Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä tämä mies pelleilee?!

Vierailija
09.01.2017 |

Aloin jutella kesällä yhden töistä tutun puolitutun kanssa toisinaan puhelimessa,mutta pääosin watsappissa. Meillä synkkaa todella hyvin ja aika pian jutustelu meni (miehen aloitteesta) niin sanotusti pikkutuhmaksi. Nyt puolen vuoden jälkeen mies tuli tapaamaan minua paikkakunnalleni, ollaan kyllä nähty tässä välissä työn merkeissä, mutta ei olla samassa kaupungissa töissä.
Meillä oli taivaallisen ihanaa kimpassa, vietettiin viikonloppu yksissä ja kemiat oli hillittömät eikä oikeastaan voitu pitää näppejä erossa toisistamme. Olin henkisesti varma, että tämä on se oikea.
Toisena tapaamispäivänä muutaman viinilasillisen jälkeen mies alkoi puhumaan siitä, että on haaveillut siirtyvänsä konsernissa mun paikkakunnalleni ja alkoi puhua yhteisestä tulevaisuudesta. Itse ehkä toppuuttelin vähän, koska aika äkkiä se tuli vaikka se imarteli. Miehellä tuntui olevan hyvin selkeät suunnitelmat johon minä liityin.
Viimeisenä yönä mä olin jo nukahtanut kun havahduin siihen, että mies kuiskii korvaani: Mä rakastan sua. Mä rakastan sua. Mä rakastan sua. Toisti sitä neljä kertaa ja piti silmiä kiinni koko ajan. Koko illan ja yön oli silitettävänä ja halusi olla kainalossa, kehui maasta taivaisiin minua jne. En vastannut mitään rakkauden tunnustukseen vaan silittelin, mutta mies itse oli melkoisessa tuiskeessa koska oltiin koko ilta istuttu ravintolassa syömässä ja juomassa viiniä. En vastannut siksi, koska en uskonut hänen tarkoittaneen sitä koska oli humalassa, ja arvelin ettei se muista kuitenkaan aamulla ja se olisi sitten mulle noloa.
Aamulla mies ei suurinpiirtein edes katsonut silmiin, oli poissaoleva ja tuntui lähinnä, että haluaa minusta eroon. Mainitsi vaan, ettei muista illasta mitään.
Meillä oli siis aivan ihana viikonloppu ja itse kuvittelin, että tuosta se lähtee meidän suhde... Lähdin pois hotellilta koska tuli paska fiilis, mies sanoi, että voidaanko nyt pitää tauko yhteydenpidossa. Laitoin viestin perään, että mulla oli aivan ihanaa ja en haluaisi taukoa, mutta mies sanoi, ettei tästä neuvotella, hän ei halua nyt olla tekemisissä, ja että hän on nyt aivan sekaisin ja haluaa miettiä asioita.
En tietenkään ole miestä riivannut, mutta laitoin viestin seuraavana päivänä, että olisi tietysti ihan kiva kuulla, että olinko niin huonoa seuraa, ettei mun kannata jäädä odottamaan. Mies sanoi, että et ollut, mutta haluan nyt olla rauhassa.
Mitä ihmettä tapahtui?? Jos mies olisi vaan sen yhden perässä, tuskin olisi ihan noin jäätävä ja sitten toisaalta jos olisi rakastunut, niin tuskin tekisi noin.. haluaako se minusta eroon? Sitä hän ei ole sanonut, mutta tällainen haamuttaminen on ihan hirveää. Itse olen ihan pihalla kaikesta, luulin että meillä meni kaikki tosi hyvin eikä mies todellakaan kännissä ollut koko aikaa, päivä vietettiin yhdessä ihan selvinpäin ja mies vaikutti tosi onnelliselta..Mielestäni en ole ansainnut tällaista kohtelua, mutta minkäs teen..
Antakaa mielipiteitä, mikä ihme miestä vaivaa ja onko teille tehty näin miesten taholta..?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku sitoutumiskammoinen? Säikähti omia tunteitaan? Ei ollut vakavissaan, tarkoitus oli vain pitää hauskaa mutta homma menikin ns liian pitkälle?

Vierailija
2/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko joku sitoutumiskammoinen? Säikähti omia tunteitaan? Ei ollut vakavissaan, tarkoitus oli vain pitää hauskaa mutta homma menikin ns liian pitkälle?

Sama tuli mieleen. Järki ja tunteet eivät aina kulje käsikädessä. Ja joskus vaan on helpompi paeta kuin kohdata ne tunteensa. Ja mitä voimakkaammin tuntee, sitä kovemmin se sattuu jos juttu menee ns. reisille. Itse olen tehnyt nuorempana tuota samaa, eli heittäydyin jääkuningattareksi ja otin etäisyyttä,jos huomasin rakastuvani. Ja sitä varmemmin ja voimakkaammin otin etäisyyttä , mitä enemmän tunsin, koska pelkäsin tulla satutetuksi. En siis luottanut siihen, että joku voisi oikeastikin välittää minusta. Tietenkin nuorena naisena tuohon vaikutti sekin, että hyvin paljon toitotetaa, miten miehet eivät oikeasti rakasta, vaan haluavat vain p*llua. Mutta voi mieskin olla epävarma naisen motiiveista ja tunteista. Varsinkin, jos on "tunnustanut rakkauttaan" ja toinen en ole vastannut mitään... Ehkä mies tarvitsee omaa aikaa kootakseen ajatuksensa. Ja jos ei miehestä kuulu pitkiin aikoihin ettekä törmää missään töiden kautta, niin kannattaa ottaa yhteyttä ja tunnustella fiiliksiä. Musta ainakin itsestäni tuntuu, ettäosasta pahimmistakin pelimiehistä, jotka pommittavat naisia viesteillään, tulee ujoja pikkupoikia, kun ne tunteet ottavat oikeasti vallan. Jos kyseessä on nainen, jonka kanssa olisi hauska vähän säätää, ei se pakkien saaminen tunnu niin pahalta etteikö kannata yrittää. Mutta jos kyseessä onkin joku, johon on oikeasti ihastunut, niin ei sitä enää uskalletakaan yrittää, koska mahdolliset pakit sattuu. Mulla on kaverina yksi armoton pelimies, joka säätää joka suuntaan, mutta kun kyseessä on joku, johon on korviaan myöten ihastunut, vetää pakin päälle eikä saa mitään aikaiseksi.

Tietenkin on myös mahdollista, että kiinnostus ei ole riittävää. Tai että selvinpäin tajuaa, että pidemmän päälle suhde ei toimisi, mikä voi olla kiusallista, jos olette samassa työpaikassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli just se olo, että se tajusi jotenkin tehneensä virheen silloin aamulla.. onhan se matka toiselle paikkakunnalle todellisuuspakoilua. Jos meillä ei olisi tätä puolivuotista historiaa takana missä on viestitelty joka päivä ja JOS ei olisi ollut niin ihanaa yhdessä, ymmärtäisin ainakin sen,että sanoisi neutraalisti että mietitään hetki, otetaan happea.. teki sen hemmetin tylysti eikä edes kysynyt, oliko mulla mukavaa jne. :(

Olin itse jo ihan tosi ihastunut.

Vierailija
4/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä sen verran, että missä vaiheessa viestit meni tuhman puolelle, ja miksi teillä kesti näin monta kuukautta tavata? Kumpi ehdotti tapaamista?

Noin yleisesti sanon, että tosissaan oleva mies ei yleensä vitkuttele tapaamisen kanssa puolta vuotta. Aidosti kiinnostunut toimii niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
5/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä sen verran, että missä vaiheessa viestit meni tuhman puolelle, ja miksi teillä kesti näin monta kuukautta tavata? Kumpi ehdotti tapaamista?

Noin yleisesti sanon, että tosissaan oleva mies ei yleensä vitkuttele tapaamisen kanssa puolta vuotta. Aidosti kiinnostunut toimii niin pian kuin mahdollista.

En tiedä miksi kesti.. kumpikaan ei ehdottanut tapaamista. Lokakuussa oli ensimmäiset kaksimieliset viestit. On nähty kerran tässä välissä työn kautta, ja siitä se kipinä varsinaisesti lähti vasta. Sitä ennen oli flirttailua oikeastaan eikä varmaan kumpikaan ajatellut mitään. En usko, että ihan puhtaasti sen yhden perässä tuli tapaamaan toiselle puolelle Suomea, sillä on kyllä ottajia.. :/

Vierailija
6/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tunnusti rakkautensa ja toinen ei anna vastakaikua.

Eipä siinä paljon muuta voi kun häipyä.

Vierailija
7/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen, että mies on varattu.

Lähtenyt lopulta kokeilemaan pettämistä, ottanut siitä ilon irti (helpompaa unohtaa olevansa varattu kun on vieraalla paikkakunnallakin), juttujen osalta lähtenyt vähän mopo käsistä kun on tuntunut niin ihanalta saada pitkästä aikaa hyvää seksiä ja halunnut vain tehdä toisen mieliksi kaikin mahdollisin tavoin (siksi mm. vihjailut sitoutumisesta). Sitten jälkikäteen vasta tajunnut, mitä onkaan tullut tehtyä ja tullut tarve selvittää ajatuksiaan.

Vierailija
8/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Siis lopulta pitkän viestienvaihdon ja arpomisen jälkeen..

Vierailija
9/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen osinkoosi!

Vierailija
10/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kaikin muin mahdollisin tavoin selväksi, että välitin hänestä ja kutsuin kerran rakkaaksi.. itsekin sitä ehkä säikähdin, mutta se oli luontevaa. Myös mies puhutteli mua "voi sua rakas". Kontrasti on niin jäätävä siihen mieheen kenen viereen nukahdin ja kenen vierestä heräsin.. :(

Vaikea selittää miehen käytöstä, mutta se oli jotenkin poissaoleva ja ehkä häpeissään, mutta tavallaan ylimielinen...Halattiin ennen eroamista, mutta ei halunnut että saatan hänet kentälle...

Vierailija
11/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein kaikin muin mahdollisin tavoin selväksi, että välitin hänestä ja kutsuin kerran rakkaaksi.. itsekin sitä ehkä säikähdin, mutta se oli luontevaa. Myös mies puhutteli mua "voi sua rakas". Kontrasti on niin jäätävä siihen mieheen kenen viereen nukahdin ja kenen vierestä heräsin.. :(

Vaikea selittää miehen käytöstä, mutta se oli jotenkin poissaoleva ja ehkä häpeissään, mutta tavallaan ylimielinen...Halattiin ennen eroamista, mutta ei halunnut että saatan hänet kentälle...

Lainasitko tuon "Matkarakastajan päiväkirjasta", vai keksitkö ihan itse?

Vierailija
12/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla muistui muija mieleen..

Vierailija
13/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yks mennyt vedätykseen, etkä todellakaan ole ainoa :) Tsemppiä!

Vierailija
14/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi itselleen tunteet. Ei ole aitoa.

U N O H D A!

Kierrä kaukaa, todella kaukaa tuollaiset miehet. Ja tuo mies!!!

Vierailija
15/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et pillua ehtiny antaa,se yleensä pilaa koko jutun.

Vierailija
16/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et pillua ehtiny antaa,se yleensä pilaa koko jutun.

Takaa päin on pahin anto tässä tapauksessa, varsinkin kakkoseen!

Vierailija
17/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joi itselleen tunteet. Ei ole aitoa.

U N O H D A!

Kierrä kaukaa, todella kaukaa tuollaiset miehet. Ja tuo mies!!!

No onko se ollut viimeiset puoli vuotta kännissä sitten? Tuskin, sellainen duunipaikka on kuitenkin, ettei voi olla edes krapulassa. Muuten kyllä olisin ollut ihan varma tuosta että humala puhuu. Paitsi että vietettiin viikonloppu yhdessä ja lauantaina selvinpäin. Mutta mistäs sitä tietää, jospa ne tunteet alkoi laimeta ja joi sitten lisää. Tai sitten se ei halunnu panna mua kun kännissä. :D

Vierailija
18/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tarina kertakaikkiaan. Voiko edes olla totta? Kuka odottaa puoli vuotta tapaamista? Ei ainakaan ihastunut tai rakastunut henkilö. Eli joko se oli vain pelleilyä ja flirttiä miehen suunnalta. Tai se pelästyi tunteitaan. Tai sitten yksinkertaisesti se on vaan täysi kusipää. Anna mennä. Kuulostaa aika skitsolta.

Vierailija
19/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yks mennyt vedätykseen, etkä todellakaan ole ainoa :) Tsemppiä!

Kiitos. Siltä vähän tuntuukin kyllä. :( Olen aika naiivi, mutta mun tunteet oli ihan aitoja. :(

Vierailija
20/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin sanonut, että varattu mikä varattu.

Jännämies.