Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä kerron yksityiskohtaisesti minkälaisille miehille painan kyllä, ja minkälaisille ei tinderissä.

Vierailija
09.01.2017 |

Jos sillä on mitään merkitystä; olen 24-vuotias, "keskivertokaunis" opiskelija. Teen tämän aloituksen huvikseni vaan, mutta jos tästä noille valittaville miehille vaikka olisi jotain hyötyä. Tai viihdearvoa jollekin. Noniin, aloitetaas:

24-vuotias, esittelyteksti täynnä hymiöitä ja kirjoitusvirheitä. Ihan söpö, mutta puolissa kuvissa esiintyy joku alkoholijuoma. Ehdoton EI.

27-vuotias yliopisto-opiskelija, ihan komea ja esittelytekstissä kertoo pitävänsä matkustelusta. Selkeät kuvat, ei kaljatölkkejä, siitä plussaa. KYLLÄ.

27-vuotias ylipainoinen. Kiinnostuksenkohteina isot koirat ja kalja. Kuvissa myös kaljaa. Motörhead huppari joka kuvassa. Ehdoton EI.

Laulaja Aleksanteri! Ehdoton KYLLÄ. (ei vastannut viestiini)

33-vuotias kitaristi jostain bändistä. Näyttää tuntevan julkkiksia. Komea, muodikkaat rokahtavat vaatteet. KYLLÄ.

28-vuotias, kertoo työskentelevänsä Hernesaaren rannassa. Aivan saakelin komea, muodikkaat vaatteet, vaalea surffitukka, hohtava hymy. Ei ole suomalainen eikä puhua suomea... yllättävää, suomessa tuollaisia surffipoikia ei olekaan. Ehdoton KYLLÄ.

25-vuotias, todella ruma ja epämiellyttävän oloinen. Kertoo limaisesti haluavansa vaan seksiseuraa. Ehdoton EI.

24-vuotias yliopisto poika, näyttää vähän robinilta. Makeat vaatteet ja kivoja kuvia, varmasti naisten mieleen. On laittanut minulle superliken. Lisään hänet myös snapchatissa. KYLLÄ.

25-vuotias autoasentaja. Kamalat juntit vaatteet ja epäedustavia kuvia, lähelta naamaa alhaalta päin kuvattuja. EI.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kylläpäs te suutuitte. Olette varmaan miehiä?

Arvatkaa mitä, minulla on ihan yhtäläinen oikeus olla tinderissä kun teillä seksinvonkaajillakin. Niinkun sanoin, voin lähteä kahville jonkun kiinnostavan kanssa, ei sitä koskaan tiedä vaikka joku kiinnostava osuisikin kohdalle. Ja ai pitäisi olla jotenkin iloinen siitä että kaikki macheissani olevat miehet haluavat nussia minua? Tarkennatko vähän, mitä iloa tästä pitäisi minulle olla? Olen kyllä tietoinen miesten eläimellisyydestä, kiitos tiedosta kuitenkin. Itse en yleensä harrasta yhden illan juttuja, ellei kohdalle osu joku todella mielenkiintoinen. Yleensä n. 2 yhden illan juttua per vuosi. Ja tosiaan valitsen ne parhaat päältä; vaikka sitten sen statuksen ja ulkonäön mukaan, harmittaako se teitä jotenkin? Teen niin, koska voin. :)

Vierailija
22/23 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan EI, jos miehen kuvissa on tupakkaa, lippis päässä (tai pipo päässä sisällä), joku bull-rotunen koira, tatuointeja, lihasten pullistelua, paljon alkoholia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on Ylilaudan jonne, eihän kukaan aikuinen nainen noin tyhmä voi olla, mitä viestit kertovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän