Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko odottaneet kovasti jotain tietoa esim. työpaikasta, hyakemuksesta, ja saaneet lopulta positiivisen vastauksen?

Vierailija
27.05.2024 |

Oletteko intuitiivisesti tienneet, että teidät tullaan valitsemaan? Vai oletteko viimeiseen asti joutuneet jännittämään kovasti?

Kertokaa positiivisista hakuprosesseista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänitin viimeiseen asti ja olin hirveän stressaantunut. Kävin kaikki kauhuskenaariot läpi. Sain työpaikan silti.

Vierailija
2/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on vaan pummeja sori siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

HIV-testi tuli positiivisena

Vierailija
4/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu

HIV-testi tuli positiivisena

haista vit tu

Vierailija
5/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kerrassaan hienoja vastauksia täällä. Ehkä kertoo siitä, millaisia ihmisiä täällä on

Vierailija
6/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä on vaan pummeja sori siitä

Kiitos ilmoituksestasi, mutta tässä ei nyt kysytty, onko Pekan kotona pummeja.

Vierailija
7/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisikohan tähän asiallisia vastauksia, kiitos.

Vierailija
8/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen opiskelija ja pääsin kesäksi yhteen alaani sivuavaan projektiin töihin. Hakuprosessi oli nopea, koska työntekijää etsittiin aika lyhyellä varoitusajalla, enkä onneksi joutunut jännittämään viikkokausia. Oli kyllä sellainen hyvä tunne koko ajan, mutta en tiennyt miten montaa muuta ihmistä haastateltiin, ja jännitin siihen asti, että tuli ilmoitus valinnasta. 

Mulla oli vielä takana varsin epäonnistunut kevät työnhaun suhteen ja tämä homma oli oikea oljenkorsi. 

Vierailija
9/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne positiiviset tulokset ovat aina tulleet nopeasti, negatiivisilla kestää. Ja muutaman kerran on käynyt niin, että haastattelussa sanotaan, että soitetaan molemmat tulokset henkilökohtaisesti, mutta kuitenkin negatiiviset on tulleet meilillä. Joskus nekin on tulleet puhelimitse, kuten luvattu.

Vierailija
10/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ävrittänyt omat epäonnistumiset tätä uskomista. En siis usko itseeni kun odotan, että kaikki menee päin vit tua. No, olen silti onnistunut jossakin, ja päässyt töihin jne.

Vierailija
11/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne positiiviset tulokset ovat aina tulleet nopeasti, negatiivisilla kestää. Ja muutaman kerran on käynyt niin, että haastattelussa sanotaan, että soitetaan molemmat tulokset henkilökohtaisesti, mutta kuitenkin negatiiviset on tulleet meilillä. Joskus nekin on tulleet puhelimitse, kuten luvattu.

Its odotan tietoa apurahoista, eikä niistä todellakaan tule päätökset noepasti vaan kaikille ilmoitetaan samaan aikaan.

Vierailija
12/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen jännittänyt loppuun asti. Vaikka jotain intuitiota tai jopa syytä toiveikkuuteen olisikin, on ainakin omalla alallani syytä jännitykseenkin silti. Twi ehkä juuri silloin - muulloinhan voi olla melko varma, että ei nyt ainakaan tärppää.

Vierailija
14/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen jännittänyt loppuun asti. Vaikka jotain intuitiota tai jopa syytä toiveikkuuteen olisikin, on ainakin omalla alallani syytä jännitykseenkin silti. Twi ehkä juuri silloin - muulloinhan voi olla melko varma, että ei nyt ainakaan tärppää.

Sama. Olisi outoa jos itsevarmana odottaisi jotain tietoa.

Vierailija
15/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä odotan vastausta työpaikkahakemukseen ja opiskelivalintaan pääsykokeiden jälkeen. Kumpikin olisi ammatillisia toiveiden täyttymisiä. En kuitenkaan suhtaudu mihinkään itsestäänselvyytenä vaikka etenkin toive hakemastani opintopaikasta on tällä hetkellä ainoa mikä motivoi aamuisin nousemaan sängystä, lähtemään lenkille ja pitämään elämän edes jollakin tasolla raiteillaan. 

Muuttuisiko lopputulema, jos olisin varma valituksi tulemisesta? Tiedäpä häntä. Valinta on nyt joka tapauksessa lautakunnan käsissä.

Vierailija
17/17 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan. Talous meni vähän kuralle tai enemmänkin kun otin riskin ja panostin siihen, että pääsen sisälle ja pääsin. Nyt on ihan outo olo, hirveesti duunia mutta jotenkin sellainen tuotteliaan ihmisen stamina päällä en osaa oikein kuvailla kun viime vuodet on olleet ihan hirveät ja sitten sai tällaisen mahdollisuuden. Elämä yllättää.