Millainen ihminen äänestää keskustaa?
Kommentit (8)
Maaseudun asukas. Maalla on tosiaan täyttä totta, että duunari, yrittäjä, virkamies ja viljelijä äänestävät yhtä ja samaa puoluetta. Kepu koetaan meidän puolustajaksi Helsingin metkuja vastaan. Siitä on jo yli 50 vuotta, kun puolue luopui Maalaisliitto-nimestään, mutta juuri sitä se edelleen on.
Äänestin ja olin jäsen myös. En ole jäsen enkä äänestä enää. Jos heittävät Sipilän pihalle, niin ehkä sitten taas.
T. 24-vuotias, ylempi korkeakoulututkinto, isovanhemmat asuvat maaseudulla, itse asunut aina kaupungissa. Olen tavallinen nuori nainen.
Lähes koko muu Suomi paitsi pk-seutu. Aina suurin puolue tekivätkä mitä tahansa. Juhantalokin äänestettiin aina uudestaan eduskuntaan vaikka sai tuomion valtakunnan oikeudessa ja Väyrys Paavo voi suhmuroida mitä tahansa niin aina riittää kannatusta. Nyt sitten Sipilä pitää huolta kavereiden eduista niin voi sitten itse sipilöidä mitä huvittaa.
Kepu todellakin pettää aina - paitsi omansa
Vierailija kirjoitti:
Lähes koko muu Suomi paitsi pk-seutu. Aina suurin puolue tekivätkä mitä tahansa. Juhantalokin äänestettiin aina uudestaan eduskuntaan vaikka sai tuomion valtakunnan oikeudessa ja Väyrys Paavo voi suhmuroida mitä tahansa niin aina riittää kannatusta. Nyt sitten Sipilä pitää huolta kavereiden eduista niin voi sitten itse sipilöidä mitä huvittaa.
Kepu todellakin pettää aina - paitsi omansa
Nyt se petti omansakin, kun antoi kunniapuheenjohtajalleen tylysti kenkää.
Anoppi maalta Matti Vanhasesta: "Mutta kun se on niin pitkä ja komea"
Että näillä kriteereillä...
Juntti oikeistolainen.