Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rietasteletteko samalla tavalla sisarenne/veljenne kanssa kuin nuo kuninkaalliset Game of Thronesissa?

Miten on?
09.01.2017 |

Vai onko tuo vain kuninkaallisten juttu? Itse en tiedä kun ei ole sisaruksia.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä saunassa nusastaan, mutta ei sen kummempaa.

Vierailija
2/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei.

miksi ette? onko hän ruma?

Vierailija
4/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä saunassa nusastaan, mutta ei sen kummempaa.

Ei sitä lasketa :D

Vierailija
5/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on? kirjoitti:

Vai onko tuo vain kuninkaallisten juttu? Itse en tiedä kun ei ole sisaruksia.

Kyllä olen ainakin pyrkinyt siihen.

Vierailija
6/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on toiminut oikein, kun en pidä sisartani seksuaalisesti viehättävänä. Minusta se näyttää ihan isältämme. 

Vierailija
7/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonto on toiminut oikein, kun en pidä sisartani seksuaalisesti viehättävänä. Minusta se näyttää ihan isältämme. 

Miksi se on oikein? Onko isäsi ruma?

Vierailija
8/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oikeesti kerran nuorena kännissä pannut mun veljeni kanssa. Siitä tuli kyllä elämäni hirvittävin morkkis ja vieläkin häpeä kuumottaa poskia kun asia tulee mieleen. 

Kännisten logiikka meni muistaakseni jotenkin niin, kun yhdessä oltiin baarissa ryyppäämässä ja sen jälkeen tultiin kotiin, että ei kai sitä seksiä tarvi niin vakavasti ottaa, vaan annetaan toisillemme "avustettua itsetyydytystä" kun kerran molempia panettaa. Ja kun ehkäisyä käytetään, ei tule edes sisäsiittoisia lapsia...

Vierailija
9/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas pidän pikkuveljeäni äärimmäisen viehättävänä. Muistuttaa isääni, joka oli vähän nuorempana komein mies jonka tiedän, ja johon minun ollessa teini luokkakaveritkin oli ihastuneita...

Vierailija
10/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon oikeesti kerran nuorena kännissä pannut mun veljeni kanssa. Siitä tuli kyllä elämäni hirvittävin morkkis ja vieläkin häpeä kuumottaa poskia kun asia tulee mieleen. 

Kännisten logiikka meni muistaakseni jotenkin niin, kun yhdessä oltiin baarissa ryyppäämässä ja sen jälkeen tultiin kotiin, että ei kai sitä seksiä tarvi niin vakavasti ottaa, vaan annetaan toisillemme "avustettua itsetyydytystä" kun kerran molempia panettaa. Ja kun ehkäisyä käytetään, ei tule edes sisäsiittoisia lapsia...

Mitä pahaa tuossa on?

Kummatkin olette aikuisia ja kumpikin teki sen vapaaehtoisesti. Joten mitä se muille ihmisille kuuluu vaikka nussisitte joka päivä.

Vierailija
11/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu muille sun paneskelu.

Vierailija
12/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ihastunut yhteen naiseen ja näin hänet isänsä kanssa liikkeellä. Hän oli perinyt isänsä kasvonpiirteet ja aina sen jälkeen se tuli mieleen, kun katsoin häntä. Onneksi se ihastus meni ohi nopeasti. Kaunis nainen, mutta isänsä tuli liikaa esille.

Vierailija
13/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas pidän pikkuveljeäni äärimmäisen viehättävänä. Muistuttaa isääni, joka oli vähän nuorempana komein mies jonka tiedän, ja johon minun ollessa teini luokkakaveritkin oli ihastuneita...

Panisitko?

Vierailija
14/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on oikein? Onko isäsi ruma?

Tuskin naisten mielestä on, kun äiti on entinen malli ja nyt sillä on 15 vuotta nuorempi vaimo. 

Vierailija
15/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sisaruksia, mutta GoT taustalla: rietastelisin erittäin mielelläni tuon Jaqenin kanssa, uuh...

Vierailija
16/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panisitko?

Toivottavasti panee

Vierailija
18/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että meillä siskoni kanssa oli teineinä ollessa sellainen läppä, että annettiin toisillemme suuseksiä aina välillä. Tässä oli aina puoliksi sellainen vitsin sävy mukana. Lopulta lumous ikään kuin särkyi siitä, että kokeilimme ihan siekailematonta panemista. Viinipäissämme pidimme omat kotibileet ja perästä totesimme, että taisi mennä liian pitkälle koko juttu. Ei ole paljon puhuttu asiasta sen koommin.

Vierailija
19/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panisin jos olis mitä panna.. ja lujaa!

Vierailija
20/21 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että meillä siskoni kanssa oli teineinä ollessa sellainen läppä, että annettiin toisillemme suuseksiä aina välillä. Tässä oli aina puoliksi sellainen vitsin sävy mukana. Lopulta lumous ikään kuin särkyi siitä, että kokeilimme ihan siekailematonta panemista. Viinipäissämme pidimme omat kotibileet ja perästä totesimme, että taisi mennä liian pitkälle koko juttu. Ei ole paljon puhuttu asiasta sen koommin.

Kateeksi käy. Olisitte nyt jatkanut seksiä. Turvallista ja mukavaa.