Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä mies pelleilee?!

Vierailija
09.01.2017 |

Aloin jutella kesällä yhden töistä tutun puolitutun kanssa toisinaan puhelimessa,mutta pääosin watsappissa. Meillä synkkaa todella hyvin ja aika pian jutustelu meni (miehen aloitteesta) niin sanotusti pikkutuhmaksi. Nyt puolen vuoden jälkeen mies tuli tapaamaan minua paikkakunnalleni, ollaan kyllä nähty tässä välissä työn merkeissä, mutta ei olla samassa kaupungissa töissä.
Meillä oli taivaallisen ihanaa kimpassa, vietettiin viikonloppu yksissä ja kemiat oli hillittömät eikä oikeastaan voitu pitää näppejä erossa toisistamme. Olin henkisesti varma, että tämä on se oikea.
Toisena tapaamispäivänä muutaman viinilasillisen jälkeen mies alkoi puhumaan siitä, että on haaveillut siirtyvänsä konsernissa mun paikkakunnalleni ja alkoi puhua yhteisestä tulevaisuudesta. Itse ehkä toppuuttelin vähän, koska aika äkkiä se tuli vaikka se imarteli. Miehellä tuntui olevan hyvin selkeät suunnitelmat johon minä liityin.
Viimeisenä yönä mä olin jo nukahtanut kun havahduin siihen, että mies kuiskii korvaani: Mä rakastan sua. Mä rakastan sua. Mä rakastan sua. Toisti sitä neljä kertaa ja piti silmiä kiinni koko ajan. Koko illan ja yön oli silitettävänä ja halusi olla kainalossa, kehui maasta taivaisiin minua jne. En vastannut mitään rakkauden tunnustukseen vaan silittelin, mutta mies itse oli melkoisessa tuiskeessa koska oltiin koko ilta istuttu ravintolassa syömässä ja juomassa viiniä. En vastannut siksi, koska en uskonut hänen tarkoittaneen sitä koska oli humalassa, ja arvelin ettei se muista kuitenkaan aamulla ja se olisi sitten mulle noloa.
Aamulla mies ei suurinpiirtein edes katsonut silmiin, oli poissaoleva ja tuntui lähinnä, että haluaa minusta eroon. Mainitsi vaan, ettei muista illasta mitään.
Meillä oli siis aivan ihana viikonloppu ja itse kuvittelin, että tuosta se lähtee meidän suhde... Lähdin pois hotellilta koska tuli paska fiilis, mies sanoi, että voidaanko nyt pitää tauko yhteydenpidossa. Laitoin viestin perään, että mulla oli aivan ihanaa ja en haluaisi taukoa, mutta mies sanoi, ettei tästä neuvotella, hän ei halua nyt olla tekemisissä, ja että hän on nyt aivan sekaisin ja haluaa miettiä asioita.
En tietenkään ole miestä riivannut, mutta laitoin viestin seuraavana päivänä, että olisi tietysti ihan kiva kuulla, että olinko niin huonoa seuraa, ettei mun kannata jäädä odottamaan. Mies sanoi, että et ollut, mutta haluan nyt olla rauhassa.
Mitä ihmettä tapahtui?? Jos mies olisi vaan sen yhden perässä, tuskin olisi ihan noin jäätävä ja sitten toisaalta jos olisi rakastunut, niin tuskin tekisi noin.. haluaako se minusta eroon? Sitä hän ei ole sanonut, mutta tällainen haamuttaminen on ihan hirveää. Itse olen ihan pihalla kaikesta, luulin että meillä meni kaikki tosi hyvin eikä mies todellakaan kännissä ollut koko aikaa, päivä vietettiin yhdessä ihan selvinpäin ja mies vaikutti tosi onnelliselta..Mielestäni en ole ansainnut tällaista kohtelua, mutta minkäs teen..
Antakaa mielipiteitä, mikä ihme miestä vaivaa ja onko teille tehty näin miesten taholta..?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa viestitellä puoli vuotta? Ilman että yhtään paremmin tutustut tyyppiin. Tän on pakko olla provo, ei kukaan tee noin.

Vierailija
22/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo tarina kertakaikkiaan. Voiko edes olla totta? Kuka odottaa puoli vuotta tapaamista? Ei ainakaan ihastunut tai rakastunut henkilö. Eli joko se oli vain pelleilyä ja flirttiä miehen suunnalta. Tai se pelästyi tunteitaan. Tai sitten yksinkertaisesti se on vaan täysi kusipää. Anna mennä. Kuulostaa aika skitsolta.

Outoa on, todella. Omassa päässäni minä kehittelin meille ihmissuhteen alun ja kuvittelin tekeväni oikeasti hyvää työtä suhdetta miettien, kun ei suinpäin rynnätä tapaamiseen/seksiin vaan tutustutaan. Olin viesteissä jo ihastunut ja just se kerta kun nähtiin jäi mieleen kovasti..

Puoli vuotta nk.viatonta seurusteluaikaa kuulosti unelmalta.. jos oikeasti oli sen yhden perässä, niin joku psykopaatti on kyllä kyseessä..masentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa viestitellä puoli vuotta? Ilman että yhtään paremmin tutustut tyyppiin. Tän on pakko olla provo, ei kukaan tee noin.

Mä en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, en halua panna ventovieraita. Tämän piti olla ihan spesiaalijuttu. Ja tarkennan nyt sen verran, että eihän me koko puolta vuotta ole viestitelty sillä ajatuksella että no kohta nähdään, vaan se alkoi kesällä harrastuskeskustelun yhteydessä ja sitten syksyllä tuli mukaan muunlaiset viestit..en voi ymmärtää edelleenkään. Arvostan kaikkia vaihtoehtoja mitä täällä on esitetty, lupaan kertoa jos valkenee jotain mullekin.. :(

Vierailija
24/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit mennä noin lankaan? Eihän kukaan sano tuntemattomalle ihmiselle "mä rakastan suo, mä rakastan sua...". Juokse pakoon tollasta tyyppiä, mikä lie narsisti tai psykopaatti ihan oikeesti.

Vierailija
25/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin olla tuo tarinan mies. Poislukien tuo humalatila. Jotenkin vastaavassa tilanteessa vaan ahdistuin siitä miten nopeasti tilanne eteni, ja tahdoin hetken aikaa selvitellä omia tunteitani ja ajatuksiani. En koe olevani "ensitreffeillä sänkyyn" -tyyppinen ihminen. Tämän viikon tauon aikana nainen oli löytänyt uuden miehen. Oli kuulemma loukkaantunut kun halusin pitää taukoa ja luuli ettei minulla ole aitoja tunteita tms. 

Vierailija
26/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä perinteisiä "minä en tee, niin ei tee kukaan muukaan" -viestejä.

Vierailija
27/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri, jolla on näitä naikkosia koko ajan monta. Viestittelee ja lämmittelee ja pitää yhteyksiä vähän joka suuntaan, aina joskus sitten käy siellä ja joskus täällä sutasemassa, ihan käsittämätön tyyppi. Joku aina vähän vakituisempi ja muut linjat kylmenee hetkeksi, kunnes taas ralli jatkuu. Saattaa hyvinkin monta kuukautta väsyttää jotakin pihtarimpaa, ja sitten kun verkko heilahtaa niin kiinnostus lakkaa usein saman tien. Ei oo edes juuri minkään näkönen jätkä, mutta osaa lirkutella just eikä melkein. Ja mistäkö tiedän? Koska olen yksi uhri. :D

Vierailija
28/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varattu taitaa olla tai ainakin jotain toisia säätöjä

Vierailija
29/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset rakastuvat ja ihastuvat helposti, mutta heillä tunteet eivät ole toista kohtaan usein pysyviä. Ehkä mies on sitä tyyppiä joka rakastuu palavasti ja sit meneekin jo pian poikki. Siirtyisin katselemaan muita miehiä.

Vierailija
30/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin olla tuo tarinan mies. Poislukien tuo humalatila. Jotenkin vastaavassa tilanteessa vaan ahdistuin siitä miten nopeasti tilanne eteni, ja tahdoin hetken aikaa selvitellä omia tunteitani ja ajatuksiani. En koe olevani "ensitreffeillä sänkyyn" -tyyppinen ihminen. Tämän viikon tauon aikana nainen oli löytänyt uuden miehen. Oli kuulemma loukkaantunut kun halusin pitää taukoa ja luuli ettei minulla ole aitoja tunteita tms. 

Miten omia tunteitaan voi säikähtää? Eivätkös ne kehity pikku hiljaa? Mä en voi ymmärtää yhtään mistä näitä tunteidensa vuoksi säikkyjä miehiä tulee.. kerro. :(

Vierailija
31/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin selvä varattu.

Vierailija
32/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaveri, jolla on näitä naikkosia koko ajan monta. Viestittelee ja lämmittelee ja pitää yhteyksiä vähän joka suuntaan, aina joskus sitten käy siellä ja joskus täällä sutasemassa, ihan käsittämätön tyyppi. Joku aina vähän vakituisempi ja muut linjat kylmenee hetkeksi, kunnes taas ralli jatkuu. Saattaa hyvinkin monta kuukautta väsyttää jotakin pihtarimpaa, ja sitten kun verkko heilahtaa niin kiinnostus lakkaa usein saman tien. Ei oo edes juuri minkään näkönen jätkä, mutta osaa lirkutella just eikä melkein. Ja mistäkö tiedän? Koska olen yksi uhri. :D

Minäkin tunnen yhden tällaisen miehen, kaverina on. Tältä mun tapaukselta vaan puuttuu kokonaan ne lipevät maneerit.. tämä punasteli ja ei yrittänyt tehdä vaikutusta. YLEENSÄ ne naistennaurattajat tekee kaiken "oikein", ne on liian täydellisiä..

Vierailija
33/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä voit mennä noin lankaan? Eihän kukaan sano tuntemattomalle ihmiselle "mä rakastan suo, mä rakastan sua...". Juokse pakoon tollasta tyyppiä, mikä lie narsisti tai psykopaatti ihan oikeesti.

Ihminen ei todellakaan ole mikään tuntematon näkemisten (olkoonkin vaikka pari kertaa vain) ja puolen vuoden viestittelyn jälkeen. Siinä oppii tuntemaan toisen jo melko hyvin. Etenkin kun vaan "klikkaa".

Vierailija
34/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et kommetoi näihin "varattu" -epäilyihin?

Nimittäin näin se asia vaan taitaa olla.

Vierailija
35/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei todellakaan ole mikään tuntematon näkemisten (olkoonkin vaikka pari kertaa vain) ja puolen vuoden viestittelyn jälkeen. Siinä oppii tuntemaan toisen jo melko hyvin. Etenkin kun vaan "klikkaa".

No just tämä.. mulle tämä puoli vuotta oli suhteen kehityskaari ylöspäin ja tapaamisessa yllätti miehen voimakkaat tunteet. Mutta ne tuntui hyvältä. Miehen käytös sen sijaan nyt vaikutti samanlaiselta kun mulla on lenkkipolulla, kun tulee kiire vessaan. :( Että se niin kuin vaan halusi pois sieltä ja nyt sitä ahdistaa, eikä se halua mun ottavan yhteyttä, koska pitää miettiä.. tosi kiva. Ihanat miehet.. :(

Vierailija
36/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin selvä varattu.

Tämä tuli kyllä mullekin mieleeni, nimittäin itselläni on parhaillaan suhde varattuun mieheen ja se on välillä juuri tuollaista ap:n kuvaamaa.

Mies tykkää minusta paljon, ja minä hänestä, mutta ottaa välillä reippaasti etäisyyttä jos menee "liian vakavaksi". Myös meillä on palaset loksahtaneet alusta saakka yhteen ja yhdessä on aivan mahtavaa. Oletko ap ihan varma, että mies on vapaa?

Vierailija
37/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt itsekunnioitusta peliin. Unohda koko heppu.

Vierailija
38/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tästä tulee mieleen muutamakin ikävä oppikerta, jonka olen itse kantapään kautta ikäväkseni miehistä oppinut.

Miehiin pätee pari sääntöä:

1) Mies ihastuu sopivana pitämään naiseen korviaan myöten HETI. Tämä juuri saa miehen pistämään parastaan naisen tavoittamiseksi. (Nainenkin ihastuu, mutta on paljon varautuneempi paljon pidempään. Tämä tapahtuu naisen päässä, koska nainen hakee miehestä turvaa kaikin mahdollisin tavoin - sen tähden sinäkin olit varautunut! Tiesit alitajuisesti että ei ole "normi" kuuluttaa rakkauttaan noin aikaisin. Alitajuisesti koit, että mies ei ole luotettava.)

2) Alussa mies ei ihan oikeasti todella tiedä, haluaako vain seksiä vai jotain vakavaa. Miehen biologia ajaa "metsästämään", ja "saaliin" vuoksi usein puhutaan pehmoisia - sillä hetkellä mies luultavasti tunsikin mielestään "rakkautta" sua kohtaan. Alussa mies ei tunne sinua, joten ihastuu vain ensivaikutelmaan, päässään susta muodostamaan haavekuvaan. Valitettavasti erityisesti nuoret ja vähän vakavasti seurustelleet miehet eivät osaa erottaa mikä on oikeaa rakkautta (aidon henkilön tunteminen ja yhteiset kokemukset) ja mikä on pelkkää huumaa (seksuaalinen viehätys, uutuuden viehätys, oma haavekuva toisesta).

3) Huomattuaan eron toden ja haaveiden välillä (sinä oletkin ihminen joka ei noin vain sano rakastavansa, noin esimerkiksi) nuori mies hämmentyy yleensä ihan hirveästi. Mies on hyvä käsittelemään kivoja tunteita, mutta ei niitä vaikeita (hylätyksi tulemisen pelko esim.).

Tässäpä kierre joka johtaa orastavien suhteiden alkuun, joista ei sitten tulekaan yhtään mitään, tai joiden kunnolla alkaminen siirtyy myöhemmäksi. Ainoa mitä nainen voi tehdä kun tällainen tapaus osuu kohdalle, on lakata täysin jahtaamasta miestä. Älä soita, tekstaa, MITÄÄN tälle tyypille. Ota kontakti vain jos hän ottaa. Voi olla että ei palaa, voi olla että selvittää päätään ja palaa. Jos se on tarkoitettu, kyllä se tapahtuu. Jos ei, parempaa on tiedossa :) Pää pystyyn ja pidä hauskaa.

Vierailija
39/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, tästä tulee mieleen muutamakin ikävä oppikerta, jonka olen itse kantapään kautta ikäväkseni miehistä oppinut.

Miehiin pätee pari sääntöä:

1) Mies ihastuu sopivana pitämään naiseen korviaan myöten HETI. Tämä juuri saa miehen pistämään parastaan naisen tavoittamiseksi. (Nainenkin ihastuu, mutta on paljon varautuneempi paljon pidempään. Tämä tapahtuu naisen päässä, koska nainen hakee miehestä turvaa kaikin mahdollisin tavoin - sen tähden sinäkin olit varautunut! Tiesit alitajuisesti että ei ole "normi" kuuluttaa rakkauttaan noin aikaisin. Alitajuisesti koit, että mies ei ole luotettava.)

2) Alussa mies ei ihan oikeasti todella tiedä, haluaako vain seksiä vai jotain vakavaa. Miehen biologia ajaa "metsästämään", ja "saaliin" vuoksi usein puhutaan pehmoisia - sillä hetkellä mies luultavasti tunsikin mielestään "rakkautta" sua kohtaan. Alussa mies ei tunne sinua, joten ihastuu vain ensivaikutelmaan, päässään susta muodostamaan haavekuvaan. Valitettavasti erityisesti nuoret ja vähän vakavasti seurustelleet miehet eivät osaa erottaa mikä on oikeaa rakkautta (aidon henkilön tunteminen ja yhteiset kokemukset) ja mikä on pelkkää huumaa (seksuaalinen viehätys, uutuuden viehätys, oma haavekuva toisesta).

3) Huomattuaan eron toden ja haaveiden välillä (sinä oletkin ihminen joka ei noin vain sano rakastavansa, noin esimerkiksi) nuori mies hämmentyy yleensä ihan hirveästi. Mies on hyvä käsittelemään kivoja tunteita, mutta ei niitä vaikeita (hylätyksi tulemisen pelko esim.).

Tässäpä kierre joka johtaa orastavien suhteiden alkuun, joista ei sitten tulekaan yhtään mitään, tai joiden kunnolla alkaminen siirtyy myöhemmäksi. Ainoa mitä nainen voi tehdä kun tällainen tapaus osuu kohdalle, on lakata täysin jahtaamasta miestä. Älä soita, tekstaa, MITÄÄN tälle tyypille. Ota kontakti vain jos hän ottaa. Voi olla että ei palaa, voi olla että selvittää päätään ja palaa. Jos se on tarkoitettu, kyllä se tapahtuu. Jos ei, parempaa on tiedossa :) Pää pystyyn ja pidä hauskaa.

Kiitos viestistä. :) Kait se on nuori, nelikymppinen.. Ollut naimisissa joskus, ei ole enää. Asuu ainakin yksin, mutta mistäs mä nyt enää tiedän..En tosiaan viesti sille mitään, jos on kieltänyt, että ei saa. Oli syy mikä tahansa, sitä on kunnioitettava.

Vierailija
40/84 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten omia tunteitaan voi säikähtää? Eivätkös ne kehity pikku hiljaa? Mä en voi ymmärtää yhtään mistä näitä tunteidensa vuoksi säikkyjä miehiä tulee.. kerro. :(

Oikeastaan enemmän pelkäsin, etten tuntenut "tarpeeksi voimakkaasti" tilanteen etenemisnopeuteen nähden. Aiemmissa suhteissa oli edetty paljon hitaammin ja tunteetkin kehittyneet pikkuhiljaa. Tässä tapauksessa päädyttiin sänkyyn hyvin pian ensimmäisten oikeiden treffien aikana ja tästä seurasi itselleni jopa jonkinlainen morkkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme