Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu kätilö kertoi että heillä oli samana pävänä sekä 60-luvulla että 2000-luvulla syntynyt äiti synnyttämässä

Vierailija
08.01.2017 |

Jotenkin käy vähän sääliksi kumpaakin (minulla siis, ei kätilöllä).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se laaja ikähaitari, mutta mitä sitten? Kumpikaan äideistä ei tarvitse sääliäsi.

Vierailija
2/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he kuitenkin löytävät keinon elää ilman hyväksyntääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oli tänä vuonna niin olivat mahdollisesti 48- ja 17-vuotias. Totta tosiaan aika ääripäitä. Itse täytin juuri 47 ja vauvavanhemmuus olisi kyllä aika kamalaa, vaikka olen hyväkuntoinen ja terve. Olen vaan liian vanha siihen hommaan.

Vierailija
4/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vauvan kanssa synnyttäneiden osastolla (perähikiän pikkusairaalassa ei ole mitään perhehuoneita) teiniäidin ja nelikymppisen ensimmäisen saaneen äidin keskellä. Nää kaksi vei kaiken huomion kyllä osaston hoitajilta, taisivat kumpikin tarvita vähän apua. 

Vierailija
5/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla" kävi sääliksi? Minun käy sääliksi suomalaisia, jotka eivät osaa kirjoittaa suomea.

Vierailija
6/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos oli tänä vuonna niin olivat mahdollisesti 48- ja 17-vuotias. Totta tosiaan aika ääripäitä. Itse täytin juuri 47 ja vauvavanhemmuus olisi kyllä aika kamalaa, vaikka olen hyväkuntoinen ja terve. Olen vaan liian vanha siihen hommaan.

Tänään juuri tuli telkkarista dokkari, jossa 50v nainen sai vauvan nuoremman miehen kanssa. Briteissä ilmeisesti oli, melko pian synnytyksen jälkeen nainen myös vihjaili että ehkä voisi vielä toisenkin tehdä.

Vierailija
7/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ensimmäistä lastaan synnyttävän osata kaikki jo valmiiksi vai mikä on pointtisi?

Vierailija
8/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan 2000-luvulla syntynyt toki vielä tähän ajankohtaan hyvinkin nuori synnyttäjä, ei siitä minnekkään pääse. "Vanhimmatkin" 2000-luvulla syntyneet ovat vielä pääosin 16-vuotiaita, muutama harva vasta on 17 vuotta täyttänyt (tätä vuotta on vasta muutama päivä eletty), siitä sitten puhumattakaan, jos syntymävuosi on vuoden 2000 jälkeen.

Siitäkään ei minnekkään pääse, että 60-luvulla syntynyt on jo vanha synnyttäjä. Ikää on tosiaan ainakin se 47 vuotta niillä viimeisilläkin 60-luvulla syntyneillä, siitä puhumattakaan, jos syntymävuosi on sitten vuotta 1969 ennemmin.

Vierailija
9/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla" kävi sääliksi? Minun käy sääliksi suomalaisia, jotka eivät osaa kirjoittaa suomea.

minulla tällainen tunne, ei kätilöllä

Ja säälin sen vuoksi että tulevat kohtamaan niin paljon ennakkoluuloja iän vuoksi, ei muita syitä.

ap

Vierailija
10/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin vauvan kanssa synnyttäneiden osastolla (perähikiän pikkusairaalassa ei ole mitään perhehuoneita) teiniäidin ja nelikymppisen ensimmäisen saaneen äidin keskellä. Nää kaksi vei kaiken huomion kyllä osaston hoitajilta, taisivat kumpikin tarvita vähän apua. 

Eikös ne hoitajat ole siellä sitä varten, että tuoreet äidit ikään katsomatta saavat apua?

Uskomatonta, että joku voi tuostakin puhua negatiiviseen sävyyn, "taisivat tarvita vähän apua".

Vierailija
11/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno vitun white trash kieltämättä.

Vierailija
12/12 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkapuhetta, mutta uskotaan. Joku Janet Jackson voi saada järeiden hedelmöityshoitojen avulla viiskymppisenä lapsen, mutta tuskin luomuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän