Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti työreissuun. Jätti 30€ ruokiim viikoksi.

Vierailija
08.01.2017 |

Itse syö absilla parikertaa päivässä ja muut herkut päälle kaupasta. Mä venytän pennii ja syön tonnikalaa ja makaroonia. Lisäksi luulee täällä olevan hyvät ruuat valmiina ku torstaina tulee.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies reissaa jatkuvasti, mutta ei jätä koskaan rahaa. Käyn kaupassa omalla rahalla ja syön hyvin.

Vierailija
2/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, missä sun omat rahat on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinun rahoille on tapahtunut?

Vierailija
4/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala on kallista et sulla menee hyvin kun on sitä varaa syödä :) ja kyllä 30eurolla pärjää hienosti torstaihin, puolikas viikko vaan. En ihmettele summaa, ylipäätään outoa että miehen pitää jättää ruokarahaa vai oletko alaikäinen ja mies josta puhut isäsi? :)

Vierailija
5/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy elää jossain kuplassa, kun en todellakaan tiennyt tällaista tapahtuvan vielä nyky-Suomessa.

Vierailija
6/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 30 euroa yhdelle hengelle viikoksi? Kyllähän sillä pärjää tosi hyvin, jos itse kokkaa ruuat.

Vierailija
7/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo..

Vierailija
8/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies haluaa, että laihdut. Ei vaan kehtaa sanoa suoraan päin naamaa. Miehesi kokeilee nyt epätoivoisena näännytystaktiikkaa, josko purisi pulleaan mimmiin.

Vierailija
9/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun rahat on jostain syystä loppu, niin kaipa mies voi siirtää tililtään rahaa sun tilille, jos sun pitää vielä juhlaruuat laittaa sille torstaiksi? Vai ettekö keskustele koskaan mistään?

Vierailija
10/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämämkoulussa mies jättää vaimolle rahaa ruokiim.

Vierailija
11/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään rahaa. Viimeksi sain rahaa ennen joulua. Ne meni jo. Olen työtön.

Vierailija
12/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilde, aina saa rahaa...

Vierailija
13/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö vittu kannattas laittaa ukko vaihtoon? siis ite en voisi seurustella saati asua miehen kanssa joka tekee reissuhommia.. kun on seurannut tuttavapiiriä niin kaikki huonoimmat miehet tekee työkseen jotain jossa pitää reissata. Siellä saa vierasta pillua eikä vaimo epäile mitään kun on "työreissulla"

mut joo provohan tää on

Vierailija
14/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kymmenien yhdessäolovuosien aikana ole koskaan jättänyt minulle ruokarahaa. Hävettäisi, jos olisi. Elätän itseni ihan itse. Absilleen menisi syömään, vaikka tarjottaisiin. Kävin siellä kerran viime vuonna ja sanoin, että ei enää ikinä tätä.

Vierailija
15/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole mitään rahaa. Viimeksi sain rahaa ennen joulua. Ne meni jo. Olen työtön.

Ja sä valitat kun sun mies antaa sulle rahaa.

Vierailija
16/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs sun omat rahat on?

Vierailija
17/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan heti huomenna aamusta lähdet sossussa käymään rahaa hakemassa. Vai kelassako se nykyään tapahtuu, en osaa sanoa mutta ehkä joku osaa.

Vierailija
18/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikala on kallista. Osta mieluummin kaksi purkkia tomaattimurskaa, paketti linssejä, sipulia 2-3 kpl, ja porkkanoita 1kg, öljyä, valkosipulia ( ei pakollinen);  kaurahiutaleita, jauhoa, kuivahiivaa, leivinpaperia, munia, halvimpia hedelmiä 1 kg. Lisäksi 2 litraa maitoa juomiseen.

Kuullota sipulimurska ja mahdollinen pieneksi hakattu valkosipuli (1-2 kynttä) öljyssä. lisää tomaattimurska ja huuhdellut  linssit sekä kuutioidut porkkanat ( 2-3 kpl). mausta kasvisliemikuutiolla, ripauksella sokeria, murusella suolaa, oreganolla/basilikalla, ropauksella mustapippuria. Jos jotain puuttuu mausteista, niin ei haittaa.

Googlaa karjalan kauraleipä, ja leivo leipäsi itse.

Keittoa lounaaksi ja päivälliseksi. Aamupalalla ja illalla leipää keitettyjen munien, porkkanatikkujen sekä hedelmän kera.

Säästöön saat ainakin 10 euroa euroa, ja ruoka kestää torstaihin asti.

Vierailija
19/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen jossa mies lähti ulkomaille lomalle ja jätti perheensä ilman rahaa kotiin. Perheessä muutenkin isä oli se joka söi kunnolla ja oli tukevassa kunnossa, muu perhe aliravittuja.

Vierailija
20/48 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vaan heti huomenna aamusta lähdet sossussa käymään rahaa hakemassa. Vai kelassako se nykyään tapahtuu, en osaa sanoa mutta ehkä joku osaa.

Kuule, ei ap mitään rahaa saa sossusta/kelasta koska sen mies on töissä. Miehen kuuluu elättää vaimoaan kun kerran tienaa ja vaimo ei. Niin sanoo laki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi