Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinisarja Skam

Vanhahölmö
09.01.2017 |

Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D

Kommentit (2202)

Vierailija
441/2202 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko muuten huomannu, että sarjassa on tavalla tai toisella mainittu kaikki muut pohjoismaat paitsi Suomi? Se Islantilainen maustesekoitus ainakin, Tanska-keskustelun kaikki hotellissa muistaa ja lisäksi Ruotsi ja Tukholma useissa yhteyksissä. Uskon siis, että Suomikin tulee saamaan osansa ja toivon, että esim. Noora oisi nimensä perusteella puoliksi suomalainen. Olisi kiva kuulla jotenkin sarjassa Suomi-yhteys. Lisäksi tuo näyttelijöiden vierailu Suomeen ois huippu!

Vierailija
442/2202 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä määrä Skam-tuotteita myynnissä redbubble- sivustolla. Mä en pysty laittaa linkkiä, sori..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2202 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005089055.html

IS uutisoi :) Moniko menisi katsomaan jos näyttelijät tulisivat Suomeen käymään..? :D 

Mä käsitin, että sarjan näyttelijöitä on aika lailla suojeltu kotimaassa medialta. Eli haastatteluita ei juurikaan ole annettu. Tuntuisi vähän oudolta, että sitten neuvoteltaisiin kuitenkin mediakiertueesta muissa maissa... Saas nähdä, onnistuuko moinen!

Vierailija
444/2202 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin rakastan tuota miten norjalaiset ääntää ei-sanan. "Naiii!" :D Varsinkin Nooran sanomana se tulee aina niin sydämestä.

Vierailija
445/2202 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuo Noora-paidat loppui jo! Tunti sitten ei ollut vielä saatavilla ja nyt on jo loppu!

Vierailija
446/2202 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nuo Noora-paidat loppui jo! Tunti sitten ei ollut vielä saatavilla ja nyt on jo loppu!

Whaat :D en olisi ostanutkaan, mutta onpa jännä

Vierailija
447/2202 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jotenkin rakastan tuota miten norjalaiset ääntää ei-sanan. "Naiii!" :D Varsinkin Nooran sanomana se tulee aina niin sydämestä.

Ikke on mun mielestä kans ihana! :) Siinä on niin suuri painoitus..

Vierailija
448/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Noora- paidat ja toiset valkeat tekstillä olevat loppui jo päivällä. Vielä on xs koossa allt er love-paitaa, siitäkin muut koot menneet. Hassu, kun ensin loputtua tuli se tulossa pian teksti, niin luulin että niitä paitoja olisi tulossa lisää ja sitten ne hävisikin kokonaan. Mutta pakko sanoa, että aika yllättynyt olin miten nopeaa ne meni :D

Vierailija
449/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollainen paita ei olisi kauhean vaikea teettääkään. Eikös noissa ollut pelkkä Team Noora -teksti? Muistan joskus nuorempana teetettiin kaverin kanssa omat bändipaidat, kun ei oltu tyytyväisiä bändin virallisten T-paitojen esteettiseen lookkiin. Ei se muistaakseni hirveän kallista ollut, vaikka niissä oli ihan kunnon kuva ja olipahan uniikit.

Katselin jotain Skam-paitoja, jossa oli päähenkilöiden kuvia kukkaseppeleet päässä. Ne olivat oikeasti aika hienoja.

Vierailija
450/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
451/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuollainen paita ei olisi kauhean vaikea teettääkään. Eikös noissa ollut pelkkä Team Noora -teksti? Muistan joskus nuorempana teetettiin kaverin kanssa omat bändipaidat, kun ei oltu tyytyväisiä bändin virallisten T-paitojen esteettiseen lookkiin. Ei se muistaakseni hirveän kallista ollut, vaikka niissä oli ihan kunnon kuva ja olipahan uniikit.

Katselin jotain Skam-paitoja, jossa oli päähenkilöiden kuvia kukkaseppeleet päässä. Ne olivat oikeasti aika hienoja.

Missä noita kukkaseppele-paitoja on myynnissä?

Vierailija
452/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä noita kukkaseppele-paitoja on myynnissä?

Tais olla siellä samassa redbubble.comissa, missä joku jo mainitsikin olevan laajan valikoiman Skam-paitoja.

Vierailija
453/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
454/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät naiivit ihmiset alkako ostelemaan T-paitoja ja käyttämään rahaa tähän typerään, ohimenevään Skam-trendiin. Kohta hype on jo ohi :)

Vierailija
455/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt hyvät naiivit ihmiset alkako ostelemaan T-paitoja ja käyttämään rahaa tähän typerään, ohimenevään Skam-trendiin. Kohta hype on jo ohi :)

Aikuinen saa päättää omista rahoistaan.

Vierailija
456/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jollakin vastuuttomalla perheenäidillä tosiaan menee kommenttini tunteisiin, kun ressukka joutuu niitä kylmä hiki otsalla poistattamaan :)

Vierailija
457/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitäpä sitä ylipäänsä kannattaa koskaan tehdä, kuollaanhan sitä kumminkin. Eiköhän ole ihan minun oma asiani mitä rahoillani teen. 

Vierailija
458/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitäpä sitä ylipäänsä kannattaa koskaan tehdä, kuollaanhan sitä kumminkin. Eiköhän ole ihan minun oma asiani mitä rahoillani teen. 

Vaatii kyllä taitoa ottaa nokkiinsa ja loukkaantua viestistäni.

Vierailija
459/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse hieman naiivi ihminen. Koita pärjätä elämässä.

Vierailija
460/2202 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla itse hieman naiivi ihminen. Koita pärjätä elämässä.

Jaa, milläs perusteella minä olen naiivi? Tiedätkö edes, mitä kyseinen sana tarkoittaa? Tuskinpa, kun ketjun keski-ikä on 16v. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi