Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinisarja Skam

Vanhahölmö
09.01.2017 |

Tääl 3-kymppinen mamma kehtaa anonyyminä myöntää seuraavansa Skam-sarjaa ja oon niin koukussa! Katoin kaks ekaa kautta ku ne löyty Areenasta ja kolmonenki löytyy google drivesta englanninkielisellä tekstityksellä, joten sen pariin seuraavaksi. Onko täällä muita sarjaa seuraavia? Tunnustakaa! :D

Kommentit (2202)

Vierailija
2161/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yousef on seurannut FB:ssa Sanan tykkäyksiä ja laittoi screenshotin yhdestä Sanan tykkäyksestä viestinä kehottaen Sanaa vastaamaan hänelle "stalkkeri". Viitaten siis heidän aikaisempaan inside-läppään.

Mites se muuten sit toimii, kun Sana tykkäs myös instassa Evakin kuvasta. Saako FB:n ja instan jotenkin yhdistettyä siten, että Yousef pystyy näkemään FB:n kautta myös Sanan instatykkäykset. Kumpaakaan en siis käytä, joten ei ole itsellä tietoa, miten toimii... Eli onko mahdollista, että Yousef on saanut tietää myös tuosta yhteydestä Eveniin, kun on stalkannut Sanan liikkeitä FB:ssa?

Ei näy tykkäykset facebookiin

Vierailija
2162/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli minusta aika iso tunteiden osoitus Yousefilta Sanalle, kun tämä otti syyt niskoilleen löytyneestä viinapullosta. Tuon takia Yousef luultavasti menetti arvostusta Sanan vanhempien silmissä, ja ei ehkä saa enää viettää aikaa Bakkoushien kotona samalla tavalla kuin ennen. Edellisinä lauantaina on näytetty, että Yousef on Eliaksen kotona. Nyt ei tullut mitään klippiä Bakkoushien luota lauantaina. Mietin, onko Yousefia nyt sitten tosiaan kielletty tulemasta heille. Mehän ei tiedetä, mitä Sanan vanhemmat sanoivat Yousefille sen jälkeen, kun Sana pakeni paikalta. Mutta selvää oli, että he eivät hyväksyneet lainkaan alkoholin tuomista kotiinsa ja Yousef tiesi tämän. Yousef oli siis heidän silmissään käyttäytynyt todella epäkunnioittavasti tuodessaan pullon heidän kotiinsa. Yousef oli jälleen valmis uhraamaan omien ystävien seuran Sanan takia. Eikä välttämättä edes miksikään lyhyeksi aikaa.

Ei asialla ole Yousefille väliä, koska hän ei itse ole uskovainen. Yousefilla nyt vaan sattuu olemaan muslimiystäviä, joiden uskonnollisuuden hän hyväksyy. Päinvastoin kuin ystävät hänet kaikkine ominaisuuksineen (lue:vanhemmat). Voivathan nuoret viettää aikaa yhdessä muualla kuin perheen kotona. 

Eiköhän jokaiselle ihmiselle, joka haluaa olla kohtelias ja ajattelevainen muita ihmisiä kohtaan ole väliä, jos loukkaa tai kohtelee epäkunnioittavasti ihmisiä, joita oletettavasti arvostaa. Uskon, että Yousef kuitenkin haluaa olla hyvissä väleissä kaverin vanhempien kanssa. Mikään ei ole tähän mennessä osoittanut, että hän olisi ihminen, joka vähät välittää siitä, miten muita ihmisiä kohtelee. Pikemminkin juuri päinvastoin. Vaikuttaa kovin huomioon ottavaiselta.

Varmasti haluaa. Mutta on epäreilua, että vain Yousef (tai muut ei-uskovaiset) hyväksyy kaikki Sanan vanhempien (tai ylipäänsä uskovaisten) arvot, mutta uskovaiset ei hyväksy ei-uskovaisten arvoja / tekoja. Pätee uskonnosta riippumatta.

Eihän esim. Sana tai pojat ole kieltäneet tyttöjä juomasta heidän aikanaan, vaikka itse eivät juo. Eli hyväksyvät, että toiset tekevät toisin, kuin he itse. Nyt oltiin Sanan vanhempien kotona. Totta kai siellä käyttäydytään, kuten Sanan vanhemmat toivovat.

Tuli muuten mieleen, että siinä ekan jakson kohtauksessa, missä Balloon-pojat ja tytöt kävelevät kohti bileitä, niin eikös Mikael muuten juo tyttöjen viinipullosta?

Tämän siis siksi nostan esille, kun monet ovat somessa parittaneet Sanaa ja Mikaelia yhteen lopullisena parina. Ja nyt vielä enemmän, kun paljastui, että Yousef ei ole muslimi. Mietin vain, että onko Mikaelkaan muslimi, vai eikö vain jaa tätä juomattomuutta Sanan kanssa? Yousefhan taas jakaa juomattomuuden Sanan kanssa, vaikkei olekaan muslimi.

Tuskin sanoisi juovansa Sanan vanhemmille vaikka joisikin.

Mä mietin tätä samaa! Onko jossain muussakin kohtaa todettu, ettei Yousef juo, vai onko se vaan tuosta otettu? koska se, ettei sitä kaverin vanhemmille myönnetä ei välttämättä tarkoita mitään 👀

No ainakin itse tosiaan tarkkailin sitä metro- ja katukävelykohtausta, ja kuka juo ja kuka ei. Ja siinä mun mielestä kukaan muu pojista ei juonut paitsi Mikael. Eli ajattelin, etteivät muut sitten juo alkoholia. Mikael kuitenkin näytettiin takaa aika läheltä juomassa, joten jäin miettimään, oliko se jostain syystä tarkoituskin tuoda esille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2163/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli minusta aika iso tunteiden osoitus Yousefilta Sanalle, kun tämä otti syyt niskoilleen löytyneestä viinapullosta. Tuon takia Yousef luultavasti menetti arvostusta Sanan vanhempien silmissä, ja ei ehkä saa enää viettää aikaa Bakkoushien kotona samalla tavalla kuin ennen. Edellisinä lauantaina on näytetty, että Yousef on Eliaksen kotona. Nyt ei tullut mitään klippiä Bakkoushien luota lauantaina. Mietin, onko Yousefia nyt sitten tosiaan kielletty tulemasta heille. Mehän ei tiedetä, mitä Sanan vanhemmat sanoivat Yousefille sen jälkeen, kun Sana pakeni paikalta. Mutta selvää oli, että he eivät hyväksyneet lainkaan alkoholin tuomista kotiinsa ja Yousef tiesi tämän. Yousef oli siis heidän silmissään käyttäytynyt todella epäkunnioittavasti tuodessaan pullon heidän kotiinsa. Yousef oli jälleen valmis uhraamaan omien ystävien seuran Sanan takia. Eikä välttämättä edes miksikään lyhyeksi aikaa.

Ei asialla ole Yousefille väliä, koska hän ei itse ole uskovainen. Yousefilla nyt vaan sattuu olemaan muslimiystäviä, joiden uskonnollisuuden hän hyväksyy. Päinvastoin kuin ystävät hänet kaikkine ominaisuuksineen (lue:vanhemmat). Voivathan nuoret viettää aikaa yhdessä muualla kuin perheen kotona. 

Eiköhän jokaiselle ihmiselle, joka haluaa olla kohtelias ja ajattelevainen muita ihmisiä kohtaan ole väliä, jos loukkaa tai kohtelee epäkunnioittavasti ihmisiä, joita oletettavasti arvostaa. Uskon, että Yousef kuitenkin haluaa olla hyvissä väleissä kaverin vanhempien kanssa. Mikään ei ole tähän mennessä osoittanut, että hän olisi ihminen, joka vähät välittää siitä, miten muita ihmisiä kohtelee. Pikemminkin juuri päinvastoin. Vaikuttaa kovin huomioon ottavaiselta.

Varmasti haluaa. Mutta on epäreilua, että vain Yousef (tai muut ei-uskovaiset) hyväksyy kaikki Sanan vanhempien (tai ylipäänsä uskovaisten) arvot, mutta uskovaiset ei hyväksy ei-uskovaisten arvoja / tekoja. Pätee uskonnosta riippumatta.

Eihän esim. Sana tai pojat ole kieltäneet tyttöjä juomasta heidän aikanaan, vaikka itse eivät juo. Eli hyväksyvät, että toiset tekevät toisin, kuin he itse. Nyt oltiin Sanan vanhempien kotona. Totta kai siellä käyttäydytään, kuten Sanan vanhemmat toivovat.

Tuli muuten mieleen, että siinä ekan jakson kohtauksessa, missä Balloon-pojat ja tytöt kävelevät kohti bileitä, niin eikös Mikael muuten juo tyttöjen viinipullosta?

Tämän siis siksi nostan esille, kun monet ovat somessa parittaneet Sanaa ja Mikaelia yhteen lopullisena parina. Ja nyt vielä enemmän, kun paljastui, että Yousef ei ole muslimi. Mietin vain, että onko Mikaelkaan muslimi, vai eikö vain jaa tätä juomattomuutta Sanan kanssa? Yousefhan taas jakaa juomattomuuden Sanan kanssa, vaikkei olekaan muslimi.

Tuskin sanoisi juovansa Sanan vanhemmille vaikka joisikin.

Mä mietin tätä samaa! Onko jossain muussakin kohtaa todettu, ettei Yousef juo, vai onko se vaan tuosta otettu? koska se, ettei sitä kaverin vanhemmille myönnetä ei välttämättä tarkoita mitään 👀

No ainakin itse tosiaan tarkkailin sitä metro- ja katukävelykohtausta, ja kuka juo ja kuka ei. Ja siinä mun mielestä kukaan muu pojista ei juonut paitsi Mikael. Eli ajattelin, etteivät muut sitten juo alkoholia. Mikael kuitenkin näytettiin takaa aika läheltä juomassa, joten jäin miettimään, oliko se jostain syystä tarkoituskin tuoda esille...

1.jakso, kohta 20.03

Vierailija
2164/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tarkistaa kolmannen kauden ajoitus sen Evenin tyttöystäväpaljastuksen jälkeen. Eli perjantaina Even paljasti Isakille, että hänellä on tyttöystävä. Ja keskiviikkona tapasivat vasta uudestaan ohimennen, kun Even palautti lippalakin Isakille poikien edessä. Ja sitten seuraavana viikonloppuna olivat neonbileet, jossa oli majortuijottelua.

Saataisko siis tänään jokin pieni videoklippi Yousanan kohtaamisesta?

Vierailija
2165/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä en kovin usein bongaa mutta nyt bongasin tuon että on kirjoitusvirhe tuossa Stephen Curryn nimessä :D

Vierailija
2166/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyse toisten ihmisten kodista. Jokainen saa itse päättää, mikä omassa kodissa on ok käytöstä ja mikä ei. Eikö vain?

Onko sillä lopulta väliä missä ollaan jos he eivät hyväksy juomista ollenkaan? Eivät he silloin hyväksy sitä tekevää ihmistä TÄYSIN missään paikassa. Ja juomisen kohdalla voi olla mikä tahansa asia joka ei ole uskonnon mukaista.

Ja ihan samalla lailla voidaan laittaa toiselle puolelle kuka tahansa muu ihminen ja hänen edustamansa arvomaailma. Onko ihminen, joka ei hyväksy lainkaan pettämistä, epäreilu muita ihmisiä kohtaan? Pitäisikö tällaisen ihmisen hyväksyä pettäminen, jotta muille ihmisille tulee parempi olo siitä, että he itse ovat pettäneet ja pettävät jatkossakin, eivätkä pidä sitä niin pahana asiana?

Ihmisillä nyt vain on erilaisia arvomaailmoja ja sen kanssa on pystyttävä elämään. Kaikkia ei voi painostaa elämään täysin toisten ajatusten mukaisesti. Jonkinlainen kompromissi on oltava mahdollinen. Tässä tapauksessa, Bakkoushit eivät puutu muiden juomiseen, muutoin kuin omassa kodissaan. Se, että he eivät halua kotonaan juotavan, ei poista kenenkään toisen oikeutta juoda alkoholia jossakin muualla, jos he niin haluavat.

Tämä on se juuri se pointti jota tarkoitan. Mä yleistän kohtauksen koskemaan yleisesti uskovaisten arvomaailmaa ja tapaa nähdä muut elämäntapansa ja vakaumuksensa ulkopuolella elävät ihmiset. 

Sen arvostuksen täytyy toimia molempiin suuntiin, myös uskovaisten on hyväksyttävä ei-uskovaisten tapa elää. Ei tarvitse tehdä samoin, mutta ymmärtää ja hyväksyä, että ihmiset on erilaisia. Uskonnollisuus ja sen asema ihmisen elämässä on valinta. Vaikka joku syntyy hyvin uskovaiseen perheeseen /yhteisöön, eivät he voi odottaa, että tämä henkilö on yhtä uskovainen kuin muut koko elämänsä ajan tai että uskonnosta kumpuavat arvot ja tavat olisivat heille kaikille yhtä tärkeitä. Tämä hyväksymisen tarve pätee musta mihin tahansa elämänalueeseen. Ei kukaan ihminen voi kontrolloida toista täysin, jokainen vastaa omista teoistaan ja kärsii niiden seuraukset. Ei se kuitenkaan silti tarkoita, että toisten on ne aina hyväksyttävä. Mutta on ymmärrettävä on ihmisillä erilaisia tapoja elää eri tilanteissa, syystä tai toisesta. 

Vierailija
2167/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on kyse toisten ihmisten kodista. Jokainen saa itse päättää, mikä omassa kodissa on ok käytöstä ja mikä ei. Eikö vain?

Onko sillä lopulta väliä missä ollaan jos he eivät hyväksy juomista ollenkaan? Eivät he silloin hyväksy sitä tekevää ihmistä TÄYSIN missään paikassa. Ja juomisen kohdalla voi olla mikä tahansa asia joka ei ole uskonnon mukaista.

Ja ihan samalla lailla voidaan laittaa toiselle puolelle kuka tahansa muu ihminen ja hänen edustamansa arvomaailma. Onko ihminen, joka ei hyväksy lainkaan pettämistä, epäreilu muita ihmisiä kohtaan? Pitäisikö tällaisen ihmisen hyväksyä pettäminen, jotta muille ihmisille tulee parempi olo siitä, että he itse ovat pettäneet ja pettävät jatkossakin, eivätkä pidä sitä niin pahana asiana?

Ihmisillä nyt vain on erilaisia arvomaailmoja ja sen kanssa on pystyttävä elämään. Kaikkia ei voi painostaa elämään täysin toisten ajatusten mukaisesti. Jonkinlainen kompromissi on oltava mahdollinen. Tässä tapauksessa, Bakkoushit eivät puutu muiden juomiseen, muutoin kuin omassa kodissaan. Se, että he eivät halua kotonaan juotavan, ei poista kenenkään toisen oikeutta juoda alkoholia jossakin muualla, jos he niin haluavat.

Tämä on se juuri se pointti jota tarkoitan. Mä yleistän kohtauksen koskemaan yleisesti uskovaisten arvomaailmaa ja tapaa nähdä muut elämäntapansa ja vakaumuksensa ulkopuolella elävät ihmiset. 

Sen arvostuksen täytyy toimia molempiin suuntiin, myös uskovaisten on hyväksyttävä ei-uskovaisten tapa elää. Ei tarvitse tehdä samoin, mutta ymmärtää ja hyväksyä, että ihmiset on erilaisia. Uskonnollisuus ja sen asema ihmisen elämässä on valinta. Vaikka joku syntyy hyvin uskovaiseen perheeseen /yhteisöön, eivät he voi odottaa, että tämä henkilö on yhtä uskovainen kuin muut koko elämänsä ajan tai että uskonnosta kumpuavat arvot ja tavat olisivat heille kaikille yhtä tärkeitä. Tämä hyväksymisen tarve pätee musta mihin tahansa elämänalueeseen. Ei kukaan ihminen voi kontrolloida toista täysin, jokainen vastaa omista teoistaan ja kärsii niiden seuraukset. Ei se kuitenkaan silti tarkoita, että toisten on ne aina hyväksyttävä. Mutta on ymmärrettävä on ihmisillä erilaisia tapoja elää eri tilanteissa, syystä tai toisesta. 

Mutta sähän et alkuperäisessä viestissä puhunut noin, vaan näit sen epäreiluksi, että esim. muslimi ei hyväksy juomista, koska silloin hän ei hyväksy alkoholia juovaa ihmistä täysin missään tilanteessa. Itse en siis näe asiaa näin. Voi olla, että joku ei oman arvomaailmansa perusteella hyväksy joitakin tiettyjä tekoja, (esim. juomista omassa kodissaan), mutta kyllä hän silti sen toisen ihmisen voi hyväksyä ja sen, että toinen tekee erilaisia valintoja. Mun mielestä edelleenkään tässä ei ole näytetty, että Bakkoushit kontrolloisivat muiden tekoja missään muualla kuin oman kotinsa piirissä. Eli ei ole todisteita siitä, että he eivät hyväksyisi toisilla ihmisillä toisenlaisia elämäntapoja ja valintoja. Tietysti Eliaksen ja Sanan käytös antaa ymmärtää, että heiltä nyt ainakin odotetaan tietynlaista käytöstä, varsinkin Sanalta. Mutta kohdistuuko se myös perheen ulkopuolisiin jäseniin, jotka eivät usko samoihin arvoihin ja muualla kuin heidän omassa kodissaan? Niin siitähän meillä ei ole mitään hajua.

Vierailija
2168/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mulla alkaa olla vähän blah-fiilis tän kauden suhteen. Ekan reilun viikon ajan olin vielä fiiliksissä, mutta nyt ei jaksa edes heti tsekata klippejä. Ehkä tää hidastempoinen klippi kerrallaan seuraaminen ei sovi mulle. Ekoista kausista kyllä tykkäsin.

Vierailija
2169/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi mulla alkaa olla vähän blah-fiilis tän kauden suhteen. Ekan reilun viikon ajan olin vielä fiiliksissä, mutta nyt ei jaksa edes heti tsekata klippejä. Ehkä tää hidastempoinen klippi kerrallaan seuraaminen ei sovi mulle. Ekoista kausista kyllä tykkäsin.

Mä luulin kans, että olisi hienoa seurata livenä, mutta tämä on oikeastaan aika nihkeetä. Jää koko ajan kaipaamaan lisäinfoa. Olisi hyvä, jos sitä matskua olisi paljon enemmän päivän aikana, niin ei tuntisi koko ajan vain odottelevansa ja odottelevansa...

Vierailija
2170/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pari klippiä päivään kuten myös chat keskusteluja myös sekä lisäks istaan kuvia useammin niin olis paljon parempi!

Vierailija
2171/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sä saat yleistää ja laittaa ihmisiä lokeroon, mutta itse et kestä, jos joku ei ole samaa mieltä sun kanssa?

Vierailija
2172/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kello on jo puol neljä, eli koulusta ei saatu ainakaan klippiä tänään.. :/

Vierailija
2173/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, kello on jo puol neljä, eli koulusta ei saatu ainakaan klippiä tänään.. :/

No mä ainakin toivon, että se lisää mahdollisuutta sen suhteen, että saadaan klippi, jossa on sekä Sana että Yousef!

Vierailija
2174/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa Yousef muuten on viestitellyt työajalla Sanalle. Lähettänyt viestin, odottanut kuumeiset kymmenen minuuttia saako vastausta. Sitten yrittänyt laittaa vähän huumoria peliin ja saada Sanan muistelemaan yhteistä sanailua, jos se vaikka saisi aikaan vastauksen. Mutta ei. Ei tule vastausta...

Kun muistaa, kuinka pitkältä se aika tuntui, kun Isak odotti Evenin vastausta, niin ei hemmetti, kyllä käy sääliksi Yousefia. Varmaan vatsassa kourii, kun miettii, mitä hittoa tuli sanottua ja miten voi sen perua tai korjata.

Miksei Sana vastaaaaaaa?

Vierailija
2175/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varmasti 95% heteronainen mutta pidän Evanin ja Iisakin roolisuorituksia rakastuneina ehkä maailman aidoimpina. Ja siitä heidät palkittiinkin. Jos kukaan on oikeasti ollut hullun rakastunut niin tuntee tuon. Iisakin roolin näyttelijä palkittiin Norjan vuoden parhaana miesnäyttelijänä. Siksi yhä Evak fan. Ei voi sille mitään.

Vierailija
2176/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä jaksossa on yleensä vähintään neljä klippiä, joten jos ei tänäänkään saada enempää päivitystä, niin voidaan sitten lohduttautua ainakin sillä, että saadaan luultavimmin ke to pe kaikkina päivinä uudet klipit... trying to stay positive

Vierailija
2177/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä jaksossa on yleensä vähintään neljä klippiä, joten jos ei tänäänkään saada enempää päivitystä, niin voidaan sitten lohduttautua ainakin sillä, että saadaan luultavimmin ke to pe kaikkina päivinä uudet klipit... trying to stay positive

Noo, ehkä Yousef yrittää vielä illalla saada Sanaa uudestaan vastaamaan, vaikkei klippiä tulisikaan...

Vierailija
2178/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klippi!

Vierailija
2179/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti muistuttaa ittelleni että tää on Skam joten kaikki saa kyllä onnellisen lopun tavalla tai toisella, mutta silti kirpasee tämmönen...

Vierailija
2180/2202 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua oikeesti surettaa ja sattuu tuon Yousefin puolesta. Tuo oli tosi kylmä veto. Luuleeko Sana, että Yousef on pelleilyt, vai mikä tuossa oli ideana? Kai Sana nyt tajuaa, että ei sille oikein voi mitään, jos ihastuu. Ja kyllähän Yousef tuon aika aikasessa vaiheessa otti esille, jos vasta silloin edellisenä lauantaina ensimmäisen kerran puhuivat keskenään... Ei saasta, mä oon niin pettynyt nyt kyllä tuohon Sanaan. Miksei voinut vastata ja vaikka nätisti sanoa, että haluaa pitää välimatkaa. Todella, todella tyly veto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi