Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinisarja Skam

Vanhahölmö
09.01.2017 |

Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D

Kommentit (2202)

Vierailija
721/2202 |
27.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se neljäs kausi ilmestyy? Ja mahtaakohan tulla heti Areenaan?

Mä katsoin kaikki 3 kautta kahdessa päivässä (jep,saikulla on aikaa!) ja oon ihan rakastunu Williamiin! :-D

Terkuin. N25

Joka toisen lukiolaistytön seksikumppani, tappelija ja rikollinen? Kiinnostavaa.

Vierailija
722/2202 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, jäin koukkuun ja kaikki jaksot katsottu kolmessa päivässä!!! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2202 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein Isak&Even ihqutuksen taas uudelle tasolle. Funfictionista löytyy kivoja tarinoita.. Yhdessä kuvataan kolmos kautta Evenin kokemana. Aikas ihanaa! :)

Vierailija
724/2202 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin se neljäs kausi ilmestyy? Ja mahtaakohan tulla heti Areenaan?

Mä katsoin kaikki 3 kautta kahdessa päivässä (jep,saikulla on aikaa!) ja oon ihan rakastunu Williamiin! :-D

Terkuin. N25

Joka toisen lukiolaistytön seksikumppani, tappelija ja rikollinen? Kiinnostavaa.

Ei sovi sekoittaa fiktioo ja faktaa

Vierailija
725/2202 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tämä sarja ihan hyvä ja seurattava, mutta en mä ihan tämmöstä hypetystä tajua, mammat lueskelee jotain 14-vuotiaan kirjottamaa fanfictioo :D

Vierailija
726/2202 |
28.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mikään mamma, vaiks täällä palstalla joskus oonki

Vierailija
727/2202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tämä sarja ihan hyvä ja seurattava, mutta en mä ihan tämmöstä hypetystä tajua, mammat lueskelee jotain 14-vuotiaan kirjottamaa fanfictioo :D

Väitän, että valtaosa fanfictionin kirjoittajista ei ole 14-vuotiaita vaan nuoria aikuisia. 

Vierailija
728/2202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://m.eonline.com/news/832533/tv-s-top-couple-2017-vote-in-the-final…

Hoi Suomen Skam-fanit, kai olette jo käyneet äänestämässä? <3

Vierailija
729/2202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, monta kertaa jo! Ja vielä meinaan jatkaa kunhan menen koneelle. Mun puhelimella ei valitettavasti toimi ollenkaan. Ois mahtavaa, että pohjoismainen sarja pärjäisi tuossa!

Vierailija
730/2202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, monta kertaa jo! Ja vielä meinaan jatkaa kunhan menen koneelle. Mun puhelimella ei valitettavasti toimi ollenkaan. Ois mahtavaa, että pohjoismainen sarja pärjäisi tuossa!

No hyvä! :) Skam-fanit maailman ympäri ovat ottaneet tehtäväkseen saada Evak voittamaan tämän kisan, olisi mahtavaa jos Suomen fanit auttaisivat tässä tärkeässä asiassa! :D

Vierailija
731/2202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, löytyykö Suomesta mitään fb-skam-ryhmiä? Muilla pohjoismaillahan on omansa, esim. Kosegruppa.dk ja kosegeuppa Sverige. Suomelta taitaa löytyä Skam Suomi- niminen fb-ryhmä, mutta se ei näköjään ole hirveän aktiivinen? Siinä taitaa olla vähän päälle 100 jäsentä, kun kosegeuppa.dk:ssa on noin 40 000 :) eli tiedättekö, löytyykö Skamin suomalaisia ryhmiä?

Vierailija
732/2202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein Isak&Even ihqutuksen taas uudelle tasolle. Funfictionista löytyy kivoja tarinoita.. Yhdessä kuvataan kolmos kautta Evenin kokemana. Aikas ihanaa! :)

Linkki?

Vierailija
733/2202 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä! :) Skam-fanit maailman ympäri ovat ottaneet tehtäväkseen saada Evak voittamaan tämän kisan, olisi mahtavaa jos Suomen fanit auttaisivat tässä tärkeässä asiassa! :D

Miksi haluatte parin voittoon huijaamalla? Jos on oikeasti suosittu, niin sitten voittaa ilman kyseenalaisiakin keinoja.

Vierailija
734/2202 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluatte parin voittoon huijaamalla? Jos on oikeasti suosittu, niin sitten voittaa ilman kyseenalaisiakin keinoja.

Luuletko että muita ei äänestetä "huijaamalla"?

Vierailija
735/2202 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat huijaamisella...? Tässähän yritetään vain levittää sanaa fanien joukossa. Ja tuo laittamani viesti äänestämisestä oli myös hiukan ironinen; mielestäni tämä äänestys ei todellakaan ole maailman tärkein asia, vaikka Skamista tykkäänkin. mutta olisihan se hauskaa, jos Evak voittaisi. Ei tässä ketään huijata.

Vierailija
736/2202 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt lainasin väärin, sori siitä (edellinen viesti) :)

Vierailija
737/2202 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä, mitä tarkoitat huijaamisella...? Tässähän yritetään vain levittää sanaa fanien joukossa. Ja tuo laittamani viesti äänestämisestä oli myös hiukan ironinen; mielestäni tämä äänestys ei todellakaan ole maailman tärkein asia, vaikka Skamista tykkäänkin. mutta olisihan se hauskaa, jos Evak voittaisi. Ei tässä ketään huijata.

Ilmeisesti sallittua ois antaa vaan rehdisti yksi ääni ja se siitä. Mutta eiköhän muidenkin parien fanit äänestä useamman kerran, kun se kerta on mahdollista, vaikka voittajalla ei ole oikeasti edes mitään väliä minkään suhteen.

Vierailija
738/2202 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää e!onlinen äänestykset on kyl yks sellanen asia, jonka kaikki ottaa ihan tajuttoman vakavasti. Fandomit saa kunnon riidat aikaan joka vuos suomessa, aivan järkyttävät haukkumiset puolin ja toisin. Onhan toi joku vuos sellaseksikin laitettu, että tosiaan vaan yks ääni tunnissa tai jotain, kun tyypit oli laittanu jotain botteja äänestämään suosikkiaan satoja kertoja. Ja nytkin jotkut Evak-fanit on ihan varmoja, että e! yrittää sabotoida Evakin voittomahdollisuudet...

Vierailija
739/2202 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää e!onlinen äänestykset on kyl yks sellanen asia, jonka kaikki ottaa ihan tajuttoman vakavasti. Fandomit saa kunnon riidat aikaan joka vuos suomessa, aivan järkyttävät haukkumiset puolin ja toisin. Onhan toi joku vuos sellaseksikin laitettu, että tosiaan vaan yks ääni tunnissa tai jotain, kun tyypit oli laittanu jotain botteja äänestämään suosikkiaan satoja kertoja. Ja nytkin jotkut Evak-fanit on ihan varmoja, että e! yrittää sabotoida Evakin voittomahdollisuudet...

Mitä kommentteja luki, niin lähes jokainen niistä kannatti Evakia. :) 💕

Vierailija
740/2202 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitkä fandomit? Mä törmäsin koko e!onlineen äsken ekaa kertaa, kun klikkasin tuon linkin auki. Siellä on siis muutkin fandomit tappelemassa?