Täh, feministit ja vihervasurit vaatii yksityisiltä omaisuuden pois
Onko oikeesti totta?
Kuulostaa aika naurettavalta.
Kommentit (32)
Mitä yllättävää tuossa on? Kommunistejahan ne on aina olleet.
Tietääköhän nuoret mitä ne kannattaa? Että toi porukka ajaa vallankumouksen asioita
"Yksityisiltä omaisuuden pois"
Tarkoitit varmaan korporaatioilta vallan pois?
Ei vaan yksityisiltä. Jotta kaikilla olisi yhtä kurjaa
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan yksityisiltä. Jotta kaikilla olisi yhtä kurjaa
Onko se sitten jotenkin tavoiteltavampaa että joillain on todella kurjaa? "Yhtä kurjaa" tarkoittaa suomeksi sitä, että omistajakin joutuu oikeisiin töihin eikä saa loisia muiden työstä (raha) tai määräillä muita työhön (valta, pääoma). Ei sen kummempaa.
Jos ei oo hauskaa mulla niin ei ole sitten muillakaan.
Mielisairaus on vakava tauti ja näistä molemmat, niin vihervasemmisto- kuin femakko ideologiakin ovat vakavia mielisairauksia jotka molemmat vaatisivat elinikäistä hoitoa hullujenhuoneen suljetulla osastolla.
Jotkut nuoret rupeavat heti asuntosäästäjiksi, ostavat asunnon ja elävät nuukasti. Törsääjä vähät välittää ja elää törsäten mutta vitutta aivan suunnattomasti että jotkut siihen pystyy. Asuntosäästäjältä asunto pitäisi pakolla ottaa pois koska onhan se törsääjän arvomaailmaa vastaan
Onkin just hyvä heittää ilmoille kunnon provoväite ilman mitään perusteluja. Mahtoi olla paskaa ruokaa äidin luona loppiaisena, kun on noin kova maanantaiahistus päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaus on vakava tauti ja näistä molemmat, niin vihervasemmisto- kuin femakko ideologiakin ovat vakavia mielisairauksia jotka molemmat vaatisivat elinikäistä hoitoa hullujenhuoneen suljetulla osastolla.
Näin juuri:D
Eräs vasemmistolainen räppäri ihannoi ranskan vallankumousta
Pitäisi elää kommuuneissa riidellen kuka söi mitä ja ikisesti persaukisena
Ainoa ketjun melisairas on ap, joka ei edes laittanut lähdettä. No, ei varmaan voinut laittaa, kun ainoa lähde on sekopään harhat :D
Mä olen feministi enkä todellakaan kannata mitään kommunismia. Mistä ihmeestä ap tuon tempaisi? Lähde?
Lähdettä, ettekö oikeesti tiedä mistään mitään???? Ettekä pysty googlaamaan. On se uusavuttomuus huipussaan joo.
Katelkaa vaikka tiedot teidän ihanne räppärin aatteista
No, mitkä on feministipuolueen aatteet?
Vierailija kirjoitti:
Lähdettä, ettekö oikeesti tiedä mistään mitään???? Ettekä pysty googlaamaan. On se uusavuttomuus huipussaan joo.
Katelkaa vaikka tiedot teidän ihanne räppärin aatteista
Mä en ihannoi mitään räppäreitä vaan pidän niitä laulutaidottomina ali-ihmisinä eli evvk. Mitää painoa en siis laita niiden sanomisille enkä edes tiedä kenestä mahdat puhua. Hohhoijaa.
Aika hurjaa