Teinisarja Skam
Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D
Kommentit (2202)
Ai kamala :D Näin unta missä oltiin Evenin kanssa sängyssä, ja multa oli paita lähdössä pois ja koskettelu oli muutenkin sellaista, ettei mitään jää arvoituksien varaan. Pahinta tässä on se, että eikö nuo pojat ole suunnilleen alaikäisiä :D Ei kovin paljon mua nuorempia, mutta tässä vaiheessa paha ikäero edes unessa tapahtuvalle säpinälle.
Jos P-Chris ja Eva on oikeasti yhdessä, olen vähän pettynyt. Eva kannusti sitä Chrisin tyttöystävää jättämään Chrisin, koska C on pettävä paskiainen. Nyt yhtäkkiä Eva on ihan iih ihana mies ihanaa <3 Aika köyhää käsikirjoittajalta kirjoittaa nätit tytöt ja suositut pojat yhteen.
Sama häiritsi Williamissa. Miksi Noora halusi jonkun tippuritarinoiden päähenkilön itselleen? Vaikka joku olisi kuinka komea ja lopulta ihana, en haluaisi jotain yleistä hu0raa itselleni. William oli muutenkin sellainen, noh, tuli vähän Twilight mieleen :D Ihme kontrolloija ja Noorakin sanoi, että painostit minua. Niin yhtäkkiä William olikin ihku. Jaa. Olihan ne söpöjä yhdessä, kaksi kaunista ihmistä, mutta jotenkin silti petyin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ollut kiinnostavaa (kuten joku jo kirjoitti), miten sarjan hahmot on aina vähän erilaisia, riippuen kenen näkökulmasta sarjaa sillä hetkellä seurataan. Ihmettelin pitkään miksi Eva vaikutti 2.kaudella niin oudolta ja erilaiselta, mutta sehän oli todennäköisesti se, miltä Eva vaikutti Nooran silmin. Evan omassa kaudessa näkyi se herkkyys ja tunteellisuus, mitä ei ehkä näy ulospäin muille.
Häiritseekö muuten ketään muuta, että Ylellä ei ole melkein ollenkaan suomennettu noita tekstareita? Jotenkin tosi huonoa käännöstyötä, noita tekstareita kun on tosi paljon ja tuntuvat antavan aika oleellista uutta tietoa. Jäi joissakin asioissa vähän "pihalle" kun ei jaksanut alkaa itse pausettamaan ja kääntämään sanakirjan kanssa.
Minä pausetin ja käänsin. Ja asioita oikeasti tajusi vähän paremmin, kun luki myös tekstarit. Laitoin YLElle palautetta asiasta, mutta ei sieltä ole kukaan vastannut. Laittakaa muutkin? Että tuleviin kausiin saataisiin tekstaritkin suomennettua. Yleensähän jos puheen aikana suomennetaan jokin teksti, se tulee esimerkiksi yläkulmaan. Miksiköhän suomentaja on päättänyt jättää suoraan tekstarit pois?
Tuo 21:21 ja nämä uskontoteoriat täällä; jos googlettaa "bible 21:21" tulee paljon tekstiä joka kertoo tyyliin, jos vain uskot niin... Ja monta kertaa toistuu sana even :D
"I tell you the truth, if you have faith and don't doubt, you can do things like this and much more. You can even say to this mountain, 'May you be lifted up and thrown into the sea,' and it will happen." On yksi Raamatun 21:21 lauseista.
Toinen on
Proverbs 21:21
"Whoever pursues righteousness and love finds life, prosperity[a] and honor."
Genesis 21 on "the birth of Isaac". Ehkä sarjan tekijä on oikeasti näin ovela tai sitten tämä on sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala :D Näin unta missä oltiin Evenin kanssa sängyssä, ja multa oli paita lähdössä pois ja koskettelu oli muutenkin sellaista, ettei mitään jää arvoituksien varaan. Pahinta tässä on se, että eikö nuo pojat ole suunnilleen alaikäisiä :D Ei kovin paljon mua nuorempia, mutta tässä vaiheessa paha ikäero edes unessa tapahtuvalle säpinälle.
No ei huolta, eikö Evenin näyttelijä Henrik Holm oo 21-22v? :D Muistelisin että se on useamman vuoden vastanäyttelijäänsä vanhempi ja Tarjei on syntynyt 1999.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei huolta, eikö Evenin näyttelijä Henrik Holm oo 21-22v? :D Muistelisin että se on useamman vuoden vastanäyttelijäänsä vanhempi ja Tarjei on syntynyt 1999.
Ai, hyvä jos on! :D Sitten se olisi mua peräti vuoden tai kaksi vanhempi. Vaikuttikin itseasiassa vähän vanhemmalta kuin Tarjei. Eli voin muistella tuota unta hyvällä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, hyvä jos on! :D Sitten se olisi mua peräti vuoden tai kaksi vanhempi. Vaikuttikin itseasiassa vähän vanhemmalta kuin Tarjei. Eli voin muistella tuota unta hyvällä :)
Pikainen googletus antoi Henrikin synttäripäiväksi 12.2.1995.
Katsoin Vilden näyttelijän Ulrikken instasta tuon perseheilutusvideon ja oikeasti, eka sana mikä tuli mieleen oli myötähäpeä. Mitä ihmettä??
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005089055.html
IS uutisoi :) Moniko menisi katsomaan jos näyttelijät tulisivat Suomeen käymään..? :D
siis onks tää joku 2000-luvulla syntyneiden Skins?
Vierailija kirjoitti:
IS uutisoi :) Moniko menisi katsomaan jos näyttelijät tulisivat Suomeen käymään..? :D
Hahhaa. TUNNUSTAKAA: Kuinka monesta katselukerrasta pelkästään tämän ketjun kirjoittelijat ovat vastuussa? :D :D
Testaa, mikä Skam-hahmo olet:
https://www.qzzr.com/c/quiz/305854/which-skam-character-are-you
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaa. TUNNUSTAKAA: Kuinka monesta katselukerrasta pelkästään tämän ketjun kirjoittelijat ovat vastuussa? :D :D
Mä ainakin enemmästä kun kehtaan myöntää :D
Vierailija kirjoitti:
Noora :D
Vierailija kirjoitti:
William 😂
Apua noi paidat!! Onko tää oikeesti jo näin.. Massaa! Uusi Twilight tms
Mä oon Vilde 😀 outoa koska melkeimpä inhoon sitä sarjassa.. Sentään onneks en oo Noora se on mun mielestä melkein ärsyttävin noista hahmoista just sellanen "liian täydellinen"
Alkas pian se neljäs kausi, ei jaksa odottaa!!