Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinisarja Skam

Vanhahölmö
09.01.2017 |

Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D

Kommentit (2202)

Vierailija
241/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun piti katsoa tänään ykköskautta uudelleen, mutta sen sijaan olen vain katsellut mun kolmoskauden lempparikohtia ties kuinka monetta kertaa :D

Mitkä on sun lempparikohtia?

Se kohta on ihana, kun Isak kertoo Jonakselle Evenistä, samoin se kun ne pojat on Isakilla etkoilla ja miettii, mitä Isak tekstaa Evenille. Plus se jakson loppu, kun Even tulee. Sitten se O helga natt-kohta, sekä se Gabrielle-kohta.  Ja se viitosjakson alku, kun Isak ja Even vaan makaa siinä sängyllä ja juttelee. Ja se, kun Sana ja Isak juttelee homoudesta, tai siis se kun Sana sanoo olleensa väärässä. Varmaan unohdin monta kohtaa :D 

Mistä kohdista sä tykkäät?

Vierailija
242/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun piti katsoa tänään ykköskautta uudelleen, mutta sen sijaan olen vain katsellut mun kolmoskauden lempparikohtia ties kuinka monetta kertaa :D

Se kohta on ihana, kun Isak kertoo Jonakselle Evenistä, samoin se kun ne pojat on Isakilla etkoilla ja miettii, mitä Isak tekstaa Evenille. Plus se jakson loppu, kun Even tulee. Sitten se O helga natt-kohta, sekä se Gabrielle-kohta.  Ja se viitosjakson alku, kun Isak ja Even vaan makaa siinä sängyllä ja juttelee. Ja se, kun Sana ja Isak juttelee homoudesta, tai siis se kun Sana sanoo olleensa väärässä. Varmaan unohdin monta kohtaa :D 

Ainiin, Isakin ja Eskildin välisistä keskusteluista tykkään myös! Ja se on ihana, kun Isakin äiti laittoi sen viestin että tulee rakastamaan Isakia aina <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin toisen kauden loppubileitä katolta, jolloin Eskild ja Isak tuntevat toisensa mitä muut ei tiedä. Ensin katsoin että hyvin Eskildillä pitää pokka kun heitä Noora esittelee toisillensa. Ja kyllä pitääkin pokka, mut kun oikean juonen kuvion tietää, mä huomasin nopeat vilkaisut useasti Isakiin ennen kuin kättelevät.

Sitten joku alkaa vinoilemaan jotain Eskildille ja Noora kettuilee kans. Eskild oli saanut poskihoitoa. Isak hymyilee seuraavassa kuvassa niin että tuntuu posket repeevän.. Eskild vaihtaa puheenaihetta ja ei katso Isakiin päin ollenkaan..

Vierailija
244/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisille tämä on teidän mielestä suunnattu? Suosittelisitteko 13v:lle?

Kyllä suosittelisin.

Sarjassa on seksiä, huumeita ja juomista sekä hahmot täysikäisyyden kynnyksellä, miten nuo aiheet on muka sopivia 13 vuotiaalle? 

Vierailija
245/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, Isakin ja Eskildin välisistä keskusteluista tykkään myös! Ja se on ihana, kun Isakin äiti laittoi sen viestin että tulee rakastamaan Isakia aina <3

Ihan nuita samoja. Ei pysty pistää järjestykseen, ku kaikki niin ihania.. 😊

Vierailija
246/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

You tubesta muuten löytyy Skamin playlist. 160 biisiä siin on että kuunneltavaa riittää.. :D

Vierailija
247/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You tubesta muuten löytyy Skamin playlist. 160 biisiä siin on että kuunneltavaa riittää.. :D

Löytyy myös spotifysta: SKAM- NRK P3 (official playlist)  :)

Vierailija
248/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden mielestä Isak ja Even oikeasti kuumia yhdessä? Alkoi itseäkin kuumottaa kun katsoin esim sen hotellikohtauksen. :D

Vierailija
249/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muiden mielestä Isak ja Even oikeasti kuumia yhdessä? Alkoi itseäkin kuumottaa kun katsoin esim sen hotellikohtauksen. :D

No hei haloo, todellakin! Ne on niin pirun himoissaan toisistaan, että huhhuh.

Vierailija
250/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Ja olen 23-vuotias hetero :D haluan tollaisen samanlaisen rakkauden!

Vierailija
251/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luuletko että kaikki biisit on tehty sarjaa varten vai? Urpo? ANKKA!

Ööh en mä ainakaan luule? Ne on kaikki kappaleet, mitä siinä sarjassa soi taustalla. Ei kai kukaan ole väittänyt, että ne on jotain sitä sarjaa varten tehtyjä biisejä?

Vierailija
252/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo ANKKA-huutelija on 😂 vai enkö tajua jotain

Vierailija
253/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku typerä, joka haluaa saada tämänkin keskustelun poistoon. Paras olla välittämättä siitä. 

Vierailija
254/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spämmää ketjua. Ei ilmeisesti saa omilla aloituksillaan huomiota, niin tulee muihin ketjuihin mellastamaan. Sama tyyppi tais sekoilla täällä eilenkin.

Vierailija
255/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku typerä, joka haluaa saada tämänkin keskustelun poistoon. Paras olla välittämättä siitä. 

Kannattaa ilmoittaa modelle asiattomaksi ja laittaa viestiä:

spämmääjä, poista viesti älä ketjua.

Vierailija
256/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on ehkä se, kun Isak ja Even on Evenin kotona, istuskelee ikkunalaudalla ja tekee niitä leipiä. Samoin tuo kun Isak kertoo Jonakselle Evenistä. Sit pikkujoulut, kun pojat hengailee siellä keittiössä. Ja se vitosjakson alku. Ja Isakin ja Eskildin jutustelut. Ja se vikan jakson alku, kun Even herää Isakin luota. Ja tosi moni muu. Ois varmaan helpompi luetella niitä vähemmän lemppareita (/merkityksettömiä) kohtauksia.

Vierailija
257/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikki on ehkä se, kun Isak ja Even on Evenin kotona, istuskelee ikkunalaudalla ja tekee niitä leipiä. Samoin tuo kun Isak kertoo Jonakselle Evenistä. Sit pikkujoulut, kun pojat hengailee siellä keittiössä. Ja se vitosjakson alku. Ja Isakin ja Eskildin jutustelut. Ja se vikan jakson alku, kun Even herää Isakin luota. Ja tosi moni muu. Ois varmaan helpompi luetella niitä vähemmän lemppareita (/merkityksettömiä) kohtauksia.

Oih, mä unohdin ton leipäkohdan kokonaan! Se on ihana! Ja se ikkunalaudalla istuskelu, ne katseet! Ja sitten unohdin sen, kun Isak ja Magnus juttelee siitä, miten Magnuksen äidillä on myös se kaksisuuntainen ja että ei se ole hullu. Helpompaa tosiaan olisi listata ne kohdat, joista ei pidä :D

Vierailija
258/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se leipientekoepisodi on kyllä niiiin täynnä flirttiä, että ihan punastuu katsellessa. Se oikeasti tuntuu kuin Even olisi jo siinä vaiheessa pettänyt Sonjaa.

Minusta ihana kohtaus on myös sen Evenin maanisen episodin jälkeen kun Isak katselee nukkuvaa Eveniä, peittelee tämän ja Even näyttää siinä yhtäkkiä niin pieneltä.

Se voileipäkohtaus kahvilassa on myös hyvä. Siinä vasta toisella kertaa katsoessa tajusin, kuin paha paikka se erossaolo olo Evenille. Ekalla kertaa kun ei tiennyt, että Even pysyttäytyi erossa, koska pelkäsi Isakin muuten laittavan täysin välit poikki jos saa tietää tämän sairaudesta. Mua jäi vaivaan, että olisko Even kertonut siinä vaiheessa Isakille totuuden, jos Isak ei olis lähtenyt litomaan. Kyllähän se siinä vähän nieleskeli siihen malliin, että olisi halunnut jotenkin selittää käytöstään...

Hauska kohtaus on se, kun Isak marssii kouluun ja taustalla soi "You can hate me now, but I won't stop now", ja Isak on niin täynnä uhmaa ettei katsele ollenkaan ympärille. Ja tomps, sit se yks tyyppi tulee päälle hihkaisten, että katopa kuule etees ja Isakin pasmat menee ihan sekaisin. Se siitä upeasta sisääntulosta.

Vierailija
259/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoskaudella on kivasti ympätty paljon Romeo ja Julia -leffasta vertauskuvia pitkin poikin kautta. Uima-allaskohtaus, nenien yhteen hierominen, kirkon loistevalot... Ja tietty katsojakin alkaa luulla, että voi ei, tässä tulee olemaan traaginen loppu ja Even tekee lopussa itsemurhan. Mutta oikeastaan meillehän annettiin myös lopusta vinkki siinä hotellipätkässä kun Even puhelee maanisessa vaiheessaan, että Isak (+katsojat) luulee viittauksen olevan Romeosta ja Juliasta, vaikka todellisuudessa viittaus onkin Pretty Womanista eli päähenkilöt pelastavat toinen toisensa (I'll safe you right back). Even pelastaa Isakin (valheelliselta elämältä) ja Isak pelastaa Evenin takaisin.

Vierailija
260/2202 |
05.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kohta on myös ihana, kun Isak ja Even melkein suutelee, mutta Nooran saapuminen keskeyttää heidät. Pidätin oikeasti hengitystäni kun odotin että ne suutelee, ja sitten olin ihan eiii :D ja sitten olin ihan mitääh, kun näin Nooran!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi