mielialat vaihtelee eikä mikään enää kiinnosta samalla tavalla kuin ennen. En todellakaan ala enää kokeilemaan mitään hormonaalista ehkäisyä koska en halua kokea em. oireita.
Sun on pakko. Sitten annat myös pimppiä kilttimiehille ja jos tulet raskaaksi kannat itse vastuun, miehen homma se ei ole! Sitten kun tapaat sen oikean, muutut mystisesti takaisin neitsyeksi, muuten et kelpaa. Etkä loisi miehen lompakolla kuulitko!
Kaikille ei hormonaalinen ehkäisy sovi mm. veritulppariskin vuoksi. Helppo myös huudella muille, jos itse ei käytä eikä näin ollen tiedä sivuvaikutuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ratkaisun rouva kaikkitietävä tarjoaa sellaiselle naiselle, jolle ei anneta mitään hormonaalista ehkäisyä veritulppariskin vuoksi, eikä kuparikierukkaakaan kohtutulehdusten vuoksi? Kun minipilleritkin on kokeiltu ja täydellisen epäsopiviksi todettu. Oma häpeä siis jos lapsia siunaantuu lisää?
Ajattelitko tosiaan että aikuiset naiset ei olisi jo kohdallaan punninneet sopivimman tai sen ainoan mahdollisen tavan ehkäisyyn? Paremminkin voisit valistaa miehiä, että hoitavat oman osansa ehkäisystä, niin ei tarvii vinkua naisen valehtelusta ehkäisyn suhteen, tai sitten kun ne pillerit pettääkin. Jokainen on vastuussa omalta kohdaltaan itse, ei ehkäisy ole vaan toisen puoliskon vastuulla.
Tunge toosaasi pessari ja vaahtoa perään. Miksi miehen pitäisi kumipussilla nussia?
Sinäkö se työnnät pääsi sinne ja katsot, että pessaari (erittäin epävarma ehkäisykeino muuten) on paikallaan?
Kondomin varmuus jälkiehkäisyyden yhdistettynä perustuu juuri siihen, että sen toimivuus on helppo silmämääräisesti todeta.
Vastuu on käyttäjällä, opettele käyttämään ehkäisyäsi. Ja valvotko sinä miesten kondomin käyttöäkin kuin seksiopettaja tai kondomikonnari?
En käytä e-pillereitä. Kun ne minulla olivat unohdin vähintään kerran viikossa ottaa pillerin. Sen lisäks herkkä vatsa eli ripulia saattaa olla aina välillä. Onneksi on ehkäsykspseli! Maailman kätevin. Ei tarvi edes miettii ehkäsyyn liittyviä asioita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkäs ratkaisun rouva kaikkitietävä tarjoaa sellaiselle naiselle, jolle ei anneta mitään hormonaalista ehkäisyä veritulppariskin vuoksi, eikä kuparikierukkaakaan kohtutulehdusten vuoksi? Kun minipilleritkin on kokeiltu ja täydellisen epäsopiviksi todettu. Oma häpeä siis jos lapsia siunaantuu lisää?
Ajattelitko tosiaan että aikuiset naiset ei olisi jo kohdallaan punninneet sopivimman tai sen ainoan mahdollisen tavan ehkäisyyn? Paremminkin voisit valistaa miehiä, että hoitavat oman osansa ehkäisystä, niin ei tarvii vinkua naisen valehtelusta ehkäisyn suhteen, tai sitten kun ne pillerit pettääkin. Jokainen on vastuussa omalta kohdaltaan itse, ei ehkäisy ole vaan toisen puoliskon vastuulla.
Tunge toosaasi pessari ja vaahtoa perään. Miksi miehen pitäisi kumipussilla nussia?
Sinäkö se työnnät pääsi sinne ja katsot, että pessaari (erittäin epävarma ehkäisykeino muuten) on paikallaan?
Kondomin varmuus jälkiehkäisyyden yhdistettynä perustuu juuri siihen, että sen toimivuus on helppo silmämääräisesti todeta.
Vastuu on käyttäjällä, opettele käyttämään ehkäisyäsi. Ja valvotko sinä miesten kondomin käyttöäkin kuin seksiopettaja tai kondomikonnari?
Pessaari on erittäin epävarma ehkäisykeino. Kondomi 99,95% varma ehkäisykeino. Onneks olen löytänyt miehen joka ei valita kondomin käytöstä <3
eri
Siis ei tietenkään naisten tartte käyttää tuplaehkäisyä, mutta sama homma sitten miehille. Joka vitun ketjussa missä mies menee sanallakaan mainitsemaan pillerit pois jättävistä naisista, on lauma naisia (ja satoja yläpeukuttajia) räyhäämässä siitä, miten miesten pitää vaan käyttää kondomia jos ei ole valmis isäksi tai sitten kantaa vastuunsa.
Sama homma molemmille. Mikä siinä on vaikeaa? Vai onko tämä taas sitä rusinat pullasta -tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Siis ei tietenkään naisten tartte käyttää tuplaehkäisyä, mutta sama homma sitten miehille. Joka vitun ketjussa missä mies menee sanallakaan mainitsemaan pillerit pois jättävistä naisista, on lauma naisia (ja satoja yläpeukuttajia) räyhäämässä siitä, miten miesten pitää vaan käyttää kondomia jos ei ole valmis isäksi tai sitten kantaa vastuunsa.
Sama homma molemmille. Mikä siinä on vaikeaa? Vai onko tämä taas sitä rusinat pullasta -tasa-arvoa?
No siis jos kerran näitä huijaavia naisia on niin paljon, niin silloinhan se ON miehen omaa tyhmyyttä luottaa naisen sanaan pillereistä ja olla käyttämättä kondomia (etenkin yhden yön jutuissa; tsiisus sitä tautienkin määrää!)
Sitä paitsi, kondomi on paljon luotettavampi ehkäisykeino kuin pillerit. Kondomin pettämisen huomaa heti ja pystyy vielä turvautumaan jälkiehkäisypilleriin (joka ei tosin ole aukoton systeemi, koska se siirtää vain ovulaation, jolloin jo tapahtunut ovulaatio on tilanteena kinkkisempi..), kun taas pettäneet pillerit huomaa vasta sitten kun on jo raskaana.
Yleisenä ohjenuorana on varmaan ihan hyvä, että se joka ei missään, missään, missään nimessä halua vanhemmaksi, niin käyttää ehkäisyä. Tuplaehkäisy on aikamoista hätävarjelun liioittelua.
Höpö höpö. Paljaaltaan vedän sekä ykkösen ja kakkosen kanssa. Ollaan noin nelikymppisiä niin jo uskaltaa.
Just :D
Söin ennen gestinylin 20/75mg, siitä siirryin gestinylin 30/75mg. Sitten kokeilin ehkäisyrengasta ja siitä taas syömään e-pillereitä. Olen haluton, mielialat vaihtelee eikä mikään enää kiinnosta samalla tavalla kuin ennen. En todellakaan ala enää kokeilemaan mitään hormonaalista ehkäisyä koska en halua kokea em. oireita.