Nainen, jos et halua lapsia, niin käytä e-pillereitä kondomin lisäksi
Muuten se on ihan oma häpeä jos kondomi pettää tai jos siihen on vaikka tahallaan tehty reikiä.
Kommentit (109)
Kai nyt kaikki yläaste- ikäiset tietävät tän asian. Ei tarvitse erikseen täällä ilmoittaa 30-v mammoille.
Ei löydy syytä miksi myrkyttäisin itseni e-pillereillä. Kuparikierukka ehkäisee aivan yhtä hyvin eikä vie haluja.
Miten se on kenenkään vika tai häpeä jos kondomi pettää?
Jokainen joka käyttää pelkkää kondomia, varmaan tajuaa riskit. Sitten mietitään, kuka sen lapsen hoitaa ja elättää, isä vai äiti vai molemmat yhdessä. Seksi on pirullista arpapeliä.
En käytä. Spärdärin hajoamisen kyllä huomaa. Ja jos "joku" tekisi siihen reikiä, saattaa olla että ei olisi sen jälkeen enää "jotakuta" kenen kanssa harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvästi seksihalut! No ainakin ehkäisy toimii...
Vali vali. Vastuuntuntoinen ihminen tekee mitä kuuluu eikä pillitä jostain seksihaluista.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka käyttää pelkkää kondomia, varmaan tajuaa riskit. Sitten mietitään, kuka sen lapsen hoitaa ja elättää, isä vai äiti vai molemmat yhdessä. Seksi on pirullista arpapeliä.
Niinpä. Ei kannata harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Spärdärin hajoamisen kyllä huomaa. Ja jos "joku" tekisi siihen reikiä, saattaa olla että ei olisi sen jälkeen enää "jotakuta" kenen kanssa harrastaa seksiä.
Jos joku on tehnyt siihen reikiä, niin et tule ehkä koskaan tietämään sitä. Ja toisekseen, mitä se dumppaaminen auttaa siinä kohtaa, kun olet jo raskaana? Vahinko on jo tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 40-vuotias nainen. Käytin kondomia menestyksekkäästi 33-vuotiaaksi. Sitten se jätettiin pois, ja tulin raskaaksi kertalaakista. Toinen lapsi tuli suunnitellusti kaksi vuotta myöhemmin. Nyt jatkuu taas tämä pirullinen arpapeli.
Entä mies, joka ei halua lapsia mutta seksiä kyllä? Vasektomia kondomin lisäksi, ettei tule omaa häpeää eikä tarvitse miettiä kuka lapsen elättää?
Vierailija kirjoitti:
Miten se on kenenkään vika tai häpeä jos kondomi pettää?
On se häpeä jos et ole valmis ottamaan vastuuta lapsesta.
Jaha, ap:n vanhemmilla petti kondomi...
Vierailija kirjoitti:
Entä mies, joka ei halua lapsia mutta seksiä kyllä? Vasektomia kondomin lisäksi, ettei tule omaa häpeää eikä tarvitse miettiä kuka lapsen elättää?
No totta kai. Tai ainakin niin, että tietää naisen ottavan pillereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 40-vuotias nainen. Käytin kondomia menestyksekkäästi 33-vuotiaaksi. Sitten se jätettiin pois, ja tulin raskaaksi kertalaakista. Toinen lapsi tuli suunnitellusti kaksi vuotta myöhemmin. Nyt jatkuu taas tämä pirullinen arpapeli.
Hienoa että teillä sujui kaikki noin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on tehnyt siihen reikiä, niin et tule ehkä koskaan tietämään sitä. Ja toisekseen, mitä se dumppaaminen auttaa siinä kohtaa, kun olet jo raskaana? Vahinko on jo tapahtunut.
Minulla on jo kaksi suunniteltua lasta mieheni kanssa, ja olen periaatteessa valmis kolmanteenkin. Joten en näe, mitä iloa miehelle olisi kortsun puhkomisesta.
Jos taas jossakin aikaisemmassa elämänvaiheessa olisin tullut raskaaksi ehkäisystä huolimatta, olisin tehnyt abortin. Siinä vaiheessa kortsunpuhkoja olisi varmasti älynnyt itse jättää minut julman tappajan.
pppp kirjoitti:
Kai nyt kaikki yläaste- ikäiset tietävät tän asian. Ei tarvitse erikseen täällä ilmoittaa 30-v mammoille.
Tässä maassa abortoidaan vaikka kuinka paljon lapsia, jotka ovat vaillinaisen ehkäisyn tulos.
Vierailija kirjoitti:
mieshän sen lapsen aina elättää. Joko suoraan tai verojen kautta.
Saman ohjeen antaisin miehille mutta niin päin että käytä kumia vaikka nainen söisikin pillereitä. Riski yllätyksestä on huomattavasti pienempi.
Ja hyvästi seksihalut! No ainakin ehkäisy toimii...