Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLLÄTYS raskaus!!!!

10.01.2017 |

Eli siis mulla alkoi viime viikolla ihan kauheat vatsaoireet, ihme kipuilua vähän väliä, joskus oikeen isoja kunnon kramppeja, jotka pakottaa polvilleen. Sitä ennen oli jo viikon verran turvotusta alavatsassa ja ummetusta. Raskaus ei käynyt mielessäkään, sillä muita oireita ei ole. Ystävä kehoitti silti tekemään testin. Ostin clearbluen digitaalisen testin. Raskausviikko 2-3 menossa. Onko tää tällainen ihan normaalia? Tällainen alkuraskauden kipuilu ja kramppailu? Tai mistä johtuu, että vatsaa turvottaa ja ummettaa nyt jo?:( Mutta muita oireita ei ole. Huomenna ajanvaraus terveyskeskukseen.

Tää on siis mun ensimmäinen raskaus, joten aivan keltanokka olen. Kaikki on niin uutta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt joku :(

Vierailija
2/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gasella auttaa... En ole koskaan ollut raskaana, mutta aika tyypillisiltä raskauden oireilta kait noi vaikuttaa.. Ja jos on mahdollista, että olisit tullut raskaaksi (harrastanut suojaamatonta seksiä viime aikoina?) niin onhan se mahdollista että olet raskaana ja eikös tuollaiset raskaustestitkin yleensä ole aika luotettavia.

Muuten en osaa auttaa. Toivottavasti mahdollinen raskautesi on toivottu asia(?) ja vaikka ei olisikaan niin tsemppiä kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tommoisia kramppeja ei kuuluisi olla!

Vierailija
4/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kovien kramppien olevan normaali raskausoire, mutta ei se tarkoita sitä etteikö ne kuitenkin olisi. Turvotus kylläkin on.

Vierailija
5/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EmmAnnika kirjoitti:

Vastatkaa nyt joku :(

TAAS.

Vierailija
6/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omanlaisen oireet

Miksi kummassa et epäillyt raskautta kun seksiäkin harrastat

Vierailija
7/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kohdunulkoinen.

Vierailija
8/8 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuraskaudesta kovia kramppeja tai supistuksia mitkä tuli aina iltaisin ja kesto muutaman sekuntin/minuutin ja meni pois ja tuli aaltomaisesti takaisin. En edes tiennyt miltä supistus voisi tuntua mutta nyt kyllä tiedän nimittäin kipu oli todella kova ja kierin lattialla tuskissani. En osannut epäillä raskautta vaan luulin joksikin tulehdukseksi mutta lääkärissä selvisi että olikin raskaus kyseessä. Turvotus oli kanssa kova aluksi ja sen laitoin ruokavalion piikkiin. Ihan normaali raskaus oli kyseessä ilman mitään komplikaatioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi