Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroahdistusta miehestä

Vierailija
08.01.2017 |

Olen nuori nainen ja olen seurustellun nykyisen mieheni kanssa n. 1 ja puoli vuotta. Mieheni käy vuorotöissä ja on yleensä iltavuoroissa ja minä opiskelen päivisin joten emme näe kauheasti. Joskus tulee jaksoja jolloin emme näe moneen päivään ja silloin mua ahdistaa ihan kamalasti. Kun tiedän että tälläinen jakso on tulossa vietän päivät itkien ja olo on aivan hirveä ja tulen myös hyvin ärtyneeksi. Emme asu yhdessä joten sekään ei auta, että näkisimme öisin/illalla tai aamulla. Mieheni suhtautuu kohtauksiini yleensä tyynesti vain lohduttaen vaikka olisin kuinka pahalla päällä tahansa. Vaikka hän yrittääkin olla tyyni tiedän ettei hänkään oikein enää jaksa kohtauksiani ja tahtoisin päästä niistä eroon. Onko kenelläkään ollut samanlaisia kokemuksia ja voiko joku suositella jotain joka auttaisi tähän?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan.

Vierailija
2/6 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole antaa apua, mutta kohtalotoverisi olen. Me ollaan oltu tosin vasta viisi kuukautta yhdessä, mutta nytkin täällä itken ikävääni, kun ei olla tänään nähty. Kyllä miehelläkin on kuulemma välillä ikävä minua, mutta mulla on juuri kuvailemaasi eroahdistusta ja mies tietää siitä. Mutta toivon, että tämä helpottaisi. Vie ilon siitä, että on rakastettu, kun suree vain erossa oloa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole antaa apua, mutta kohtalotoverisi olen. Me ollaan oltu tosin vasta viisi kuukautta yhdessä, mutta nytkin täällä itken ikävääni, kun ei olla tänään nähty. Kyllä miehelläkin on kuulemma välillä ikävä minua, mutta mulla on juuri kuvailemaasi eroahdistusta ja mies tietää siitä. Mutta toivon, että tämä helpottaisi. Vie ilon siitä, että on rakastettu, kun suree vain erossa oloa :(

Olen ollut mieheni kanssa 15 vuotta ja meillä nyt aviokriisin jälkeen samanlainen olo - mies on reissuhommissa ja minulla hirveä eroahdistus kun hän on työmatkalla. Yritän keksiä itselleni tekemistä etten vain itke iltaisin. En tiedä miten tästä pääsee yli ja milloin. Minulla myös menettämisen pelko läsnä tuon kriisin myötä joten se tuo vielä lisää vettä myllyyn.

Vierailija
4/6 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kaikki läheisriippuvaisia, ja siitä kannattaa hankkiutua eroon ettette esimerkiksi jää huonoisiin suhteisiin, jos suhteenne sellaisiksi joskus paljastuu tai muuttuu. Terapia auttaa.

Vierailija
5/6 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette herkkiä, läheisyyden kaipuisia ihmisiä. Ei se ole mikään sairaus, etenkään tuoreessa suhteessa!

Ihminen voi olla ahdistuvaa tyyppiä luonnostaan!

Vierailija
6/6 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rakastajaksi joku ruma ätmi ja panet sen kanssa sitten välipäivinä kun et näe miestäsi. Niin naiset aina tekee ja silloin se ahdistus vähenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan