Milloin viimeksi ihosi kosketti toisen ihmisen ihoa?
Itsellä ehkä viimeisimpänä kättely pari kuukautta sitten.
Kommentit (51)
Viimeksi pari vuotta sitten, kun kättelin lääkäriä. Olen yksinäinen ja ikisinkku. :(
Tänä aamuna, kun kävin halaamassa avopuolisoa ennen kuin lähdin salille.
Viimeksi puoli vuotta sitten, en ole siis edes kätellyt enkä halannut ketään. N21
Eilen, kun kassahenkilö antoi vaihtorahat ja kuitin.
Poikaa halasin ja suukotin poskelle toissapäivänä. Naisen kosketusta en ole kokenut pariin-kolmeen kuukauteen kun tuli ero.
Eilisaamuna pussasin miesystävääni ennen töihin lähtöä. Tänään pääsen taas pussaamaan.
Tänä aamuna kun suukotin miestäni ennen lähtöä töihin.
19.12. kun Tauno Palon karismalla siunattu neurologi otti hellästi mutta lujasti kasvoni käsiensä väliin, kumartui aivan lähelle ja ravisteli päätäni nopeasti eri suuntiin ja totesi, että kyllä siellä jotain jo vähän liikkuu. Tällä mä elän pitkään.
Sunnuntaina kun sekstailtiin miesystävän kanssa väsyneinä. Siinä ehti jo monestakin kohdasta iho koskea.
Koskettanut? En pysty muistamaan, niin kauan siitä on.
12 vuotta sitten, ellei lääkärin kättelyä lasketa.
Sain poskisuudelman upealta naiselta.
Yöllä, kun koskettelin nukkuvan vaimoni rintoja hänen tietämättään siitä.
Eilen, kun talutin aikuista tytärtäni ensiavussa.
Hetki sitten, tulin aamuvuorosta ja vaimo lähti iltaan. Pikaisesti ehdittiin pari sanaa vaihtaa ja kerran halata.
Omaa lasta tulee halattua päivittäin, viimeksi tänään aamulla kun lähti kouluun.
Vuonna 2009 seurustelin viimeksi... Toissa vuonna kävin hierojalla pari kertaa ja sitten tietysti kätellyt silloin tällöin ihmisiä.
N37
Eilen kun halasin poikaa viedessäni hänet isälleen. Sunnuntai-iltana kun suutelimme hyvästiksi miesystävän kanssa, lähti työreissulle. Lapsista on hankala pitää käsiä irti, varsinkin vauvojen ja taaperoiden nukkatukkaa on pakko koskettaa...
Just nyt! Mun pieni tytär nukkuu mun sylissä. Estoy enamorado, olen rakastunut ❤ M29 ja latino
Pakko korjata ettei tule levitettyä valheellista tietoa.
Kävin viikonloppuna saunomassa kaverilla ja siellä taisikin reidet koskettaa, ahdas sauna kun oli.
-ap