Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy 18-vuotiaalta joka valmistui nyt syksyllä lukiosta

Vierailija
10.01.2017 |

Minulla on tylsää, ja aihe on vapaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli kurssiesi ka ja yo-kirj. rivi?

Ka 8,6, YO-kirjoituksista LLEEMCA

Vierailija
22/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt  etsiä kiintoisaa jatko-opiskelupaikkaa? - Oletko harkinnut, että lähtisit vuodeksi vaihtoon, esimerkiksi toimimalla Au-pairina? - Onko sinulla ylipäätään mitään haaveita ja sitä myötä suunnitelmia tulevaisuuden varalle? -  Ei muuten, mutta vuosi vain palstaillen AV:lla on kyllä... no arvaat kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yrittänyt  etsiä kiintoisaa jatko-opiskelupaikkaa? - Oletko harkinnut, että lähtisit vuodeksi vaihtoon, esimerkiksi toimimalla Au-pairina? - Onko sinulla ylipäätään mitään haaveita ja sitä myötä suunnitelmia tulevaisuuden varalle? -  Ei muuten, mutta vuosi vain palstaillen AV:lla on kyllä... no arvaat kyllä. 

-Olen katsellut eri mahdollisuuksia Opintopolusta.

-Haluan korkeakoulututkinnon, tarkka ala on vielä hakusessa. Ei ole selkeitä haaveita mutta tutkinto nyt ensin. Moni asia kiinnostaa jonkin verran, pitää katsoa jos joku nyt erottuisi vielä että tietäisi tarkemmin.

-AP

Vierailija
24/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli paras aineesi lukiossa?

Vierailija
25/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli paras aineesi lukiossa?

Tulosten perusteella matikka ja fyssa, niistä tuli ällät. Itse myös koen olevani aika hyvä biologiassa, sainkin E:n

-AP

Vierailija
26/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä oli paras aineesi lukiossa?" - "Tulosten perusteella matikka ja fyssa, niistä tuli ällät. Itse myös koen olevani aika hyvä biologiassa, sainkin E:n -AP"

-Yo todistuksen pohjalta sulla saattaisi olla mahdollisuus suoritua lääkiksen(kin) pääsykokeesta hyväksytysti. Mutta tämäedellyttää myös tiukkaa pakertamista pääsykokeeseen valmistautuen ja ennen kaikkea sitä, että olisit alasta edes hieman kiinnostunut. - Vai kiinnotaako mahd. teekkari elämä enemmän? - Uteliaisuudesta kysyn, kun en nykykäytäntöjä tunne, että tiedätkö olisiko yo-todistuksellasi päästä suoraan johonkin opiskelemaan, eli menemättä pääsykokeisiin lainkaan.... Ja mites pelottaako nuo ensikertalaiskiintiöt, niin että haluat olla valitsemastasi alasta ehdottoman varma?  

Vierailija
27/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä oli paras aineesi lukiossa?" - "Tulosten perusteella matikka ja fyssa, niistä tuli ällät. Itse myös koen olevani aika hyvä biologiassa, sainkin E:n -AP"

-Yo todistuksen pohjalta sulla saattaisi olla mahdollisuus suoritua lääkiksen(kin) pääsykokeesta hyväksytysti. Mutta tämäedellyttää myös tiukkaa pakertamista pääsykokeeseen valmistautuen ja ennen kaikkea sitä, että olisit alasta edes hieman kiinnostunut. - Vai kiinnotaako mahd. teekkari elämä enemmän? - Uteliaisuudesta kysyn, kun en nykykäytäntöjä tunne, että tiedätkö olisiko yo-todistuksellasi päästä suoraan johonkin opiskelemaan, eli menemättä pääsykokeisiin lainkaan.... Ja mites pelottaako nuo ensikertalaiskiintiöt, niin että haluat olla valitsemastasi alasta ehdottoman varma?  

Mietin lääkistä, mutta en tiedä onko se kuitenkaan se mitä haluan. Siellä on niin paljon pänttäämistä, että en tiedä haluanko opiskella sitä. En varsinaisesti kavahda opiskelua, mutta latinankielisten nimien pänttäys ei vastaa kuvaa siitä millaista haluan sen olevan. Haluan että asiat linkittyvät toisiinsa mahdollisimman loogisesti.

Saatan kyllä silti yrittää lääkikseen koksa on siinä reilusti hyviäkin puolia.

-AP

Vierailija
28/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinkku vai seurusteletko? Oletko seurustellut?

Vierailija
29/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinkku vai seurusteletko? Oletko seurustellut?

Sinkku, olen seurustellut lukion ensimmäisellä. Suhde kesti jotain päälle puoli vuotta.

-AP

Vierailija
30/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se huono arvosana matikasta?

Vierailija
31/31 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se huono arvosana matikasta?

Oho en lukenut koko ketjua.

Hyvä että hyvä arvosana tärkeistä aineista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän